Jump to content

aansluiting beeldscherm

Recommended Posts

Wij kregen ook ruim 300€ terug. Stroom vind ik niet duur.  Gas wel.   Ik heb de maandelijkse termijnen wat omlaag bij gesteld.  Die van jouw staat veel te laag.     

Er is niks veranderd en wij krijgen op dit adres al 23 jaar elk jaar geld terug. Nu ineens een meganota en de uitleg (uiteraard gevraagd hoe dat kan) was naadje.

Er is niks veranderd en wij krijgen op dit adres al 23 jaar elk jaar geld terug. Nu ineens een meganota en de uitleg (uiteraard gevraagd hoe dat kan) was naadje.

Vreemd.  Kloppen je meterstanden wel? Is de meter soms omgewisseld?  Mijn vrouw noteert die elke maand op een vel ruitjes papier.  Verschillen vallen direct op. Ook gewoon leuk om te zien.  

Zo was de opbrengst van de zonnepanelen niet zo goed deze maand.  Wind ging wel aardig. 

Vreemd.  Kloppen je meterstanden wel? Is de meter soms omgewisseld?  Mijn vrouw noteert die elke maand op een vel ruitjes papier.  Verschillen vallen direct op. Ook gewoon leuk om te zien.  

Zo was de opbrengst van de zonnepanelen niet zo goed deze maand.  Wind ging wel aardig. 

Heb ik iets gemist? Heb je ook een windmolentje op het dak staan dan?  :blink:

Hier had NLE de meterstanden van het dag en nachttarief verwisseld. Gelukkig was het verschil zo groot dat ze zelf met opmerkingen kwamen. Na een berichtje was dat rechtgetrokken.