Peter Pan Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geachte forumers Ik ben op zoek naar een winkel waar men het merk Vienna Acoustics verkoopt. Ik heb verschillende site's geprobeerd om te achter halen waar in nederland een verkoop adres is maar tervergeefs. Wie kan mij verder helpen . Met vriendelijke groet Peter Pan Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Ik deed even een google en kwam gelijk bij hifi notes, incl. winkeladressen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Posted 16 november 2003 Author Report Share Posted 16 november 2003 Geachte forumers Graag wil ik graag van jullie ook weten wat jullie vinden van deze Luidsprekers. Ik weet dat ik zelf ook moet luisteren maar ben toch erg benieuwd wat jullie er van vinden . Met vriendelijke groet Peter Pan Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door Ome Henk:Ik heb er alleen maar goede berichten over gelezen, maar gehoord heb ik ze tot nu toe nog niet... Deze zou ik graag eens willen beluisteren Nou, deze lijken meer op Link to comment Share on other sites More sharing options...
turtlespeed Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Hallo, Na jarenlang met infinity's renaissance 90 te hebben gespeeld, ben ik uiteidelijk overgegaan op de vienna's, en wel de Mahler. Dit is het topmodel van de vienna-lijn en je moet ze eerst gaan beluisteren om te kunen geloven wat een geweldige luidspreker dit is. Ik heb eerst de Sonus faber cremona overwogen, maar deze speaker moet het (naar mijn mening) op alle fronten afleggen t.o.v. de Mahlers !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Posted 18 november 2003 Author Report Share Posted 18 november 2003 Hee Turtlespeed Bedant voor je reactie maar zou graag nog wat meer willen weten . Waar heb je ze beluisterd/gekocht,hoe klinken ze zijn ze open/transparant/warm enz. En natuurlijk in welke prijs klasse moet ik gaan denken als ik de Mahler zou kopen . Ik gaat wel ff eerts en paar luister sessie's doen want moet wel ff horen wat deze luidspreker in zijn mars heeft. MVG Peter Pan Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Die Mahlers zijn wel behoorlijk grote speakers niet alleen feitelijk maar ook visueel. Ze zien er verder een beetje uit als Audio Physik. Als je toch bij een van de Durob zaken binnenloopt kijk ook eens naar die Proacs, ik bedoel dan de Future point 5. Dat is ook groot maar ziet er op een of andere manier klein uit. Ze hadden ze in Beek staan.Ik zal ze eens een keer beluisteren, mooie speakers overigens al die Proacs (vroeger Celef). Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
turtlespeed Posted 22 november 2003 Report Share Posted 22 november 2003 Ik heb de vienna's in Weerdinge (vlak bij Emmen) bij de hifishop gekocht. Het zijn inderdaad grote speaker (1.30 hoog) vrij diep maar van voren smal. Ze geven een transparant geluid, maar dat is natuurlijk afhankelijk met welke app. je ze aanstuurd ! Prijsindicatie 7150 euro. Qua plaatsing is deze speaker ongeevenaard, misschien niet zo geschikt in een kleinere kamer.. Zeker gaan luisteren zou ik zeggen !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts