mumsoft Posted 21 mei 2017 Report Share Posted 21 mei 2017 (edited) Eh, ja hoor. Hier op de beurs bij Van den Hul, twee tegels verstopt onder twee eindversterkers. Maar horen? Niet echt. Edited 21 mei 2017 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 mei 2017 Report Share Posted 21 mei 2017 dat is apart ... echte heuse audiotegels ? of iets nagemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 21 mei 2017 Report Share Posted 21 mei 2017 On 21-5-2017 at 19:20, mumsoft said: Eh, ja hoor. Hier op de beurs bij Van den Hull, twee tegels verstopt onder twee eindversterkers. Maar horen? Niet echt. Klonk het daar niet naar je zin? Dat waren toch H tegels die er onder de versterkers stonden? Verder ken ik die set goed en ik vond het, toen ik die hoorde, erg goed. Zeker met de CNT kabels. En het zal toch wel analoog geweest zijn? Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 mei 2017 Report Share Posted 21 mei 2017 Het waren zeker echte, uiterlijk. Ik meen dat van den Hul ze ook gaat verkopen, maar pin me er niet op vast. Kan me niet herinneren wat ik ervan gehoord heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 mei 2017 Report Share Posted 29 mei 2017 waar heeft ie het over .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 29 mei 2017 Report Share Posted 29 mei 2017 (edited) On 29-5-2017 at 18:19, vintagemod said: En wanneer komt er een wiedloper erbij, op het andere form lees je nou Breuzel bij de audiolamp, wat heeft dat met vd heide te maken. Mvg wol Beter een wietloper dan een klaploper , Wol. Wat andere fora's te lezen valt, laat dat lekker daar. On 29-5-2017 at 18:23, robx said: waar heeft ie het over .... Dat weet hijzelf ook niet. Maar een "AUDIOWONDER" is 'onze' Wollie wel. Die weet alles al, zo is mijn indruk. En alle anderen weten niets. Edited 29 mei 2017 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 mei 2017 Report Share Posted 29 mei 2017 AudioWollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 29 mei 2017 Share Posted 29 mei 2017 · Hidden by Beheerder1, 30 mei 2017 - vragen naar de bekende weg en stemmingmakerij. Hidden by Beheerder1, 30 mei 2017 - vragen naar de bekende weg en stemmingmakerij. On 29-5-2017 at 18:23, robx said: waar heeft ie het over .... En welk ander forum??? Link to comment
mumsoft Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 Volgens mij(n) heb jij die domeinen verzonnen om af en toe eens wat zand in het tandrad te kunnen gooien. Of olie op het vuur, whatever. Zoveel begrijp ik er wel van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 Tuurlijk, ook verzonnen, maar wel zo reëel dat je die kunt vastpakken, optillen, omdraaien, neerzetten, aansteken, uitdoen, en, wat meer is, horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 On 30-5-2017 at 10:21, vintagemod said: Is de audiolamp ook niet verzonnen of een april grap. Mvg wol Ja klopt, alles wat bestaat is ooit verzonnen, maar hoe zit het dan met jouw vooralsnogsteeds onbegrijpelijke verzinsel, Wol: "En wanneer komt er een wiedloper erbij, op het andere form lees je nou Breuzel bij de audiolamp, wat heeft dat met vd heide te maken." Wat is precies "Breuzel bij de audiolamp"? En wat is een "wiedloper"? Heeft dat soms iets met wiet van doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 Filter op wat, Wol? De elektra in de muren of de fysieke luisterruimte inclusief luisteraar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 (edited) Breuzel zal wel een nieuwe filtermode zijn. De zon heeft misschien wel méér met de audiolamp te maken als dan jij en ik denken te weten, Wiel. Edited 30 mei 2017 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 ik denk een filter op mezelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 mei 2017 Author Report Share Posted 30 mei 2017 On 30-5-2017 at 14:26, mumsoft said: Breuzel zal wel een nieuwe filtermode zijn. De zon heeft misschien wel méér met de audiolamp te maken als jij en ik denken te weten, Wiel. Zit niet zo Breukelen Marc. Overigens zou Wiel wel eens gelijk kunnen hebben met zijn filtertheorie. Hij zou zelf eens met wat leuke goedkope suggesties moeten komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 ah ... tis een muurfilter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 Ik was in Munchen, en heb het zeker gemist al die wondermiddelen. Zeg het eens Wol waar had ik opmoeten letten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 On 30-5-2017 at 12:40, vintagemod said: Wat heeft de zon en de schepper met de audiolamp te maken en nog van die fantasieverhalen wat je schrijft, het kom zich op neer dat het gewoon een elektronisch filter is, waarbij de lamp deel uit maakt aan de constructie,vd hul maakt de constructie in een andere form maar doet precies het zelfde, andere firma,s doen dat ook Dus er is niks nieuws onder de zon, alleen gekopieerd in een andere vorm . De laatste zin klopt helemaal! En alles ervoor laat goed zien waar je staat en hoeveel je ervan doorziet. Met een 'filter' heeft het niets van doen, hoewel het een mooie open deur lijkt voor simpele zielen. Dan is eerder nog de term 'vervanger' of 'zender' van toepassing op de werking van de originele lamp. Mogelijk is zo'n namaakprul door de maker (schepper) ervan wel speciaal als filter ontworpen, maar de audiolamp niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 On 30-5-2017 at 15:44, carl said: Zit niet zo Breukelen Marc. Overigens zou Wiel wel eens gelijk kunnen hebben met zijn filtertheorie. Hij zou zelf eens met wat leuke goedkope suggesties moeten komen. Eh, bedoel je beuzelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 mei 2017 Report Share Posted 30 mei 2017 On 30-5-2017 at 19:09, mumsoft said: Eh, bedoel je beuzelen? Als in "Zit niet zo Beuzelen"? Nee, dan eerder 'bazelen'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 31 mei 2017 Report Share Posted 31 mei 2017 http://www.goldstrom.de/ansichten-leuchten.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 31 mei 2017 Report Share Posted 31 mei 2017 Coole site Seed7! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 mei 2017 Report Share Posted 31 mei 2017 Foute lampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 31 mei 2017 Report Share Posted 31 mei 2017 jeej nog meer onzin : https://www.hifi.nl/artikel/25546/Review-Sonore-Audio-Universal-Loudspeaker-Harmonizer.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 31 mei 2017 Report Share Posted 31 mei 2017 Ik begrijp niet zo goed waarom de tegenstanders van die audiolamp maar er tegen blijven ageren. Op een gegeven moment heb je toch je punt gemaakt en laat je verder de ''gelovers'' maar met rust, lijkt mij zo. Je gaat toch ook niet elke zondag buiten een kerk staan en naar de bezoekers roepen dat god dood is? Ik zag ooit een Franse documentaire waar eminente brandwonden experts, brandwonden slachtoffers voor de pijn doorverwezen naar een ''coupe brulure'' soort handoplegger die pijn wegneemt. Wetenschappelijk is dat natuurlijk waanzin,De artsen en hoogleraren konden het niet verklaren, maar gebruikten het dus wel. Als mensen er baat bij hebben, waarom daar dan zo enorm tegen ageren? Zolang die man van de lampen geen exorbitante prijzen vraagt en niet zegt dat je er ook mee geneest, kun je er toch moeilijk boos om worden, alleen omdat het niet te verklaren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts