Jump to content

Van bezit naar gebruik.

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Een "leeg huis" en alle spullen voorhanden. Het heeft wel wat :)

Nou... Iedereen die hier komt luisteren dankt juist aan al die zooi in mijn kamer de mooie weergave. Leeg huis en maar weer opzoek naar akoustiekoplossingen :(

Mmm de opruimwoede is ook een hype hoor. Er zit een hele levenstijl en filosofie achter met boeken en deskundigen. Er was zelfs al weer een tegengeluid te horen. Alles wegdoen had ook weer nadelen. Veelal krijg ik spijt van wat ik weg doe. Maar goed liever naar de kringloopwinkel er mee dan de vuilnisman.

On 12-6-2017 at 1:36 PM, mumsoft said:

Lijkt me zeker leuk, met Hugh Laurie en Stephen Fry. Veel van die twee op tv gezien, en uitzendingen van Fry over Wagner. Las net dat hij getrouwd is met iemand die dertig jaar jonger is. :wacko:

Extreem humoristisch Marc en de dommige  lord Wooster en de uitgestreken smoel van Jeeves passen zeer goed bij elkaar.

het is simpel. als met verkopen van 'gebruik' niet méér te verdienen was, zou het niet uitgevonden zijn. dus het is duurder. tenzij je een bepaald stukje muziek maar 1 x wil horen. en dan onthouden en nafluiten. het is niet voor ons bedacht. 

Edited by robx

Soms krijg je iets voor gebruik te leen, zo kreeg ik laatst een leuk doosje DVD's te leen dat ik goed gebruiken kon. :rolleyes:

Meeste DVD's zijn niet vaak het bekijken waard, dus meer voor eenmalig gebruik. De producenten vinden dat maar niks, maar ja, dan moeten ze maar iets verzinnen wat je echt wilt hèbben.

On 12-6-2017 at 1:21 PM, carl said:

Je zou TV serie over Bertie Wooster en Jeeves eens moeten bekijken Marc - lijkt me wel iets voor jou.

Kon mijn nieuwsgierigheid niet zo lang bedwingen.

Deze bv bedoel je?

Full Episode Jeeves and Wooster S01 E2:Bertie is In Love

Is niks voor mensen die niet aan streaming willen doen, hè.