Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

carl
 Share

Recommended Posts

• Members

Ik zou failliet gaan aan de verzekeringspremie!

Dat valt echt reuze mee! Ok, een alarminstallatie is wel verplicht. De transport verzekering, dat is de adder! En neem hem maar als je veel te transporteren hebt, de transportwereld vandaag de dag kan echt niets meer heel houden! Dozen in overdozen met extra bescherming, op pallets met extra beschremschotten er omheen, rijden ze gewoon die heftrucklepels dwars door je pallet. Hoe lomp kan je zijn. Ze krijgen het zelfs voor elkaar om een schilderij om te vouwen, dat past blijkbaar beter? Ik ben dus idd erg goed verzekerd...

Maar we wijken weer af!

O, en Sodejuu? Appel/Kruimel!

De voorbereidingen zijn begonnen...

De derde speler van het komende vergelijk, de PTP, voorlopig met een 12 inch Jelco en vdH Crimson, dit wordt waarschijnlijk een HANA of een Koetsu...

Bijna verplicht om dit te draaien :)

(ik heb m alleen op cd/dvd-a)

Doe eens iets authentieks Limburgs. Niet die standaard happen die we hier in de Randstad kennen en die hun oorsprong in Limburg zouden moeten hebben.

Maak het hem nu niet zo moeilijk Peter, in ieder geval de kruimelvlaai. Volgens mijn Leunense vrouw de lekkerste.

Kroezelvlaai? Die ken ik niet. Ik denk dat je kruisbessenvlaai (Kroosjelevlaai) bedoeld. Dar ben ik zelf geen liefhebber van, maar dat kan natuurlijk. Met schuim?

Dan wordt het dus een kersen-Christoffel (traditie), appel/kruimel en een kruisbessen (met schuim?)

Schuim is geklopt eiwit, meegebakken (lijkt op merenge)

Kroezelvlaai? Die ken ik niet. Ik denk dat je kruisbessenvlaai (Kroosjelevlaai) bedoeld. Dar ben ik zelf geen liefhebber van, maar dat kan natuurlijk. Met schuim?

Dan wordt het dus een kersen-Christoffel (traditie), appel/kruimel en een kruisbessen (met schuim?)

Schuim is geklopt eiwit, meegebakken (lijkt op merenge)

Inderdaad de kruisbessen.  Hier noemen ze dat Kroezels. Maar in Limburg kennelijk op sommige plaatsen ook. Uiteraard met schuim.

• Members

In plaats van praatjes nog maar wat plaatjes...

IMG_4936_zpsg4fpnx7j.jpg

...de REED tafel is klaar voor de strijd!

IMG_4930_zpsinjpzp04.jpg

...ook op kantoor is de set wel klaar, Blumenhofer, Octave, Revox en Feickert...

IMG_4934_zpsrnegwgyd.jpg

...de conversatie/keuvel/koffie/vlaaien ruimte...

IMG_4935_zps49gtqmvj.jpg

...en dan moeten we deze beauty nog even een mooi plekje geven, maar dat komt goed!

• Members

Welnee, sommige dingen zijn in het eggie gewoon zo veel mooier dan een foto kan laten zien, daar heb ik er wel een paar van.

Deze bijvoorbeeld...

IMG_3721_zpsep4dhple.jpg

...mijn rots in de branding, de TEAC A7300RX. Hoe mooi hij op een foto ook is, die moet je gewoon in het echt zien, werkend en wel. Kun je uren naar blijven kijken. Die staat er dus volgende week uiteraard ook!

• Members

Dokorder heb ik ook nog staan (een iets kleinere versie) 5 Revoxen, 2 Teacs en een Akai. Soms draaf je wel eens iets te ver door...

Maar ach, iedereen een hobby toch?

Misschien hebben we in het verleden te vaak, te snel, echt mooie dingen afgeserveerd?