Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

carl
 Share

Recommended Posts

Dokorder heb ik ook nog staan (een iets kleinere versie) 5 Revoxen, 2 Teacs en een Akai. Soms draaf je wel eens iets te ver door...

Maar ach, iedereen een hobby toch?

Misschien hebben we in het verleden te vaak, te snel, echt mooie dingen afgeserveerd?

Mwah, valt wel mee. Een Studer A80 zit er niet eens tussen... :D

Ferrograph was mijn onbereikbaar verlangen.

FerrographLogic7Mod7622H.jpg

Die heb ik voor m'n Revox A77 eens thuis gehad. Veel ruis en last van tegen lopende sporen. Het was dan ook een 4 sporendeck. Edited by Hans van Liempd

• Members

Weer even wat catering technische mededelingen, die Domino pizzas, dat vind ik maar zo-zo, ik heb het gisteren even bij Roma Antica gevraagd, zij willen de pizzas wel verzorgen, dan haal ik ze wel even op. Als afbeelding hieronder het menu, kun je alvast even spieken...

IMG_4955.jpg

... verder heb ik vandaag op verzoek van Mumsoft een HANA element met een Jelco arm in de PTP tafel gemonteerd, als bijpassend phonotrapje de Octave EQ-2...

IMG_4952.jpg

... en staat de bling bling Blackbird met Sumile element opgesteld in de keuvel/koffie/film ruimte...

IMG_4946.jpg

... raar dat die foto ineens op zijn kant wordt afgebeeld*, maar het idee is er! Het begint al echt ergens op te lijken zo, ik denk dat we best lol zullen hebben zo volgende week. Ik heb het nu al!

*Edit, in mijn telefoon staat die foto weer goed maar staat het menu weer op zijn kant. Vreemde wereld, dat digitaal...

Zeker iets van Appel of Ramen. Op mijn Android dingetje staan de foto's zoals het kennelijk de bedoeling was.

Leuk van dat HANA element. Lijkt me een tof ding, maar heb ik dat echt aamgevraagd? Kan het me niet herinneren, of het moet zijn geweest bij jouw introductie ervan, indertijd.

Weer even wat catering technische mededelingen, die Domino pizzas, dat vind ik maar zo-zo, ik heb het gisteren even bij Roma Antica gevraagd, zij willen de pizzas wel verzorgen, dan haal ik ze wel even op. Als afbeelding hieronder het menu, kun je alvast even spieken...

Goed gezien, wie komt er nou met Domino Pizza aan?  :unsure::o We komen toch ook niet om naar Medion setjes van de Aldi te luisteren?

B.t.w. kom wel even gezellig luisteren maar ga vroeg weer weg, eet dus niet mee. Ook nog feestelijke familiaire verplichtingen.

• Members

[...]

Leuk van dat HANA element. Lijkt me een tof ding, maar heb ik dat echt aamgevraagd? Kan het me niet herinneren, of het moet zijn geweest bij jouw introductie ervan, indertijd.

ehhhh:

[...]

Zelf zit ik me af te vragen of zo'n HANA in mijn dt het nóg beter zou doen dan wat et nu in zit. Dus doen, lijkt mij.

• Members

Een eerste plaatje van de deelnemende Garrard 301 van aanstaande zaterdag...

IMG_4957.png

... ik geloof dat alle deelnemers nu wel voorbij zijn gekomen? Of het zou deze moeten zijn...

IMG_4956.jpg

Ik denk wel dat ik, speciaal voor Carl, mijn Koetsu Onyx hier nog even inbouw, aangesloten op de MA Cotter step up met de Sonore MM phonotrap. Of er moet me nog iets anders leuks te binnenschieten, maar ik denk dat we zo best wel iets bijzonders bij elkaar hebben verzameld? Het lijken de analoog-dagen wel...

Mooie zwarte faceplates van ctc Classic Garrard Supply.

Dat zal met een klasse toonarm en dito element de sterren van de hemel spelen.

Maar de andere dt's zijn ook niet te versmaden.

Beterschap Ivan. Het heerst heel erg en het is dit jaar ook een hardnekkig aanhoudend griepje.

Ik lig plat met spit, maar het gaat me niet gebeuren dat ik er niet bij ben. Doos pijnstillers en gaan!

Sterkte er hier mee. Dat is niet prettig. Hopelijk gaat het zaterdag weer een beetje.