Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

carl
 Share

Recommended Posts

• Members

Morgen 5 graden en regen, dus dat loopt wel los...

Die ANWB met hun codes oranje en rood, is dat niet gewoon ontmoedigingsbeleid? Het hoeft maar te waaien, er vallen wat blaadjes of een halve vlok natte sneeuw, en het is blijkbaar levensgevaarlijk...

Vroeger, als je Nederland binnenreed, stond er aan de grens een groot bord: Welkom in Nederland, HET distributieland bij uitstek!

Die borden zijn al een tijdje weg. De filosofie ook!

Zo groot ben ik niet :D

Ik ben ervan overtuigd dat het genieten zal zijn maar ik heb geen zin. :wacko:

Heee Peter, de grote Garrard 301 bijeenkomst.... (En nog wat andere dingetjes ;)) Die laat je toch niet lopen?

• Members

Nou, we zijn er klaar voor...

IMG_4971.jpg

... de rest zien we morgen wel.

Nog een klein dingetje voor de lunch @ Mumsoft: Vegetarisch, waar moet ik naar zoeken? Kaas zonder koestremsel of zoiets, is dat ok? Er zit hier zo'n biologische winkel om de hoek die dat volgens mij verkoopt, veel verder kom ik niet. Ik ben zo'n vleeseter van het ergste soort, sorry...

Nou, we zijn er klaar voor...

... de rest zien we morgen wel.

Nog een klein dingetje voor de lunch @ Mumsoft: Vegetarisch, waar moet ik naar zoeken? Kaas zonder koestremsel of zoiets, is dat ok? Er ziet hier zo'n biologische winkel om de hoek die dat volgens mij verkoopt, veel verder kom ik niet. Ik ben zo'n vleeseter van het ergeste soort, sorry...

Zie ik daar een proceed cd spelert....