Jump to content

Draaitafel accesoires

carl
 Share

Recommended Posts

www.srm-tech.co.uk

Voor wat leuke accessoires. Of ze nuttig zijn kunnen we nog over discussiëren. Een van de accessoires zijn strookjes Sorbothane. Zou dat ergens goedkoper te krijgen zijn aan het stuk want strookjes knippen kan ik zelf ook.

Edited by carl

Carl,

Ik heb hier nog wat plakjes Sorbothane liggen. Ca 4 mm dik en ca 40 mm doorsnede. (Rond dus) Je mag ze wel even lenen om het effect te testen. Ik wil ze echter niet kwijt, dus als het bevalt, moet je ze zelf maar aanschaffen.

Groet,

Leobus

Carl,

Je hoeft dat spul niet te plakken. Het kleeft al behoorlijk van zichzelf. Er zit zelfs een plastic folie op om dat plakken te voorkomen.

Ik heb het niet gekocht, maar gekregen van een vriend.

Groet,

Leobus

• 6 months later...

sorbothane is volgens mij heel lastig om aan te komen. via amazon.de kun je een aardige indruk krijgen van wat er zoal geleverd kan worden en tegen welke prijs maar via amazon.de wordt er in ieder geleverd voor dit product niet geleverd naar nederland.
als de nood echt hoog is kun je natuurlijk via het AAA forum iemand benaderen om het te kopen en het vervolgens door te sturen.

Waar zou ik een losse sme headshell connector kunnen kopen,het ding dus dat vast zit aan de shell.

Iemand gaat voor mij een houten Yamamoto shell namaken.

meestal kom je niet goedkoper dan hier techt en vallen de verzendkosten ook nogal mee.

https://www.turntablelab.com/products/audio-technica-at-hs1-headshell-turntable-lab-edition

sorbothane is volgens mij heel lastig om aan te komen. via amazon.de kun je een aardige indruk krijgen van wat er zoal geleverd kan worden en tegen welke prijs maar via amazon.de wordt er in ieder geleverd voor dit product niet geleverd naar nederland.

als de nood echt hoog is kun je natuurlijk via het AAA forum iemand benaderen om het te kopen en het vervolgens door te sturen.

Sorbothane koop je om de hoek, bij de schoenmaker of sportzaak. Het gaat per 2 stuks en dat heeft dan de vorm van inlegzooltjes :D

Bedankt Leo, maar ik wilde ze op de metalen bodem van de Thorens 320 plakken. Er weer afhalen is wel lastig. Waar heb jij het gekocht?

Het heeft weinig nut om het zomaar ergens op te plakken. Het moet ergens tussen en dan dempt het. B.v. onder de voeten van een zwaar apparaat.

Edited by Pjotr