Duck-Twacy Posted 14 mei 2017 Report Share Posted 14 mei 2017 Een (niet audiofoele) vriend van mij heeft een Technics SU8077K. Ik geloof dat hij zeker 30 jaar onafgebroken (op een verhuizing na) heeft aangestaan, maar een paar jaar geleden heeft iemand m toch uitgezet. Ik begrijp dat momenteel maar 1 kanaal geluid geeft (en gekraak). https://www.hifiengine.com/manual_library/technics/su-8077.shtml Kan hij er nog wat voor vragen of is het een weggever? (met kans op vuilnisbelt als het te lang duurt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 14 mei 2017 Report Share Posted 14 mei 2017 Netjes naar milieu straat brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 14 mei 2017 Report Share Posted 14 mei 2017 (edited) Eens met Jack. Als ik zie dat een restauratie van een MFA1 of A100 E600+ kost met ruim minder dan de helft van het aantal onderdelen dan in de Technics dan kan het geheel in de papieren lopen. Alleen maar gangbaar maken is wachten op het volgende moment dat er iets anders het niet meer doet en dat in een steeds snellere opeenvolging van gebeurtenissen. De top middenklasser uit die tijd, de SU8080 gaat voor ca. 75.- in "near mint" ongerestaureerd. Edited 14 mei 2017 by Seed7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 mei 2017 Author Report Share Posted 14 mei 2017 Ok, ik geloof ook niet dat ie er echt iets voor wil hebben. Vroeg me alleen af of dit model nog enige waarde heeft voor een liefhebber. Het model komt uit ed tijd dat vervormingcijfers (in de folder) minstens twee digits achter de komma nodig hadden (wat later weer als een slechte tendens werd gezien) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 14 mei 2017 Report Share Posted 14 mei 2017 (edited) Nee, het opknappen van zoiets is meestal net zoveel of meer werk als het opknappen van de grotere modellen. Die minder compact zijn gebouwd met onderdelen die niet: "hut-je-mutje" op elkaar zitten al dan niet met piggy-bag printen. De prijs van de nieuwe onderdelen is het niet ..... wel arbeidsloon. Netjes afvoeren dus. Edited 15 mei 2017 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 mei 2017 Report Share Posted 15 mei 2017 Ik heb wel interesse, Duck. Kan er iemand blij mee maken, dus als-ie er nog is ...... mail me dan even of meld het hier, want PM werkt bij mij niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 mei 2017 Author Report Share Posted 15 mei 2017 Ik heb wel interesse, Duck. Kan er iemand blij mee maken, dus als-ie er nog is ...... mail me dan even of meld het hier, want PM werkt bij mij niet. Hij is niet van mj, maar ik zal t ff vragen zodra ik hem zie KT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 mei 2017 Author Report Share Posted 15 mei 2017 pee-emmetje op audiofreaks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 15 mei 2017 Report Share Posted 15 mei 2017 Yo! PM retour, werkt daar wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 mei 2017 Report Share Posted 15 mei 2017 Geen last van niet-werkende pm's hear. Neerklapmenuutje onder je eigen forumnaam rechtsboven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 mei 2017 Report Share Posted 22 mei 2017 Yo, hij staat inmiddels hier en we kunnen er wel wat mee. Thanks, Duck! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 mei 2017 Author Report Share Posted 23 mei 2017 Mooi zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts