Jump to content

weetje wat mij nou altijd opvalt

JSA
 Share

Recommended Posts

Dat er veel audiofielen zijn met een toch niet verkeerde set, keurige en nette gepaste muzieksmaak, vaak een BEEST van een subwoofer en allerlei zieke woofers en eindtrappen in hun auto hebben zitten en dat er dan af en toe even even een paar keer pijnlijk tegen de pijngrens wordt geblazen met lekkere beuk muziek.

Blijkbaar valt moet er dan toch nog wat gecompenseerd worden :D

Dit:

Dat er veel audiofielen zijn met een toch niet verkeerde set, keurige en nette gepaste muzieksmaak

Kan ik (voor mij althans) maar moeilijk rijmen met:

vaak een BEEST van een subwoofer en allerlei zieke woofers en eindtrappen in hun auto hebben zitten en dat er dan af en toe even even een paar keer pijnlijk tegen de pijngrens wordt geblazen met lekkere beuk muziek.

Ik heb niet eens een auto, maar als ik er eentje zou hebben, zou er gewoon een goedkoop Yokootje in mogen van mij... :rolleyes:

Groeten,

Alco

Geplaatst door JSA:

Dat er veel audiofielen zijn met een toch niet verkeerde set, keurige en nette gepaste muzieksmaak, vaak een BEEST van een subwoofer en allerlei zieke woofers en eindtrappen in hun auto hebben zitten en dat er dan af en toe even even een paar keer pijnlijk tegen de pijngrens wordt geblazen met lekkere beuk muziek.

Blijkbaar valt moet er dan toch nog wat gecompenseerd worden    :D

Jij gaat met heel andere audiofielen om dan ik.. ;)

Vorige week was ik nog even bij Mediamarkt. Er draaide daar muziek met veel luchtverplaatsing die me gewoon pijn aan m'n oren deed, en dat zal neem ik aan ook wel voor anderen hier geleden. Ik moet er niet aan denken om zelf zoiets te hebben.

:rolleyes: