Jump to content

Stroomstekker Revox A 77

carl
 Share

Recommended Posts

Mijn vrouw is met haar vriendinnen op stap. Dankzij Muenchen (Fritz en Ulli) ben ik mijn Revox A 77 weer eens aan het uitproberen. Dat doe ik dan op de klassieke set in de huiskamer. Ver ben ik nog niet gekomen want ik ben de stroomkabel van de Revox kwijt. Daar hoort een rechthoekige ongeaarde "Engelse" stekker op te zitten dus met twee platte pinnen. Waar kan je zoiets krijgen. Kan ik er zelf een kabel van maken.

Dat zal hem zijn Peter. Maar waar heb ik dat ding, misschien bij de verhuizing niet meegenomen.

Als iemand er een heeft liggen?

Indrukwekkend hoor Peter, hoe kom je aan dit adres?

Morgenvroeg eerst bij de kabels in de kelder kijken, daarna bij Technica in de stad en dan maar bestellen. Ik zit echt na te denken waar die kabel kan liggen.

Indrukwekkend hoor Peter, hoe kom je aan dit adres?

Morgenvroeg eerst bij de kabels in de kelder kijken, daarna bij Technica in de stad en dan maar bestellen. Ik zit echt na te denken waar die kabel kan liggen.

He, dat had ik nou vandaag met mijn tablet. Opname van Himmlers hersens heten Heydrich was de mist in gegaan. Komt Ziggo (voor de zoveelste keer, toegegeven) juist vandaag weer zeuren over hun Ziggo go app, waarmee je uitzending gemist tot een week terug kan bekijken. Op je telefoon of tablet...

Die tablet is niet zo ouderwets als jouw Revox, natuurlijk, maar al even ongebruikt hier. Dus ik kon het ding nèrregens meer vinden. Stoffige troep overal, rommel waarvan ik het bestaan niet meer wist, andere koopdochters, maar geen tablet.

Tot ik 'm vond onder een stapel ongelezen leesvoer. Vreselijk achter met updates, half volle accu (viel nòg mee), en gauw die Ziggo Go app erop.

Maar bij Himmlers hersens is het: onbekend videoformaat. :huh:

Nou ja, voordeel, ik heb hem weer gevonden, en die hersenen komen nog wel een keer.