TL 200 Posted 9 november 2017 Report Share Posted 9 november 2017 (edited) Een poes staat (ligt) ook mooi op een speaker. Edited 9 november 2017 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 november 2017 Report Share Posted 9 november 2017 34 minutes ago, René N. said: Ja Jack, maar op redelijk (hard...) nivo muziek spelen en tv kijken gaat niet echt samen. Of echt niet eigenlijk.... . Ik ben nu wel heel erg verwend met het dagelijks draaien wanneer ik maar wil en hoe hard ik maar wil, vandaar de behoefte aan zo'n cave. Maar er is nog wel genoeg gedeelde tijd hoor Als je een beetje uitkient kan dat met TV kijken ook. Met IPTV kijk je wanneer je wilt. Dat kan ook op een andere tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 9 november 2017 Report Share Posted 9 november 2017 31 minutes ago, leobus said: Natuurlijk groeit dat plantje goed. Jij hebt toch ook een tegel?😄😉 (Sorry Hans 😊) Groet, Leobus Zelfs 2.... ik val hier door de mand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Bij een audiozaak hadden ze daar een prima oplossing voor: De man "mocht" van z'n vrouw een paar nieuwe luidsprekers kopen. Toen had hij een vloerstaander van 1,1 m hoog gekozen en twijfelde of zijn vrouw het daar wel mee eens was. Geen probleem zei de verkoper. Dan nemen we die (wees een paar aanzienlijk grotere luidsprekers aan) mee als jouw eerste keus en deze (die de man had uitgekozen) als tweede. Gegarandeerd dat ze dan wél mogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Briljant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) Tja, als je op een dergelijke manier genoodzaakt bent te communiceren met je partner? Voorspelt niet veel goeds voor de overige samenwerking Edited 10 november 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) 11 hours ago, René N. said: Ja Jack, maar op redelijk (hard...) nivo muziek spelen en tv kijken gaat niet echt samen. Of echt niet eigenlijk.... . Ik ben nu wel heel erg verwend met het dagelijks draaien wanneer ik maar wil en hoe hard ik maar wil, vandaar de behoefte aan zo'n cave. Maar er is nog wel genoeg gedeelde tijd hoor Je kunt ook b.v. afspreken 3 avonden geen TV in de woonkamer aan. Dan moet zij naar haar "grot". Dat hebben we ook jarenlang met onze dochters zo afgesproken. Werkt prima. Want waarom, zou je als man alleen consessies moeten doen? Mijn vrouw kijkt trouwens nauwelijks TV. Edited 10 november 2017 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 45 minutes ago, Pjotr said: Tja, als je op een dergelijke manier genoodzaakt bent te communiceren met je partner? Voorspelt niet veel goeds voor de overige samenwerking Die relaties zijn al meestal al "verzuurd' Pjotr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 1 hour ago, Tubejack said: Je kunt ook b.v. afspreken 3 avonden geen TV in de woonkamer aan. Dan moet zij naar haar "grot". Dat hebben we ook jarenlang met onze dochters zo afgesproken. Werkt prima. Want waarom, zou je als man alleen consessies moeten doen? Mijn vrouw kijkt trouwens nauwelijks TV. We gaan er wel uitkomen Jack. Maar voor mij heeft een hoofdset in een cave dan het voordeel dat het een stuk(je...) harder kan dan het nivo in een gezamenlijke woonkamer. We gaat het tzt wel zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Je kunt haar ook "naar boven" sturen, René als je muziek gaat luisteren. Waarom zou ik concessies moeten doen en mijn partner niet? Over het algemeen hebben vrouwen het toch over gelijke rechten? Zo' n start, zorgt imho al meteen voor scheve verhoudingen. Gelijk goede afspraken maken. Sorry dat ik zo doordraaf, maar ik meen het écht. Succes! 👍🏼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) Snap het niet. In de jaren '50 was WAF helemaal geen punt, Zelfs met speakers waar helemaal geen plant op kon: Edited 10 november 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Zij moet wel vrijgezel zijn, geen man die die speakers in huis wilde hebben. Of toch wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 2 minutes ago, René N. said: Zij moet wel vrijgezel zijn, geen man die die speakers in huis wilde hebben. Of toch wel? Ik had het over de jaren '50. In het Nederlands taalgebruik is dat 60 jaar geleden. Toen wel dus. En ook als je meer advertenties uit die tijd bekijkt zijn flinke speakers voor de vrouw des huizes helemaal geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 november 2017 Author Report Share Posted 10 november 2017 13 minutes ago, Pjotr said: Snap het niet. In de jaren '50 was WAF helemaal geen punt, Zelfs met speakers waar helemaal geen plant op kon: xinix Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 kwel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Kook Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) Worden vrouwen bij jou geblokt Marc? Edited 10 november 2017 by René N. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 19 minutes ago, René N. said: Zij moet wel vrijgezel zijn, geen man die die speakers in huis wilde hebben. Of toch wel? Nou, zet ze op hun zijkant, boor er een paar flinke gaten in en doe er units in. Dan heb je toch ongeveer wat jijzelf hebt? 😛😉😄 Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Ongeveer. Ben meer van het hout Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 4 minutes ago, René N. said: Ongeveer. Ben meer van het hout Hout voor deur zul je bedoelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) 31 minutes ago, mumsoft said: xinix Geen idee. Staat de WAF in je AB soms op 0? Edited 10 november 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 (edited) ... Edited 10 november 2017 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Hee wat gek. Toen straks op mijn laptop had ik wel "beeld", een foto dus, maar nu op de desktop niet..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 Heb net even Marc aan wat WAF geholpen (hoop ik). Probeer eens Ctrl + F5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 november 2017 Report Share Posted 10 november 2017 On 11/8/2017 at 10:46 PM, Seed7 said: En hij noemt niet eens de Cabasse Albatros. Tsk Tsk Tsk. Met name in het Franse "Ulra Fi" zijn dit soort reuze speakers met hoog tot zeer hoog rendement al jaren 'bon ton'. In het Amerikaanse en Australische High End Home theater zie je overigens ook al enige jaren weer steeds grotere hoog rendement systemen, hoewel je er in 't duuster' niet echt veel van ziet. Danley Synergy en consorten, bij voorkeur systemen met 'constant directivity' hoorns in het mid/hoog. Op een of andere manier lijken de ontwikkelingen op dat gebied geheel aan het audifiele twee kanaals High End gebeuren voorbij te gaan. Volgens mij zijn ze in Japan gek op grote JBLs, EVs etc in huiskamers van nog geen 20 M2 met rijstpapier als muur (dat laatste verzin ik erbij) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts