Tijnaudio Posted 17 oktober 2002 Report Share Posted 17 oktober 2002 Hoi Leden, Hier even een vraag van een 'onwetende' op het gebied van Klasse A versterkers: Ik overweeg aanschaf van de Vincent SV 236 hybride versterker, met een vermogen in klasse A van 2 * 10 W (2 * 100 W AB). Is dit voldoende om mijn Dali 606 voldoende aan te sturen? Heeft iemand misschien ervaring met deze versterker of de SV 233 (2 * 20 W)? Ik hoor graag, Martijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Posted 17 oktober 2002 Report Share Posted 17 oktober 2002 Dit moet makkelijk kunnen, let wel op redelijk zachte vollumes speelt deze versterker in klasse a, klinkt altijd lekker en als je hem harder zet schakeld de versterker over op ab! Vincent is naar mijn mening erg lekker klinkend spul, voor een redelijk betaalbare prijs. Ik zou hem wel even beluisteren (zoals iedereen zegt) Groetjes Hans R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 17 oktober 2002 Report Share Posted 17 oktober 2002 De versterkers van Vincent bieden veel waar voor hun geld, ze zijn ook te beluisteren bij Speaker&Co. Toen ik opzoek was naar een andere zelfbouwspeaker heb ik veelvuldig aan deze versterker geluisterd. (icm met een vincent cdspeler) Of ze je speakers aan kunnen sturen zou je moeten proberen, maar ik verwacht geen problemen, daar Vincent versterkers heel degelijk opgebouwd zijn en de specs eerder conservatief zijn dan overschat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts