Jump to content

Brexit slecht voor Engelse audiomerken?

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Zoals ik voorspelt heb. dat één van de belangrijkste komende verkiezingsthema' s een Nexit is.....   Ik voorspel ook dat de wereldeconomie een knauw krijgt.  Het Engelse pond staat historisch laag dus.....  

Edited by Tubejack

Zijn de Indianen er gelukkiger op geworden na de volksverhuizing uit Europa Marc? Ik heb niets tegen de mensen, maar wel tegen de cultuur van die landen. Alle ellende daar is gebaseerd op de onenigheid over de opvolging van Mohammed 1300 jaar geleden en het gaat maar door. Een nationale regering is gewoonweg niet mogelijk. Altijd de ene groep die de ander onderdrukt. Denk lijkt naar hetzelfde systeem in NL te streven. Geen polder meer, maar de wet van de woestijn met vrouwenhaat, jodenhaat en homohaat.

Veel heeft te maken met de mate van ontwikkeling. School, opleiding, zelfstandig kunnen denken, dat soort zaken.

Nee, in het het kabinet zitten ook hooggeschoolde mensen en bakken er ook niks van , miljarden voor oorlogstuig naar Afganistan en Irak waar stammen oorlog heerst , en hier kreperen de oudje, s die na de oorlog Nederland welvaart hebben gemaakt,hooggeschoolde spelen gewoon een machtspelletje.

Kijk maar naar Kok , vroeger vakbonds leider ,nu gaat die oogsten bij Shell, zelf die pipo van groen links vakbondsleider bij de staking in de haven in Rotterdam stond die op de wagens voor te staken, bij Shell waren de schoonmakers het staken en waar was hij , nergens het zijn gewoon zakkenvullers, net als Marrijnesen had 25 stemmen en deed niet mee regeren het zijn gewoon plukkers meer niet.

Mvg wol

Het zijn plukkers.

En dat zegt dan een Limburger, wasr ze qua gemeentepolitiek nog in de Middeleeuwen zitten.

Utmoeniegekkerworde...

Ik heb niets met hoge "heren" en niet zoveel  met "politiek"   Wel met audio.  Ik krijg net door, dat de € ook minder waard is, dus daarmee  "verdampt" een deel van het voordeel van een lage £ koers  :unsure:

Edited by Tubejack

Veel heeft te maken met de mate van ontwikkeling. School, opleiding, zelfstandig kunnen denken, dat soort zaken.

Maar op een of andere manier gaat het op bepaalde plekken in de wereld langzamer dan de andere Marc.

Verder denk ik dat NL een uitstekend geregeerd land is absoluut en relatief. Dat wil niet zeggen dat het nooit fout gaat, maar door de bank genomen doen we het erg goed.

En over GB hebben we net besloten een week naar York te gaan.

Edited by carl

Lang lever de lage pond. Hoe ga je daar heen Carl per boot, vliegtuig of trein? York is namelijk ver landinwaarts. Je hebt er een stoommuseum, die zou ik graag bezoeken.

Maar op een of andere manier gaat het op bepaalde plekken in de wereld langzamer dan de andere Marc.

Verder denk ik dat NL een uitstekend geregeerd land is absoluut en relatief. Dat wil niet zeggen dat het nooit fout gaat, maar door de bank genomen doen we het erg goed.

Het hangt af van de algehele ontwikkelingsgraad. Maar mogelijk gooit de Islam dáár al roet in het eten. Ik heb op Katholieke scholen gezeten, en naast natuur- en wiskunde ook godsdienst gehad, maar die heeft toch niet de invloed gehad die de Islam kennelijk heeft. Dus hoop ik dat beter onderwijs daar langzamerhand wat verandering in brengt. En dat kan hier in het Westen best goed.

Het hangt af van de algehele ontwikkelingsgraad. Maar mogelijk gooit de Islam dáár al roet in het eten. Ik heb op Katholieke scholen gezeten, en naast natuur- en wiskunde ook godsdienst gehad, maar die heeft toch niet de invloed gehad die de Islam kennelijk heeft. Dus hoop ik dat beter onderwijs daar langzamerhand wat verandering in brengt. En dat kan hier in het Westen best goed.

Ik heb op een katholiek internaat gezeten Marc zelfs met Henk Krol. Net een engel hoe die met gevouwen handen vooraan op de eerste rij zat te bidden.

De islam maakt zo'n deel uit van de identiteit in Noord Afrika en het Midden Oosten, dat ik twijfel of er grote veranderingen op komst zijn. In 1300 honderd jaar strijd tussen soennieten en sjiiten is er ook nog nooit een Ghandi of Mandela naar voren gekomen die voor een doorbraak zorgde - geen voedingsbodem in die cultuur.

Edited by carl

Ierland, en wat is er te zien in Cork?

http://www.irelandwhiskeytrail.com/?pg=cork_distilleries_company_midleton_distillery_cork.php

https://www.blacksbrewery.com/

Eigenlijk een rondje Ierland. Begin bij Belfast (of Dublin), kustweg naar Portrush, daarna Derry,  dan om het meer heen naar Galway, Shannon, Limerick, Cork.

Eigenijk zou ik daar eindeloos wiilen blijven rondreizen

Edited by Duck-Twacy

Ik heb op een katholiek internaat gezeten Marc zelfs met Henk Krol. Net een engel hoe die met gevouwen handen vooraan op de eerste rij zat te bidden.

