carl Posted 27 november 2016 Report Share Posted 27 november 2016 Ik zoek nog wel eens op internet en als je je wil verbazen zoek eens www.soreal-audio.de Je hebt wel een leuk budget nodig, maar dan krijg je wel wat. Doet me denken aan die collega die een oplossing gevonden had en er alleen nog maar een probleem bij zocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 27 november 2016 Report Share Posted 27 november 2016 http://www.soreal-audio.de En welk product vind je met name leuk als accesoire? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 november 2016 Author Report Share Posted 27 november 2016 Dat audio replas met een "ding" om staande golven aan te pakken zou ik wel eens willen proberen Ivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 november 2016 Report Share Posted 27 november 2016 Dat audio replas met een "ding" om staande golven aan te pakken zou ik wel eens willen proberen Ivan Staande golven zijn alleen te absorberen. De wanden "onzichtbaar" maken. Ik vrees dat dit met die dingen niet gaat lukken. Natuurwetten zijn lastig te omzeilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 27 november 2016 Report Share Posted 27 november 2016 Staande golven zijn alleen te absorberen. De wanden "onzichtbaar" maken. Ik vrees dat dit met die dingen niet gaat lukken. Natuurwetten zijn lastig te omzeilen. Maar je weet maar nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 november 2016 Report Share Posted 27 november 2016 (edited) Maar je weet maar nooit. Edited 27 november 2016 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 28 november 2016 Report Share Posted 28 november 2016 Als ik de prijzen van sommige artikelen bekijk kan ik maar tot 1 conclusie komen: dit is absoluut geen winkel voor mij. 1990,- voor een headshell 145,- voor 4 spades etc. etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 28 november 2016 Report Share Posted 28 november 2016 ik heb zelf waargenomen dat een kleine accessoire (onder de set geschoven) per direct een eind maakte aan een enorm laag-probleem in een huiskamer. dus eerst proberen dan concluderen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 november 2016 Report Share Posted 28 november 2016 Jawel, daar moet je wel gevoelig voor zijn en niet iedereen is dat even veel. Sommigen zijn hypergevoelig en het minste geringste getweak heeft gigantische gevolgen voor hen en voor een ander doet het niks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 28 november 2016 Report Share Posted 28 november 2016 De hifi-wereld is de gelukkige wereld waar bij alle oplossingen altijd wel een probleem is te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 28 november 2016 Report Share Posted 28 november 2016 ja dat zou kunnen. ik vond USB ook (in een bepaalde setting, op een bepaalde manier en in mijn oren) héél anders dan SP-DIF. maar anderen vinden het 'een beetje anders'. so be it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts