mumsoft Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 O, maar die had ik allang gelezen hoor, bedankt. Aangezien de ervaringen met al die mogelijke powerdingen vooral, zo niet geheel, zitten in wat ik maar structuurinformatie noem, ga ik het anders doen. Immers, de Brooklyn hééft al een prima interne voeding, die alleen even een zetje moet krijgen. Hij staat nu op een tegel (zie het muziektopic), maar de ervaring leert dat het altijd beter kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Mijn S-booster staat op een tegel. Ben momenteel een nieuw Linux muziek servertje aan het bouwen met alle kennis die ik het afgelopen jaar heb opgedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Aha, ben benieuwd. TJ's eigen framboos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Aha, ben benieuwd. TJ's eigen framboos! Dit is denk ik tot nu toe het beste dat ik gemaakt heb. De CPU is tussen 99.5 en 99.8% Idle Alle processen gebruiken maar 78364 bytes geheugen. Kernel 4.4.0-1-rt-amd64 van 17 maart j.l. FF testen of het stabiel blijft. De Client Cantata 2.0 laat veel info zien. Als het mooi blijft werken dan zal ik een mini handleiding maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Iets met kaatsen en ballen en zo. Ik meen me te herinneren dat je stelselmatig de mensen die zich actief bezighouden met structuurmodificaties en de erfenis van meneer van der Heide bleef en blijft wegzetten als een soort dove debielen (nog zacht uitgedrukt). En dat zonder dat je ooit hebt geprobeerd open te staan voor de mooie dingen die hij heeft nagelaten en de belangeloze wijze waarop een aantal goede en aardig verlichte mensen zijn verdergegaan om een en ander uit te bouwen. Ik schaar me onder die dove debielen die slachtoffer zijn van een of andere psychische stoornis die jij voor het gemak zelf maar even verzint, en die je elke keer als je de kans krijgt weer uitwasemt. Ik meen ook dat daarmee de degeneratie is begonnen, maar kan het mis hebben. Ik heb het woord dove debielen nooit gebruikt. Wel dat ik het onzin vind en de genoemde effecten niet hoor. Dat er verder door veel bedrijven voor dergelijke geestveruimende middelen onzinprijzen gevraagd worden heb ik oplichterij genoemd. Maar wanneer jij er gelukkig mee bent vindt ik het prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Jij hoort toch het verschil dat jouw gevlochten kabels maken? Dat is zeker iets heel anders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Jij hoort toch het verschil dat jouw gevlochten kabels maken? Dat is zeker iets heel anders? Of dat iets anders is, mag je voor jezelf uit maken. Voor mij wel. Vooral omdat ik daarbij wel het verschil hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 (edited) Ik lees , ik lees framboos, toch geen raspberry Mvg wol Nee Wol een gekregen Dell met fatsoenlijke USB V2.0 poorten, waar je in de bios o.a. de geluidskaart en andere overbodige hardware uit kan zetten. Samen met een extra lichte geoptimaliseerde Linux real-time kernel versie, werkt dat prachtig Ik zal er binnenkort een stukje over rschrijven. Je moet wel enige Linux kennis hebben. En ik moet zelf ff nadenken wat ik allemaal ook alweer gedaan heb.... Edited 25 maart 2016 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 ik concludeer: wie iets hoort heeft voor zichzelf gelijk. helemaal mooi toch als we erkennen dat dat ieders waarheid is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Ik heb het woord dove debielen nooit gebruikt. Wel dat ik het onzin vind en de genoemde effecten niet hoor. Dat er verder door veel bedrijven voor dergelijke geestveruimende middelen onzinprijzen gevraagd worden heb ik oplichterij genoemd. Maar wanneer jij er gelukkig mee bent vindt ik het prima.Klopt, "dove debielen" is een verzamelterm van mijzelf. Deze dekt precies de lading en strekking van al je opmerkingen aangaande dit onderwerp. Ook die van hierboven; daar zit het allemaal weer in, en jij ondertussen maar schermen met MIJN negativiteit - je moet maar durven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Klopt, "dove debielen" is een verzamelterm van mijzelf. . Dan kun je ook niet schrijven dat ik jouw zo genoemd zou hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 (edited) Tis de toon die de muziek maakt hans. Dat is denk ik wat er hier bedoeld wordt. Edited 25 maart 2016 by kappa7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Of dat iets anders is, mag je voor jezelf uit maken. Voor mij wel. Vooral omdat ik daarbij wel het verschil hoor. Omdat je daar de gelegenheid voor hebt. Je hebt ooit mijn set gehoord, maar niet eerder. Dan kun je ook