Members Arden Posted 13 januari 2017 Members Report Share Posted 13 januari 2017 Zie ik daar een proceed cd spelert.... Yep! Dat is 1 van de weinigen die ik wel kan pruimen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 januari 2017 Report Share Posted 13 januari 2017 (edited) Ik kan wel een vintage 10cc "The Original Soundtrack" lp meenemen (maw grijsedraaide lp uit jaren 70/80) en een steve hoffman gold cd... Maar ja, dat "I'm not in i love" nummer komt wel een beetje uit je neusgaten... Edited 13 januari 2017 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 januari 2017 Report Share Posted 13 januari 2017 Nou, we zijn er klaar voor... ... de rest zien we morgen wel. Nog een klein dingetje voor de lunch @ Mumsoft: Vegetarisch, waar moet ik naar zoeken? Kaas zonder koestremsel of zoiets, is dat ok? Er zit hier zo'n biologische winkel om de hoek die dat volgens mij verkoopt, veel verder kom ik niet. Ik ben zo'n vleeseter van het ergste soort, sorry... Helemaal prima! Biologisch, vegetarisch, Marcsistisch. Fijn dat je aan me denkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 januari 2017 Report Share Posted 13 januari 2017 Ik kan wel een vintage 10cc "The Original Soundtrack" lp meenemen (maw grijsedraaide lp uit jaren 70/80) en een steve hoffman gold cd... Maar ja, dat "I'm not in i love" nummer komt wel een beetje uit je neusgaten... Huh? Zit net naar de docu daarover te kijken. Kan het toevalliger? Neem maar mee, ik doe het niet, wil mijn exemplaar niet aan vreemde draaitafels blootstellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 januari 2017 Report Share Posted 13 januari 2017 ik gooi t in mn toyotaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 It giet oan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Het was gezellig Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Precies! Zijn we het eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Ja, het was een bijzondere dag, waar heel veel energie in is gestoken door Marco en Cock. Waarvoor dank! Morgen zal ik een verslag plaatsen, met foto's, maar daar kan ik nu niet bij..... Overigens, hoe is het nu geregeld met de kosten gemaakt door Marco (broodjes en koffie en zo) en Sodejuu (de vlaai)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Voldaan bij de Italiaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Gezellig en nuttig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Voldaan bij de Italiaan. Hoe kan ik daar nog wat aan bijdragen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Nou, niet, denk ik. Maar ik ben de penningmeester niet, hè. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2017 Report Share Posted 14 januari 2017 Gezellig en nuttig!Ja, Pjotr was in een vorig leven hier gekomen, en nu herkende ik hem totaal niet meer. Daar gaat mijn idee dat ik gezichten beter onthoud dan namen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 Superleuk en gezellig was het. Leuke interessante gesprekstoffen zijn de revue gepasseerd.Het mooie van zulke meetings vind ik de sfeer en de gezelligheid die er onder elkaar is. Eventuele strijdbijlen zijn thuis gelaten en waar ieder de intentie heeft om er iets leuks van te maken. Op zo'n meeting merk ik en zie ik ook elke keer weer hoe ieder op zijn of haar manier het forum een warm hart toedraagt en begaand is met het forum alsof het een eigen kindje is. Ook leuk om te zien bij meetings vind ik de banden die weer worden aangehaald tussen forummers en/of hoe men 'verloren' liefhebbers weer gemakkelijk in de armen sluit alsof ze nooit 'verloren' zijn geweest. Dank heren voor de leuke meeting. Ik heb het erg leuk gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 (edited) Ik zat naast Hansko. Hij vertelde dat hij zich had willen aammelden, maar niet kon reageren in dit topic. Wel inloggen. Is daar iets van bekend, c.q. aan te doen? Hij raadde me het Requiem van Dutilleux aan. Thuisgekomen mijn lijstje van Henri Dutilleux doorgenomen, ik heb al best veel, maar het Requiem (nog) niet. Dit dus t.a.v. Hans Edited 15 januari 2017 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 (edited) Het was een leuke dag. Ik geloof ook dat de vlaai in de smaak is gevallen. Toen ik weg ging lagen er nog 2 of 3 stukken kruisbessenvlaai, de rest was op. Marco bedankt voord e catering. Die was ook OK. Dan even over wat er te horen was. De Lenco met Hana was best OK. Ik vond de Reed mooier speler dan de Garrard. Die Garrard had voor mij echt een vervelend en zeer irritant middengebied. Hij mocht dan wat dieper in het laag gaan, maar dat woog niet op tegen de finesse