Jump to content

Miniot draaitafel kickstarter

Eelke
 Share

Recommended Posts

Tja, dat gedoe met dat precieze opzetten van de naald, het op je knieën zakken voor het audioaltaar is er niet meer bij. Plaat erop, knopje aanraken, gatver. Dat kun je idd niet serieus nemen, lijkt wel op een cd'tje opzetten. Daar gaat het halve plezier van plaatjes draaien!

Tja, dat gedoe met dat precieze opzetten van de naald, het op je knieën zakken voor het audioaltaar is er niet meer bij. Plaat erop, knopje aanraken, gatver. Dat kun je idd niet serieus nemen, lijkt wel op een cd'tje opzetten. Daar gaat het halve plezier van plaatjes draaien!

Ik heb hier een oude Technics met tangentiële arm staan (SL-J2). Die kan dat ook. Jammer dat de directdrive aandrijving niet goed meer is.

Ik vind zo'n klassieke B&O nog steeds zeer begeerlijk

BenOBeogram4004.jpg

Maar verder luister ik niet meer naar lps, dus ik hoor niet tot de doel groep

Nou kom, als je nog een draaitafel hebt staan? Straks heb ik er 3, dus als je er eentje wil overnemen? En Audiofreak kan hier weer eens komen luisteren, voor het geval hij nieuwsgierig is. ;)

O? Toen ik de LFD kocht, wilde ik er graag een ingebouwde phono-aansluiting in, ouderwets als ik ben. Kostte wel iets meer, maar ik zag niet zo veel in een extra kastje. Nog steeds niet. Toen ik de Brooklyn kocht, zat daar vanzelf al een analoge aansluiting op, die ook voor MM- en MC-elementen is te gebruiken. En dit modern Hollands dingetje heeft er natuurlijk vanzelf een ingebouwd.

Hoe heet het, de duvel schijt altijd op de grootste hoop?

Niets mis met een ingebouwde phonotrap als het maar een goede is.

Eergisteren een Emt 930 met st155 phonotrap Ortofon toonarm met v/d hull element gehoord,tjezus wat klinkt dat goed.

Er is nu ook een versie met zwarte pianolak en "warm" zilver. Wat er warm is aan zilver weet ik niet, maar dat zwart had van mij wel gemogen. Is gelijk ook 200 euro duurder. Doet me 'n beetje denken aan het zwarte frontje van mijn versterker, moesten ook aardig wat muntjes bij.

Het loopt trouwens aardig hard bij kickstarter. Ze zitten nu al op meer dan 240 duizend, terwijl het doel 50 duizend was.

240 duizend! dat is knap.

Mwah, Wubbo Ockels haalde voor zijn "KitePower" tientallen miljoenen op 10 jaar geleden. Veel verder dan een modelvliegtuigje is het nog steeds niet. Maar wij wachten geduldig af. En als je wat rond zoekt investeren er nog steeds mensen tientallen miljoenen in onderzoek naar het perpetuum mobile. Je doet iets verkeerd Groovy :lol:

Ideetje:

NM23U.jpg

Edited by Pjotr

• 2 weeks later...

Heb je mogelijkheid om programma gemist te zien dan kun je morgen op SBS6 het programma Business & Lifestyle zien.

Daar word de maker van de Miniot geintervieuwd.

• 4 years later...