Jump to content

Audio "Wonderen"

carl
 Share

Recommended Posts

Uhm... Juist.

Ik heb Pjotr weleens, of nee, heel vaak uitgenodigd nog eens te komen luisteren bij mij. Maar zijn assumption verhindert dat.

Marc, keer op keer speel jij van uit het niets op de man en niet de bal. Hou daar eens gewoon mee op.

Wat jij met snot, koolpluis en nu weer lampen hebt moet jij zelf weten maar om mij daar nu al  een jaar of 8 mee te gaan stalken? Je lijkt wel een teleurgestelde puber zo.

Edited by Pjotr

Van Mohammed mochten wij vernemen dat hem was medegedeeld dat hij de laatste profeet zou zijn en dat volgende visionairen allemaal fake-nieuws zouden brengen.

Ik vraag mij af of de audiolamp nu ook de tweak is waarna alle andere tweaks geen verdere resultaten meer kunnen brengen. Gezien de opmerkingen van Thingman (decennia zoeken is nu ten einde gekomen) lijkt mij dat een gerechtvaardigde vraag.

Toch wel triest Wol, om 10 uur in de ochtend al in de lorum zijn. :D

Ik weet dat je in Limburg woont, maar moet het dan per sé elke dag vasteloavend zijn?

Van Mohammed mochten wij vernemen dat hem was medegedeeld dat hij de laatste profeet zou zijn en dat volgende visionairen allemaal fake-nieuws zouden brengen.

Ik vraag mij af of de audiolamp nu ook de tweak is waarna alle andere tweaks geen verdere resultaten meer kunnen brengen. Gezien de opmerkingen van Thingman (decennia zoeken is nu ten einde gekomen) lijkt mij dat een gerechtvaardigde vraag.

Nou, dat is het niet. Echte resultaten komen door de juiste implementatie van natuurkundige principes.

Alle parameters die ooit belangrijk waren zijn dat nog steeds.

En de allerbelangrijkste drie waren en zijn opstelling, opstelling en opstelling.

Geen lamp die goedmaakt wat je op andere vlakken laat liggen...

Het is echter wel DE katalysator voor al die correct toegepaste tweaks, randvoorwaarden en basisvoorwaarden!

Dat had je ook allemaal allang kunnen weten. Dat suggestieve vragen naar de bekende weg begint vooral op stemmingmakerij te lijken, want jij wil helemaal niet echt weten wat er speelt.

Edited by thingman

Het zwijgen waarmee de bezoekers hier altijd vertrekken is veelzeggend genoeg en interesseert mij geen ruk. Geen ego in mijn setje.

Iedereen die serieus met zijn (audio) hobby bezig is heeft wel iets van zichzelf in zijn of haar set. Lijkt me niet meer dan logisch.

Voor mij betekent het iets heel anders. Zonder ego in mijn setje klinkt het niet. Ego is iets (jezelf) wat je erin legt met een bepaalde intentie, waardoor het beter klinkt. Dat gaat bv op voor zelfbouw, maar er zijn meer toepassingen.

Het is mijn p.. niet. Wordt ook wel eens mijn fluit genoemd, maar maakt nauwelijks muziek.

Nu hoef ik niet zelf die intentie meer in mijn set te leggen, dat doen die andere attributen al meer dan genoeg.

En voor het boze oog lijkt mijn set zich nu voldoende bewapend te hebben.

Thingman,we willen geen straal zender achter ons huis  ,maar  wel een straal zender in de woonkamer .

Gaarne niet er uit lullen s.v.p :D..​

Mvg wol

Nou, het ligt er maar helemaal aan wat de straalzender uitzendt.

Als jouw structuurinfo op de gloeidraad gaat, ja, dan gaat het bijvoorbeeld heel erg fout!

Maar er gaat iets heel anders op de draad, Wollie, iets wat goed is voor de omgeving en geen last heeft van wisselende stemmingen, laat staan een gebrek aan orde!

M.i. straalt er niks, behalve de set zelf. Tegel en de lamp zijn ontvangers. De tegel doet dat vertikaal, de lamp 3D aan de voorkant van de set.

Ze zuigen de rommel op en voeren die af. Samen doen ze dat beter dan ieder apart.

M.i. straalt er niks, behalve de set zelf. Tegel en de lamp zijn ontvangers. De tegel doet dat vertikaal, de lamp 3D aan de voorkant van de set.

Ze zuigen de rommel op en voeren die af. Samen doen ze dat beter dan ieder apart.

Misschien nog eens bij Bert informeren, Marc.

Natuurlijk ontvangen tegel en lamp iets, maar als het daarbij zou blijven zou er toch ook niets kunnen gebeuren? Er wordt dus uitgezonden wat werd ontvangen, en inderdaad op twee onderscheiden manieren. Dat onderscheid is ook de reden dat 1+1 3 is. Maar zenden doen ze, allebei!

Natuurlijk ontvangen tegel en lamp iets, maar als het daarbij zou blijven zou er toch ook niets kunnen gebeuren? Er wordt dus uitgezonden wat werd ontvangen, en inderdaad op twee onderscheiden manieren. Dat onderscheid is ook de reden dat 1+1 3 is. Maar zenden doen ze, allebei!

Kan het vager? Nee, ik vermoed van niet.

Verticaal/horizontaal wordt rommel opgezogen? Hoe weten tegel & lamp rommel (=?) van niet-rommel (=?) te onderscheiden? De oren staan ongetwijfeld wijd open maar het verstand op 0

Klopt, maar zenden doen de tegels, niet de lamp. Snap wel dat Kraus en Wol het vaag vinden, daar heb je wat achtergrondkennis voor nodig. Na 8 jaar interesse hierin heb ik dat wel, zo langzamerhand.

Edited by mumsoft

Ik vindt dit heel erg vaag ,volgens mij laten jullie het bos in sturen, koolstof heeft een functie maar wat.

En op de vraag  of jullie een risico's  lopen is nog niet op gereageerd.

Mvg wol

Zuurstof, waterstof en koolstof vormen ons lichaam, hoe kun je aan een lichaam eigen stof schade ondervinden?  

Als je ziek bent.... aan de diarree, neem je Norit.  Dat is puur koolstof. Het zuivert je darmen.   

Edited by Tubejack

Robbie, daar hoef je niet voor de speculeren is gewoon logisch denken, toen ik gewoon de led kool op 230 liet branden had ik al een zeer krachtig geluid en veel meer reserve en de diepte bleef het zelfde.

Mvg wol

LED koollamp. Ik denk niet dat het kan bestaan.

Misschien wel met silicium!