Tubejack Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei (edited) 20 minutes ago, Roots said: Wat een onzin kraam je tegenwoordig uit Jack...Gaat het wel goed met je? Het gaat uitstekend @Roots Onzin? nou, ik zit er denk ik niet ver naast. Maar vertel, ik ben benieuwd. Edited 22 mei by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 19 minutes ago, Mediator said: Als ze straks maar niet met zo’n vent thuis komt dan vind ik het al best. Serieus nemen en blijven praten over van alles, dan komt het hopelijk goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 36 minutes ago, Mediator said: Bij mij mijn dochter van bijna 16 ook @Tubejack. Zo vaak muziek die ik niet ken. Ook wel geregeld ‘yo motherf*cker’ muziek. Maar het blijft muziek hè. Als ze straks maar niet met zo’n vent thuis komt dan vind ik het al best. Voor dat je het weet komt ze met heel andere problemen thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 42 minutes ago, Mediator said: Bij mij mijn dochter van bijna 16 ook @Tubejack. Zo vaak muziek die ik niet ken. Ook wel geregeld ‘yo motherf*cker’ muziek. Maar het blijft muziek hè. Als ze straks maar niet met zo’n vent thuis komt dan vind ik het al best. Leuk om te lezen. Mijn dochter is ook 16. Ze heeft een erg leuke muziek smaak vind ik en vind het ook een sport om mij te soufleren met leuke muziek. Maar ze komt ook regelmatig met muziek aan die ik dan al in de kast heb staan. Dat zit dus wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 15 minutes ago, Roots said: Voor dat je het weet komt ze met heel andere problemen thuis. Ik wist niet dat je een dochter had Roots. Wat ik zo lees begint de jeugd tegenwoordig behoorlijk laat. https://www.nji.nl/cijfers/seksueel-gedrag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei Dat bedoel ik. ..Die drugs worden niet verkocht en condooms worden gratis verstrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 1 hour ago, Tubejack said: @Mediator On-topic: Cock's "Kefjes" kunnen niet voor niets, afgrond diep laag Leg eens uit Jack want ik snap deze opmerking niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediator Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 2 hours ago, Tubejack said: Serieus nemen en blijven praten over van alles, dan komt het hopelijk goed. Was ook meer een grapje. Ze valt tot op heden niet in zeven sloten tegelijk. @Roots: ik ben alert. In mijn werk heb ik genoeg gezien over jongeren in relatie tot experimenteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei 2 hours ago, Roots said: Wat een onzin kraam je tegenwoordig uit Jack...Gaat het wel goed met je? Ik lees de laatste tijd steeds meer onzin. En dan zou dit een high end forum moeten zijn!? Hopelijk lezen er niet teveel buitenstaanders mee, want die worden regelmatig op het verkeerde been gezet. Natuurlijk is dit slechts mijn mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 22 mei Report Share Posted 22 mei *knikt* Weet je..We hebben allemaal wel een gebrek of juist niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei (edited) 10 hours ago, carl said: Leg eens uit Jack want ik snap deze opmerking niet. M.i. staat in dit topic een of meerdere keren, dat mensen ze zich verbazen hoeveel laag er uit Cock's Kefjes komt. Edited 23 mei by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 9 hours ago, Jongensdroom said: Ik lees de laatste tijd steeds meer onzin. En dan zou dit een high end forum moeten zijn!? Hopelijk lezen er niet teveel buitenstaanders mee, want die worden regelmatig op het verkeerde been gezet. Natuurlijk is dit slechts mijn mening. Kom gewoon met inhoudelijke argumenten. Wat vind je onzin? Waar worden mensen op het verkeerde been gezet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei Jongensdroom mag dat vinden Jack, het is zijn mening en hij mag die ventileren hier. Voor ons allen geldt dat wat je in het openbaar opschrijft geen geneuzel moet zijn, anders verliezen we elkaars aandacht en worden contributors forummoe, de gewaardeerde Seed en anderen blijven om die reden permanent weg. Kijk inhoudelijk wat je schrijft voordat je verzend, sommige dingen gaan inhoudelijk nergens over. Dit geldt voor iedereen dus ook voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei (edited) Als ik wat schrijf, kan ik dat meestal goed onderbouwen. Dat is wat anders dan gelijk hebben, dat hoeft helemaal niet. Andere meningen of ideeën vind ik juist goed en opent nieuwe wegen. Er zit in ieder geval een gedachte achter. Na het vertrek van Seed7 heb ik ook op het punt gestaan om er dan maar de brui aan te geven. Maar juist de moderator spoorde me min of meer aan om te blijven. Maar goed er zijn belangrijker dingen dan een forum. Edited 23 mei by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei Wat we ons ook moeten afvragen is of wat je schrijft voor een ander wel duidelijk is waar het over gaat en wat je er mee bedoeld. In veel gevallen wordt de inhoudelijke gedachte achter een opmerking totaal niet toegelicht waardoor zaken onduidelijk blijven en dus niet interessant zijn. Veel forums zijn gebaat bij kwaliteit in plaats van kwantiteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei Ik krijg het idee dat Jongensdroom juist reageerde op de vraag van Roots of het wel goed ging. Ik snap die opmerking van Roots namelijk ook niet. Heb het nog een terug gelezen, maar kan Jack nergens betrappen op onzin in zijn verhaal. Roots is volgens mij iemand die graag olie op een vuurtje gooit, is het niet Roots? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei Een beetje peper af en toe moet toch kunnen Ed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei (edited) Hoi Ed, Jongensdroom lezende gebruikt mijns insziens een andere post als bruggetje om zich af te vragen hoe het bij tijd en wijle met de kwaliteit van het forum gesteld is, of zie ik dat verkeerd? Edited 23 mei by Buizerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 17 minutes ago, Tubejack said: Maar goed er zijn belangrijker dingen dan een forum. Ik zie het forum als een virtuele kroeg met gelijkgestemden. Ook in een kroeg kan je veel kennis op doen (en zeker van jou) Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 2 hours ago, Tubejack said: M.i. staat in dit topic een of meerdere keren, dat mensen ze zich verbazen hoeveel laag er uit Cock's Kefjes komt. Ik dacht dat je me het geheim van de Cock ging uitleggen Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediator Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 1 hour ago, carl said: Ik zie het forum als een virtuele kroeg met gelijkgestemden. Ook in een kroeg kan je veel kennis op doen (en zeker van jou) Jack. Inclusief ‘bar fights’ Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei Ben weer lekker aan het solderen en vintage aan het repareren, er staat genoeg, maar Ik had er lange tijd geen zin meer in. Blijkbaar was net zo'n zetje nodig. Ik meld me wel weer als ik wat audio gerelateerd te melden heb. In de tussentijd veel muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 4 hours ago, carl said: Een beetje peper af en toe moet toch kunnen Ed. Zo is dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 3 hours ago, Mediator said: Inclusief ‘bar fights’ Carl. In de echte kroeg in ieder geval nooit Med. Bij de Corona heb ik me hier wel eens laten verleiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediator Posted 23 mei Report Share Posted 23 mei 7 minutes ago, carl said: In de echte kroeg in ieder geval nooit Med. Bij de Corona heb ik me hier wel eens laten verleiden. Ik denk dat niemand kan ontkennen dat het op fora er af en toe ook aan toe gaat. Dat was hetgeen ik bedoelde Carl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts