WillieWortel Posted 20 december 2016 Report Share Posted 20 december 2016 Hallo, Gaan er nog meer mensen morgen naar Melanie De Biasio in Antwerpen? Is voor mij de eerste keer en ben erg benieuwd. Thuis klinkt ze in elk geval goed. Mvg. Wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 20 december 2016 Report Share Posted 20 december 2016 Nee helaas. Je gaat er van genieten, ik vond haar concert in Utrecht destijds magisch..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 december 2016 Report Share Posted 21 december 2016 En ik ga morgen naar Georgie Fame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WillieWortel Posted 22 december 2016 Author Report Share Posted 22 december 2016 Ik moet zeggen het was een bijzondere avond met Melanie De Biasio. Was zo goed als uitverkocht. Er was geen voorprogramma en na 5 minuten begon ze al, hier kunnen veel bands een voorbeeld aan nemen! Ze begon met een verkorte versie van haar laatste cd Blackened cities. Daarna verwelkomde ze het publiek. Viel mij op dat iedereen stil en geboeid aan het luisteren en genieten was. Dat is ook wel eens anders. Echter vielen de hoesten en kuchers wel weer extra op goed voor de live opnamen Ze speelde een aantal nummers van No Deal en van haar eerste cd a stomach is burning. Maar ze had mijn favoriete nummer nog niet gedaan ( with all my love) Het lange klappen en fluiten werd beloond. Na een korte pauze kwam ze met haar band terug en begon met dit nummer. Het was een speciale uitvoering met elektrische gitaar. Ik dacht nog had ik het nu maar opgenomen. Maar ja dat klinkt toch nooit zo als professionele opnames. Wacht wel op een live album. Na afloop haar eerste cd en een vinyltas van No Deal gekocht en laten signeren. Was helaas te druk om haar nog wat vragen te stellen. Wil nog wel wat foto's plaatsen maar het systeem werkt niet mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 december 2016 Report Share Posted 23 december 2016 Kon haast ook niet anders dan dat het een mooi concert zou worden.... . Of het moet je smaak niet zijn maar dan ga je er niet naar toe. Ik heb haar eerste CD een paar maanden geleden ook gekocht en is wat jazzier, No Deal is wel heel apart van sfeer. Jou favoriete nummer vind ik op de plaat zo mooi door al dat gepiep en gekraak, met een elektrische gitaar zal het wel heel anders klinken. Ik zal eens googelen of er iets van te vinden is.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2016 Report Share Posted 23 december 2016 http://verhalen.canvas.be/offtherecord_melaniedebiasio#27733 Ook leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 december 2016 Report Share Posted 23 december 2016 Ik moet zeggen het was een bijzondere avond met Melanie De Biasio. Was zo goed als uitverkocht. Er was geen voorprogramma en na 5 minuten begon ze al, hier kunnen veel bands een voorbeeld aan nemen! Ze begon met een verkorte versie van haar laatste cd Blackened cities. Daarna verwelkomde ze het publiek. Viel mij op dat iedereen stil en geboeid aan het luisteren en genieten was. Dat is ook wel eens anders. Echter vielen de hoesten en kuchers wel weer extra op goed voor de live opnamen Ze speelde een aantal nummers van No Deal en van haar eerste cd a stomach is burning. Maar ze had mijn favoriete nummer nog niet gedaan ( with all my love) Het lange klappen en fluiten werd beloond. Na een korte pauze kwam ze met haar band terug en begon met dit nummer. Het was een speciale uitvoering met elektrische gitaar. Ik dacht nog had ik het nu maar opgenomen. Maar ja dat klinkt toch nooit zo als professionele opnames. Wacht wel op een live album. Na afloop haar eerste cd en een vinyltas van No Deal gekocht en laten signeren. Was helaas te druk om haar nog wat vragen te stellen. Wil nog wel wat foto's plaatsen maar het systeem werkt niet mee. Mooi verhaal, maakt nieuwsgierig! Overigens, foto's plaatsen kan alleen als ze elders op een site staan, en je er een link naar hebt. Foto's hier 'uploaden' is niet te doen, heb ik begrepen. Ik zelf gebruik Photobucket daarvoor. Maar als je een fotootje vindt op een site, dan kun je die link ook gebruiken: Dus dit is ze! Mooie vrouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 december 2016 Report Share Posted 23 december 2016 http://verhalen.canvas.be/offtherecord_melaniedebiasio#27733 Ook leuk. Dank je Hans. leuke samenvatting van een interview dat ik van haar gezien heb. Was geloof ik ook van Canvas Off the Record.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WillieWortel Posted 23 december 2016 Author Report Share Posted 23 december 2016 Ik heb een flickr site. Zal dat eens proberen. Bedankt voor de tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts