Jump to content

AZ en Muenchen

carl
 Share

Recommended Posts

In onze auto naar München, is ook nog een plaatsje over. Wij vertrekken vrijdag en komen maandag weer thuis.

Alkmaar weet ik nog niet, maar ik denk het niet. De week er naar ben ik ook al bij Audionec in Parijs.

Wat hebben we toch een mooie hobby. We kunnen zelfs kiezen.

Edited by Hans van Liempd

vroeger had het een andere naam die rol wc papier is ook nooit van de grond gekomen kon je vroeger als bouw pakket kopen ik dacht dat er in Drenthe een leverancier was het product  is al 10 jaar oud.

Mvg wol

Klopt bijna, Dat bouwpakket is er niet meer. De units komen uit Frankrijk, maar zijn niet van AudioNec. De Linaeustweeter werkt op hetzelfde principe. Bij AudioNec is het een breedbander.

Grappig is, dat mijn uitspraak hier op het forum (toen nog Hear), vertaald naar het Engels op hun site staat (http://www.audionec.com/reviews.html). En dat is dat ik het toen (ik meen in 2014) het beste geluid van de show in München vond.

Helaas zitten de auto's en het hotel al vol. Bovendien is het een uitje wat door de audioclub voor leden is georganiseerd.

• 2 weeks later...

Gisteren in ieder geval geboekt voor Roger en mij. Hans en zijn broer gaan ook naar München als ik goed heb begrepen. En Marco hoort bij het Blumenhofer interieur :) Zijn er nog meer die we daar ontmoeten?

Gisteren in ieder geval geboekt voor Roger en mij. Hans en zijn broer gaan ook naar München als ik goed heb begrepen. En Marco hoort bij het Blumenhofer interieur :) Zijn er nog meer die we daar ontmoeten?

Wij zijn er waarschijnlijk met z'n drieën. Chris gaat niet mee, twee leden van de audio club wel. Misschien gaat er nog een vierde mee.

Misschien kunnen we s'avonds een keer als NL onder elkaar eten?

Lijkt me een prima plan. Ons hotel is ongeveer 30 min rijden vanaf de show. Dus goed te doen. Zaterdag- of zondagavond is dan het handigst. Wij vertrekken n.l. vrijdag en gaan maandag weer terug. Vrijdagavond zijn we dus niet in München.

Dat zal dan zaterdag worden. Wij gaan woensdag weg en pakken dan de show op donderdag, vrijdag en zaterdag. Zondag weer naar huis. Lekker rustig rijden. Overigens zitten we vrij dicht bij de MOC (3km).

Dat zal dan zaterdag worden. Wij gaan woensdag weg en pakken dan de show op donderdag, vrijdag en zaterdag. Zondag weer naar huis. Lekker rustig rijden. Overigens zitten we vrij dicht bij de MOC (3km).

Ik zie morgen een van de medereizigers. Ik hoop dat ik er aan denk even te overleggen.