geen verschil opmerken. Als je zelf niks probeert behalve je eigen vlechtwerkjes blijft dat zo. En dan heb ik het niet over de wraps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 (edited) Tis de toon die de muziek maakt hans. Dat is denk ik wat er hier bedoeld wordt. Dat is me duidelijk, maar hoe zat het ook weer met die pot en die ketel? Toine verwijt toch ook iedereen die niet gelovig is, een heiloze weg in gaat. Ik heb die spiegeltjes en kraaltjes in verschillende vormen mogen beluisteren. Ik hoor het niet..! Wat ik b.v. wel hoor en al aan verschillende mensen heb laten horen (blind kiezen) dat er digitaal wel degelijk direct kwaliteitsverschil gehoord kan worden. Alleen andere digitale aansluiting. Iets wat ik met die andere spullen nog nooit heb meegemaakt. Of het moet inwerken of het is kapot of je moet er gevoelig voor zijn. Maar het topic van Carl wordt door dit offtopic gedoe weer aardig verpest. Er kan geen topic geopend worden of de tegelzetters zitten er binnen 1 pagina al weer bovenop. Edited 25 maart 2016 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 maart 2016 Report Share Posted 25 maart 2016 Ik denk, omdat het mooi gemaakt is Carl https://www.sbooster.com/botw-pp-eco/?language=nl Er staan tal van links op deze pagina inclusief een Mytek Brooklyn DAC power test misschien leuk voor Marc Ik denk dat we hier waren gebleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Ik vind dat dit nog steeds actueel is http://www.high-endforum.nl/topic/14438-de-suzy-wong-en-h-tegel/?p=430234 Laten we elkaar een beetje ruimte geven. Tegeltjes, snoertjes, wat maakt het uit Mijn nieuwe Linux muziekdoos draait prachtig. Er zit zelfs "wake on lan" op de pc. Dus ik kan hem op afstand aanzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Ik vind dat dit nog steeds actueel is http://www.high-endforum.nl/topic/14438-de-suzy-wong-en-h-tegel/?p=430234 Laten we elkaar een beetje ruimte geven. Tegeltjes, snoertjes, wat maakt het uit Jawel, kunnen de tegelaars anderen dan een beetje ruimte laten. Er kan hier geen topic meer zijn of er wordt met tegels gegooid als remedie voor zowat alles. Dat is stomweg knap drammerig naar anderen die daar niet op zitten wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Weet je wel hoe zwaar die dingen zijn Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Ik vind dat Pjotr er een beetje zwaar aan tilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Weet je wel hoe zwaar die dingen zijn Pjotr Laat ze dan lekker naar de sportschool gaan of zo, veel gezonder dan over tegeltjes meuten. Misschien kun jij de marathon wat meer promoten hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 (edited) Ik vind dingen die je niet kunt verklaren bijzonder, het hoeft van mij allemaal niet zo strak. Van mij hoeft ook niet alles betegelt te worden. Men vraagt en wij draaien even online gezet http://jacksshack.nl/avz/marathon2011.html Of het lopen van een marathon gezond is, daar zijn de meningen over verdeeld, zoals met alles. Maar als je dit pakket in je training meeneemt, dan loop je haast voor niets. http://www.trainingslopen.info In feite wordt je zwaar gesubsidieerd als je alleen al de prijs van het inschrijven voor de marathon van Amsterdam in ogenschouw neemt Maar 10 km hard kunnen hardlopen is ook mooi. Lijf en hersens probeer ik soepel te houden. Ik liep vanochtend met een een leuk groepje Edited 26 maart 2016 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Ik vind dingen die je niet kunt verklaren bijzonder, Zeker en er is meer tussen hemel en aarde dan wij bevatten kunnen. Maar daarom hoeft dat nog niet in zowat ieder draadje aan de orde te komen en herhaald te worden. Niet iedereen vindt dat nou weer niet zo bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Jij vat het te licht op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Wat is het nu Marc? De ene keer te zwaar en de andere te licht. Weet je ik zou het mooi vinden, als de H-tegel als normaal accessoire bij b.v. Marco te koop zou zijn. Het is m.i. net zo bijzonder als de b.v. Harmonizers van Sonore Audio. Ook daar snapt een normaal mens geen biet van en toch zijn er veel mensen er positief over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 maart 2016 Report Share Posted 26 maart 2016 Juist, ik ga hopelijk de 6e naar Hoek van Holland. Ben bezig met een lift. Het lijkt me leuk dat verschil te kunnen horen, én vraag me af of het dat verschil ook in mijn set kan maken, wat ik zeer betwijfel. Maar het is allemaal off-topic. Die Auralic, ik weet er niks van. Sorry Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts