Jump to content

Thorens 320/TP 16 IV met Tenerol element

carl
 Share

Recommended Posts

Er komt op voorstel van Roger een Nagaoka 200 op Jack. Hij heeft daar goede ervaringen mee. Ik denk erover een mono naald bij te bestellen.

Verder een mooi ding hoor Jack, moet toch erg lijken op jouw 2001.

Edited by carl

Ten onrechte Marc. We proberen onafhankelijk te reviewen en we luisteren over en weer voordat we conclusies trekken. We zouden er wel een muziek editor bij kunnen hebben.

Het op regelmatige basis schrijven van muziekrecensies Marc. Je bent erudiet genoeg om dat goed te doen.

Misschien, hangt sterk af van mijn vrije tijd. Die is nu beperkt.

Daar komt wel een keer verandering in, hoop ik.

• 2 weeks later...

Zeker,toch werd dat vroeger al gedaan,en ik ken iemand die dat gedaan heeft en volgens hem werkt het tegen resonanties.Persoonlijk zou ik dat eerder doen maar ik doe geen van beide,ik vind het geen gezicht.Een headshell met kunsstof fingerlift is een optie.

Je bent in elk geval wel je arm aan het verzwaren dus ik kan me goed voorstellen dat dit invloed heeft.

Maar of die wenselijk zijn hangt natuurlijk helemaal van de combinatie arm / element af.

Heb je een element arm combinatie wat al een hoger resonantie frequentie heeft dan is het zinvol om gewicht aan te brengen maar zit je arm al Aan de lage kant dan niet doen.