die de Reed ten gehore bracht. De set boven met de kleine Blumenhofers speelde heel erg mooi. Daar kon ik eigenlijk meer van genieten dan de set beneden. Verder was het ook leuk dat Darius Audio hun ruimte opengesteld had. Daar ff samen met Hansko naar de Legacy speakers geluisterd. Ik vond het wel "wat erg Amerikaans", maar ff geen "toeters aan je hoofd" was ook wel prettig (ik geloof dat Hansko daar ook blij mee was) En natuurlijk flink geouwehoerd, gediscussieerd en meningen gedeeld (al dan niet audio gerelateerd) met alle aanwezigen. Bedankt voor de prettige dag. Edited 15 januari 2017 by Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 (edited) Het was een leuke, gemoedelijk en geslaagde dag. Weinig toe te voegen aan wat Onno al schreef. Oude banden weer aangehaald maar ook met nieuwe kennisgemaakt. Het DT vergelijk was leuk, het scherpere midden herkende ik van de Garrard niet zo, wel dat de Garrard levendiger klonk en het voor mij meer het onderscheid tussen een massa loopwerk en een geveerd loopwerk liet horen. Roger de vlaai was weer top. Marco en Cock bedankt voor het faciliteren van het al, de fraaie spullen, goede koffie en catering. Over de worst is in het verleden niet te veel gezegd Edited 15 januari 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 Ik zat naast Hansko. Hij vertelde dat hij zich had willen aammelden, maar niet kon reageren in dit topic. Wel inloggen. Is daar iets van bekend, c.q. aan te doen? Hij raadde me het Requiem van Dutilleux aan. Thuisgekomen mijn lijstje van Henri Dutilleux doorgenomen, ik heb al best veel, maar het Requiem (nog) niet. Dit dus t.a.v. Hans Er is gekeken naar Hansko account. Als het goed is kan hij weer reageren op het forum. Hij heeft ook een PB ontvangen erover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 Ha, leuk, ben benieuwd. Hansko is van de moderne muziek en daar kan ik e.e.a. van leren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 januari 2017 Author Report Share Posted 15 januari 2017 Dat het een geweldige dag was zal weinig verbazing oproepen en Marco en Cock en eigenlijk iedereen bedankt daarvoor. Marco heeft het wel behoorlijk voor elkaar. Dat hij pal naast kassen zit verbaasde me eigenlijk wel. Kennelijk liggen die kassen tegenwoordig op industrieterrein. De vergelijk tussen de Reed en Garrard was heel aardig. Bij vergelijking was de Reed geluidsmatig neutraler. Naast mijn Oracle zou ik de Garrard er echter best bij willen hebben En misschien komt dat er nog wel eens van. Ik heb trouwens wel even geluisterd naar de FS3 mark 2 geluisterd puur om te kijken of het iets voor mij is. In een stoel voor het bureau vond ik hem toch wat scherp. Roger had de psychologie van Marco wat beter door kennelijk: achter Marco's bureau klonken ze wel erg goed en geen scherp randje. Voor de rest toch wel meer mooie dingen met als hoogtepunt de "platenspeler" van Cock. Gemaakt van wat karton met een naald eraan. Draaien moest jezelf. Niet echt commercieel Marco! Maak hem in bouwpakketje van karton met een opdruk (reclame Blumenhofer e.d.) en verkoop ze op de High End voor 37,50 per stuk. Dat gaat als broodjes en ik denk niet dat je er genoeg bij je hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 (edited) Voor de rest toch wel meer mooie dingen met als hoogtepunt de "platenspeler" van Cock. Gemaakt van wat karton met een naald eraan. Draaien moest jezelf. Niet echt commercieel Marco! Maak hem in bouwpakketje van karton met een opdruk (reclame Blumenhofer e.d.) en verkoop ze op de High End voor 37,50 per stuk. Dat gaat als broodjes en ik denk niet dat je er genoeg bij je hebt. Pas op wat je hier zegt Carl. Cock promootte die platenspeler met zulk een passie en een vuur dat Marco straks wel kan inpakken en geen DT/Arm/Versterkers/Speakers meer verkoopt Edited 15 januari 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 Cock had die gekocht in een winkel. Ze worden dus al geproduceerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2017 Report Share Posted 15 januari 2017 Het principe van de gevouwen kartonnen plaat met een naald in gestoken dateert al uit de jaren 40-50 van de vorige eeuw. Zo werd vroeger nl het heilge woord verspreid in Afrika. Zo'n stuk karton met plaat erin kon je nl gewoon uit een vliegtuig gooien en zo kon je de onbereikbare dorpjes ook voorzien van het Evangelie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 januari 2017 Author Report Share Posted 15 januari 2017 In die tijd was de kerk nog vooruitstrevend. Maar oude ideeën doen het vaak nog goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts