Duck-Twacy Posted 16 augustus 2016 Report Share Posted 16 augustus 2016 Ok, dan lijkt me t verspilde moeite om te proberen (ik was daar wel een beetje bang voor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 augustus 2016 Author Report Share Posted 25 augustus 2016 Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 augustus 2016 Report Share Posted 25 augustus 2016 De grap is dat het VMS20e element het wèl doet in een TP16 "taartschep" arm. Hij doet het alleen wel beter in een lichtere arm <10g. Het is best een erg lekker en gemoedelijk klinkend elementje van destijds nog geen 40 guldens. Doet niks extreem en niks echt fout. Ik heb hem destijds jarenlang in een TD110 gehad waarin ie het erg naar zijn zin had. Had jij niet nog een TD115 Carl. Is wel een speler waarin ie thuis is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 augustus 2016 Report Share Posted 26 augustus 2016 Niet gevonden overgenomen van een vriend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 augustus 2016 Author Report Share Posted 26 augustus 2016 De grap is dat het VMS20e element het wèl doet in een TP16 "taartschep" arm. Hij doet het alleen wel beter in een lichtere arm <10g. Het is best een erg lekker en gemoedelijk klinkend elementje van destijds nog geen 40 guldens. Doet niks extreem en niks echt fout. Ik heb hem destijds jarenlang in een TD110 gehad waarin ie het erg naar zijn zin had. Had jij niet nog een TD115 Carl. Is wel een speler waarin ie thuis is. Daar zit nu een AT 95 e elementje in Peter. Staat bij mijn lieve dochter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 augustus 2016 Report Share Posted 26 augustus 2016 Is ook mooi! Jammer dan dat je die VMS20e zo laat vond. Die doet er echt niet voor onder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 13 februari 2017 Report Share Posted 13 februari 2017 Philips 500 mk2 met orginele naald. Is dat wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts