Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

carl
 Share

Recommended Posts

Goed idee, zeker. Maar ik heb daarbij, met een schat aan bedrijfsleven-ervaring, èn als rechtgeaarde vleesverafschuwer, wel mijn bedenkingen.
Het valt in zo'n situatie meestal niet mee buiten de lijkenpikkerij te blijven. Dat "we bestellen van alles wat" maakt het mij niet gemakkelijk.

Maar als ik gewoon een veggie piza voor mijn neus krijg ben ik zeker te porren voor deze inpandige opzet. :)

Edited by mumsoft

• Members

[...]

Maar als ik gewoon een veggie piza voor mijn neus krijg ben ik xeker te porren voor deze inpandige opzet. :)

Ik schat dat dat laatste geen enkelprobleem zal blijken te zijn!

Deze (ik heb er nog geen ervaring mee) bezorgd in HvH: KLIKKERDEKLIK

Kunnen jullie alvast even checken...

Een goede Italiaan is natuurlijk niet te versmaden.

Met alle respect, ik zou Olla Bella (aan t menu te zien) geen goede Italiaan kunnen noemen...

Voor 25 a 30 euro ingredienten kook je een geweldige spaghetti al ragu voor 15 personen (of zo).

Kost je wel een uur of 5 bereidingstijd (en een professionele keuken).

Maar in pizaatje met de jongens kan ook best gezellig zijn,,,

Wat misschien ook nog een idee is (ik heb die idioot grote eettafel ook niet voor niets staan), laten we gewoon wat te eten bezorgen in de Hoek? Aan de eetafel passen er al minimaal 16, zo heb ik nog wel wat tafels en stoelen staan, 20-25 man lukt altijd. Haal ik gewoon voldoende fris en dranken in huis, komen we een heel eind en kan iedereen op het laatste moment bepalen of er wel of niet voor het eten wordt gebleven. Reserveren etc is dan niet nodig! Stopt iedereen na afloop maar wat in de pot of zo, hoeft het allemaal ook niet zo veel te kosten.

Lijkt me het makkelijkst...

Héél goed idee! Dat "we" daar nog niet eerder op gekomen zijn  :P. Leuk ook, om daar gewoon te blijven, wordt het een echt Hoek feestje  :)

The Angel of Holland zou ook wel een leuke naam zijn

Ja, qua naam... maar niets daar doet je er aan denken. Wel een leuke naam voor het pand van Arden, zet hij er een of ander afgedankt beeld van een engel op, naam eronder, blikvanger!

Keuze genoeg inderdaad. En Wars, die hebben we al genoeg hoor, Ivan. Het is trouwens de Corner, niet de angle. :P

Corner die is beter! The hificorner of Holland. Bestaat die naam al niet? Corner of Holland. Klinkt beter dan Hook of Holland. Hook betekent haak dacht ik.

Ik ben wel geen vinyl man, maar even hallo zeggen en de handen schudden kan altijd (tis per slot van rekening maar circa 20 km van mn huis).

En het fraais van tovenaars Cock en Arden beluisteren liikt me ook erg interssant.

Ik blijf denk ik niet de hele dag.

Misschien is het handig om een detectorpoortje bij de in- cq uitgang te maken om kwaadwillende lieden te ontmaskeren die dingen willen ontvreemden.

Wel eerst even overal onverwijderbare beveiligingsstickers opplakken, liefst niet zichtbaar.

Zomaar een idee.