De islam maakt zo'n deel uit van de identiteit in Noord Afrika en het Midden Oosten, dat ik twijfel of er grote veranderingen op komst zijn. In 1300 honderd jaar strijd tussen soennieten en sjiiten is er ook nog nooit een Ghandi of Mandela naar voren gekomen die voor een doorbraak zorgde - geen voedingsbodem in die cultuur.

Amen.

Ik zal het dus niet meemaken, vrees ik. Gelukkig ben ik wel aan het internaat ontsnapt!

Een collega zei in 1980 al. "Groot Brittannië, daar moeten ze een gat in boren zodat het zinkt". Nu boren ze zelf dat gat.

Dat denk je maar. Het leven gaat over meer dan economie, al zou je dat niet zeggen als je met je snufferd middenin de media zit... Edited by thingman

Zwitserland en Noorwegen zijn onbetaalbaar geworden. Wordt Groot Brittannië dat ook?  

Ik heb nu de indruk dat de belangrijkste reden om zich af te scheiden, de migranten zijn. Of het iets oplost wanneer je de grenzen sluit? Het is nu, laat de rest van de wereld maar creperen, wij zorgen wel goed ons zelf.

Het zou beter zijn om wereldwijd alle geloven af te schaffen. Dat is toch de belangrijkste reden om elkaar uit te moorden? 

Dat denk je maar. Het leven gaat over meer dan economie, al zou je dat niet zeggen als je met je snufferd middenin de media zit...

Dit topic gaat over het al dan niet goed gaan met de Engelse audiomerken, economie dus.

Het zou beter zijn om wereldwijd alle geloven af te schaffen. Dat is toch de belangrijkste reden om elkaar uit te moorden? 

Geloof heb ik niets op tegen Hans. Het gaat pas fout als mensen denken, dat het "het enige ware is"  Dáár komt alle ellende door :( Met audio is het niet anders.... :P

Wat afscheiden van Europa betreft m.i. voor een deel sentiment.  Ik zou niet meer terug willen naar de gulden.  Maar dat het beter kan daar in Brussel zeker!  

Daar hebben we ook m.i. een zwaar gewicht heen gestuurd  (Frans Timmermans) Lijkt me een goeie vent.  Veranderen kost nu eenmaal tijd. En deze Brexit zal zeker mee helpen. ;)    

Ik hoef ook niet terug naar de gulden want hoe moet je dat berekenen. Denk er maar eens over na. Factor 2.20371 plus inflatie maakt factor 3 en ga nu maar eens omrekenen. De getallen die je dan krijgt gaan nergens meer over.

Ik had de euro echter niet hoeven hebben.

Nu we er toch mee zitten, euro zone verdelen in Noord en Zuid zou beter zijn geweest.

Eigenlijk is het nobele streven allang mislukt maar goed de economie is wat telt en de verharding en verdomming van de mens maakt het er niet beter op. Zolang het goed met je gaat zeg je wat hebben ze toch te zeuren. Totdat je ervaart dat het kloten is als je de Boot des Maatschappij mist ook al ben je daar niet helemaal schuldig aan....

Edited by goodtube

De EU is begonnen als een handelsverdrag en daar hebben ze ook in Engeland niets op tegen. Maar waarom al dat rondpompen van geld via Europese subsidies? En waarom moeten hier allemaal Polen komen werken als we zoveel werklozen hebben? En als Duitsland vluchtelingen wil opnemen is dat hun zaak, maar de Oost Europese landen kunnen ze zich beter herinneren dat de Turken met een gigantisch leger voor de deur van Wenen stonden. Die willen dat niet. Ik ben voorstander van de EU maar als zij zich niet weet te beperken vrees ik het ergste.

Edited by carl

De EU is begonnen als een handelsverdrag en daar hebben ze ook in Engeland niets op tegen. Maar waarom al dat rondpompen van geld via Europese subsidies?

Om heel Europa op een gelijk en uiteindelijk hoger niveau te krijgen.

En waarom moeten hier allemaal Polen komen werken als we zoveel werklozen hebben?

Omdat die voor weinig geld het werk doen wat "wij" niet willen doen. Overigens halen "wij" ze hierheen en worden ze nog vaak uitgebuit ook.

En als Duitsland vluchtelingen wil opnemen is dat hun zaak, maar de Oost Europese landen kunnen ze zich beter herinneren dat de Turken met een gigantisch leger voor de deur van Wenen stonden. Die willen dat niet. Ik ben voorstander van de EU maar als zij zich niet weet te beperken vrees ik het ergste.

Maar als verenigd Europa sta je toch sterker t.o.v. "de buitenwereld"? Het zou nóg beter zijn wanneer er over de hele wereld geen grenzen zouden zijn. Maar dat is waarschijnlijk iets te idealistisch. Maar eerst toch maar beginnen met alle geloven af te schaffen.

Ik vind dat we behoorlijk egoïstisch bezig zijn.

Dit topic gaat over het al dan niet goed gaan met de Engelse audiomerken, economie dus.

O echt?

En daarom heb jij in de voorgaande postjes zeker commentaar zitten geven op werkloze Polen, rondgepompte subsidies en het ware geloof.

Kletsmajoor, nee.... kletsgeneraal, da sedde! :)

Edited by thingman