Jump to content

Technics draaitafel

carl
 Share

Recommended Posts

Dat heb ik ook gezien Peter. Dat zegt ook iets over de prijzen van Garrards. Ruud zit wat prijs betreft lager dan anderen en toch verkoopt hij niet. Maar een eventuele aankoop wordt pas half volgend jaar. Dan ben ik hier klaar en weet ik wat de financiële ruimte is voor audio. Moet het voorlopig maar met 4 draaitafels doen.

Edited by carl

Dat heb ik ook gezien Peter. Dat zegt ook iets over de prijzen van Garrards. Ruud zit wat prijs betreft lager dan anderen en toch verkoopt hij niet. Maar een eventuele aankoop wordt pas half volgend jaar. Dan ben ik hier klaar en weet ik wat de financiële ruimte is voor audio. Moet het voorlopig maar met 4 draaitafels doen.

Op de draaitafel van Ruud zit geen arm.

Ik ben vrij onvoorspelbaar hoor Peter. Mijn idee is altijd geweest een mooi loopwerk, zelf een console (laten) maken, mijn oude arm er in eerste instantie op en later iets serieus. Een project van pakweg een jaar. Gewoon om te kijken hoever je bij de Oracle komt.

• Members

Daar ben ik druk mee bezig. De volgende bestellijst staat alweer klaar. Enig probleem zijn goedklinkende precisie condensatoren te vinden. En als je ze al vindt, hangt er een levertijd aan van een half jaar!!!!!! :o

Het lijkt wel high-end...