Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

carl
 Share

Recommended Posts

• Members

Yep, die Pizzeria is echter erg goed! Pizzeria is eigenlijk wat oneerbiedig, het is een Italiaans restaurant met wel iet meer op de kaart...

Ik woon trouwens tegenover de bakker en de slager, dus verser kunnen we die broodjes en de bekroonde grillworst etc niet krijgen!

Prioriteiten moeten er gesteld worden Renee!

Ik heb dit soort verplichtingen veelal van mij af kunnen schuiven Charles. Maar in dit geval, mijn vader, die al aardig op leeftijd is, wil ik die dagen nog wel even meemaken. Hopelijk heel lang nog eigenlijk  :)

Overigens, het is René, en geen Renée. Die vorm is toch echt wel vrouwelijk..... :P

We zijn trouwens bezig weer een Statement set op te bouwen, is dat wat om als luidspreker te gebruiken gedurende het idler vergelijk? Geeft het een leuk extra Sonore tintje...

Natúúrlijk is dat wat  :)  :)  :). Ik was er destijds, bij de demo ergens in 2008 geloof ik en waar meer mensen van HEAR bij waren, zwaar van onder de indruk.....

• 2 weeks later...

Ok, misschien goed om een nieuwe thread te maken of de beginpost aan te passen met de aanmelders:

High-End Forum dag: Tussenwielplatenspelers van toen en nu!

Zaterdag 14 januari 2017 - om 11:00

Music2 audio import
Dwarskulk 1
3151 ZD – Hoek van Holland

Edited by Ivan10

De openingspost is aangepast. Er is nog wat ruimte voor deelnemers lijkt me. Zo mis ik Marc nog bijvoorbeeld. Laat dat tijdig horen.

Edited by carl

• Members

Het aantal van 20, zoals nu gevraagd in de openingspost, is geen probleem, meer kan ook! Of je echter, in deze tijd van showoverdaad, nog aan dergelijke aantallen komt? Ik mag het alleen maar hopen...