Groovy Posted 19 januari 2017 Author Report Share Posted 19 januari 2017 Nou,dat valt best mee Carl. Het doet niets met het geluid maar ik vind de uitstraling van die dingen dubbel en dwars het weinige geld waard. Wie niet rijk is moet iets goedskoop kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 januari 2017 Report Share Posted 19 januari 2017 Staat mooi maar zijn die bananenstekkers wel veilig? Zo lang de banaanstekkers ingeplugd zijn en niet op de grond liggen, kun je er iig niet over uitglijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 januari 2017 Report Share Posted 19 januari 2017 [quote name="Groovy" post="468436" timestamp="1484845995 Wie niet rijk is moet iets goedskoop kopen Ik heb altijd gedacht dat jouw devies was " Wie niet rijk is, koopt goedkoop in". En volgens mij ben je daarin goed geslaagd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 januari 2017 Report Share Posted 19 januari 2017 Weet ut al Daar hoort eigenlijk zo'n hamerslag-Garrard bij.... . Erg mooi zo!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 19 januari 2017 Author Report Share Posted 19 januari 2017 Ik heb altijd gedacht dat jouw devies was " Wie niet rijk is, koopt goedkoop in". En volgens mij ben je daarin goed geslaagd! Ja redelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 19 januari 2017 Author Report Share Posted 19 januari 2017 Daar hoort eigenlijk zo'n hamerslag-Garrard bij.... . Erg mooi zo!! Dank je. Een hamerslag kost al gauw e1600 dat doe ik maar niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 januari 2017 Report Share Posted 21 januari 2017 Een spuitbus hamerslag valt best mee in prijs alleen vind ik dat dan weer zonde van de huidige sokkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 januari 2017 Author Report Share Posted 21 januari 2017 Het bovendeel van de brede Lenco sokkel is gespoten in grijs hamerslag. De variac en de voltmeter staat tussen de Garrard en de Lenco,dat komt heel mooi over Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 januari 2017 Report Share Posted 21 januari 2017 Hamerslagverf werd vroeger gebruikt om slecht afgewerkte apparaten en machines enigszins toonbaar te maken. Dat was dus goedkoper dan hoogglans- of matlak. Dat zo'n draaitafel nu dus duurder is dan een fatsoenlijk afgewerkte vind ik dus bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 januari 2017 Author Report Share Posted 21 januari 2017 (edited) Desondanks vind ik hamerslag mooi,het hoort een beetje bij de oude tijd. Ik vermoed dat het dikker is en daarom oneffenheden beter vult. Duurder omdat er vraag naar is. Edited 21 januari 2017 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2017 Report Share Posted 21 januari 2017 Hamerslaglak is gewoon een industriële lak die dik opgebracht werd en dan gemoffeld. Het is gewoon een erg sterke standaard lak die tegen een stootje kan. Dat de prijs van een 301 "met" zo hoog is, zal wel zijn omdat het origineel is i.c.m. weinig van over zijn. Het is een beetje vervangen door het modernere poedercoaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 januari 2017 Report Share Posted 21 januari 2017 Kon je bij de 301 vroeger kiezen met welke lak hij werd afgeleverd? Of is dit periodiek veranderd.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 januari 2017 Author Report Share Posted 21 januari 2017 De grijze hamerslag kwam als eerste op de markt,daarna de creme. De hamerslag was vet gesmeerd,de creme vet of olie gesmeerd. De grijze heeft een iets andere motor heb ik mij laten vertellen. Het zou best kunnen dat de verkoop van de grijze die nog in voorraad was tijdelijk tegelijkertijd verkocht werden met de vet gesmeerde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 januari 2017 Report Share Posted 21 januari 2017 Volgens mij was de hamserslag de oorspronkelijk studiomachine. En toen ie ook populair werd bij de liefhebber thuis, ook kwam in een domestic kleurtje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 januari 2017 Author Report Share Posted 22 januari 2017 (edited) Toch wel mooi. Edited 22 januari 2017 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts