Jump to content

Audio "Wonderen"

carl
 Share

Recommended Posts

Klopt, maar zenden doen de tegels, niet de lamp. Snap wel dat Kraus en Wol het vaag vinden, daar heb je wat achtergrondkennis voor nodig. Na 8 jaar interesse hierin heb ik dat wel, zo langzamerhand.

Al eerder opgemerkt dat mensen met decennia ervaring in de astrologie nog steeds op niets berustende voorspellingen doen.

Zie Wol: kennelijk ook 10-tallen jaren bezig in de audio en wat is het resultaat? ;)

Zuurstof, waterstof en koolstof vormen ons lichaam, hoe kun je aan een lichaam eigen stof schade ondervinden?  

Als je ziek bent.... aan de diarree, neem je Norit.  Dat is puur koolstof. Het zuivert je darmen.

In ons lichaam wemelt het ook nog van de stikstof.

Dan kan HCN (waterstof, koolstof en stikstof) dus goed voor je zijn?

Een beetje onzinnige opmerking Jack! Scheikiunde gehad? HCN is blauwzuur!

Groet,

Leobus

Beetje blauwzuur en je bent af van die wonderen.

Het zou wel mooi zijn als het allemaal om elektrosmog en HF-vervuiling draait, dan zijn we ook af van de astrologie, de flauwekul, en de voodoo.

Het word verkocht als led kooldraadlamp .

Mvg wol

Jij gelooft ook alles van verkopertjes het gaat om de match Wol, ik was 50 jaar geleden al met koolstof bezig ik ken die onzin verhaalt jes wel en weet net als Wollie allestrap er maar niet in allemaal bal bla.

Dus, lekker duidelijk toch?

Edited by thingman

50 jaar geleden ging koolstof nog veelal in de kachel. Was beslist geen onzin.

Yep en dat hebben we blijkbaar alle drie meegemaakt. Hoewel ik vast de jongste ben hadden we nog eventjes een kolenhok thuis...

Edited by thingman

Het verhaal van de heide heeft het over fase , en dat krijg hoofdzakelijk door kool en waterstoffen en daardoor krijg plaatsing door reflecties ,daar heeft van de heide over ,begrijp toch eens het verhaal.

Mvg wol

Leg het dan toch eens goed uit man, in plaats van te lopen zwatelen over niks. Edited by thingman

Door die kolen wat jullie ouders gestookt hebben zakken en scheuren  bij ons de huizen, terwijl de staat veel aan verdiend heeft ,wij zitten met de gebakken peren dit is geen voodoo  maar zichtbare werkelijkheid.

Mvg

Ps twee huizen  waar ik woon  van 350.000 naar 130.000 onverkoopbaar noemen ze dat.

Triest, net als die mensen uit Groningen  :(

Het is hier net een circus.

De clown voert het hoogste woord, maar niemand neemt hem serieus. :) :)

Ik tenminste niet.

Groet,

Leobus

Ik verwacht een clown hier in het high end circus. Zie er geen. Allemaal doodserieuze mensen. Wol wil de boel opschudden, that's all. Lukt hem aardig.

@Wol: ik weet niks, denk van alles, en luister met mijn oren, en wat daar aan vast zit.

Door die kolen wat jullie ouders gestookt hebben zakken en scheuren bij ons de huizen, terwijl de staat veel aan verdiend heeft ,wij zitten met de gebakken peren dit is geen voodoo maar zichtbare werkelijkheid.

Mvg

Ps twee huizen waar ik woon van 350.000 naar 130.000 onverkoopbaar noemen ze dat.

Dat je bij je eerste huis niet goed hebt opgelet bij de aankoop kan ik mij nog voorstellen maar dat je 2e huis wat je koopt dan dezelfde fout maakt is niet heel erg handig te noemen.

Zijn beide huizen nog in je bezit?

Edited by kappa7

Wol,

het is zo jammer dat als jij al iets nuttigs deed met een lamp long time ago, je dat pas zegt als iemand anders een (andere) lamp introduceert.

Herinner me ook ziets toen ik zei dat ik van die wc-rolletjes van Stein Music aan de speakers heb hangen. Jij deed ook al veel eerder zoiets.

Dus: wat kunnen we van je leren dat wij leken niet weten?

groet

In iedere geval niet onder de meelopers, ik dacht in eind jaren tachtig, kwam ik erachter met een buizenversterker puur toevallig met een lampje als verlichting dat stoorde mij de verlichting, ik denk haal je dat er uit toen ondekte ik al dat er geluidverschil in zat.

Ik heb daar verder toen niet op gereageerd omdat ik me totaal andere dingen bezig was.

Mij gaat het eigenlijk om de informatie kennis anders niks .

Mvg wol

Exact Wol, maar over dat laatste beschik je niet voldoende, dat is evident. Het punt is dat jij pretendeert te weten, terwijl elke andere gebruiker zich neerlegt bij het kennen van slechts een deel van het verhaal, en voor het overige enorm blij wordt van het resultaat zonder verder te weten hoe het precies kan.

Staar je niet zo blind op de kennis en informatie, als de ervaring ondergaan kan worden! Dat snap ik van Kraus wel, maar van jou niet...

Oh, van den Hul kocht inderdaad patenten, maar niet de kennis om koolstof te ordenen en om die orde vervolgens daarin te bestendigen. Koolstof alleen volstaat niet, dat begrijp je toch ook? Het moet geordend zijn, en die orde nooit meer loslaten, anders heb je nog niks...

Edited by thingman

Leobus, ben jij niet een van meelopers van de audiolamp.

Mvg clown wollie

Ja Wol, dat ben ik. En ik krijg de indruk dat je graag mee wilt lopen.

Waarom denk jij eigenlijk dat jij de clown bent?

Groet,

Leobus