Kraus vonBentinck Posted 19 februari 2017 Report Share Posted 19 februari 2017 (edited) Al vele jaren (10 of meer denk ik) gebruik ik tot volle tevredenheid de soundcards van RME audio. Ik heb er inmiddels vier: Digi96, Digi PST, DigiPad (allemaal tot 96kHz en niet meer in productie) en de HDSP9632. Zowel voor de oude serie als voor de nieuwere HDSP9632 heb ik een aparte wordclock. Twee heb ik er in gebruik (PST en HDSP9632) en twee liggen er schaalloos in de kast. Voor wie zich een oordeel wil vormen en ook om mijn eigen mening eens te toetsen aan dat van een ander bied ik het volgende aan: Eén of beide (2 heeft een zeker voordeel) niet in gebruik zijnde kaarten + de bijpassende wordclock kunnen voor wat langere tijd geleend worden om zo maar eens te proberen en te kijken of het wat is. Ik lever de bijpassende drivers, kabeltjes en documentatie er natuurlijk bij (alles werkt gewoon onder windows 10) evenals de software (digicheck) Ik heb alleen de voorwaarde dat men de bevindingen ook hier op het forum vermeld, als een goed huisvader met de spulletjes omgaat en dat ik het t.z.t. terug krijg. Langere tijd houdt in meer dan een week en minder dan een jaar. De kaarten zijn niet te koop. PS De kaarten hebben een vrij PCI (geen PCI-expres) slot nodig, de wordclock niet en krijgt zijn voeding van de kaart. Edited 19 februari 2017 by Kraus vonBentinck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted 19 februari 2017 Report Share Posted 19 februari 2017 (edited) Ik zou die oude PCI kaarten snel verkopen als je de kans krijgt....Over een paar jaar kun je ze niet meer kwijt. p.s. Nee, ik heb er geen belang bij. Edited 19 februari 2017 by Bill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 19 februari 2017 Author Report Share Posted 19 februari 2017 wat ik er wel en niet mee doe staat in de eerste posting Bill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts