Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! II

mumsoft
 Share

Recommended Posts

Ik maak wel meer taalfouten sinds ik niet meer werk. Maak je je gelijk zorgen. Maar gelukkig is het niet een woord wat ik dagelijks gebruik.

Edited by carl

Limburgs praten heeft dan toch wat voordelen. Als wij het hier met een "ie" uitspreken, heeft het in het nederlands een lange ij. Zoniet, dan een korte ei

Krijt = kriet
schijt = sjiet
verdwijn = verdwien

eikel = eikel
beitel = beitel
breien = sjtrikke (ow, dat gaat niet op)

:D

Op mijn 67ste Limburger worden is wel veel gevraagd Roger :o Overigens zijn mijn oren nog zeer goed. Altijd goed getraind zeg maar. 

Edited by carl

Bij de ASN bank kun je tijdelijk korting krijgen op de Fairphone. Dat doet ook iets voor het goede gevoel.

Het wordt tijd dat ik een oud voornemen in de praktijk breng, en mijn Fairphone op een hoger plan breng. Bedenk ik me wat laat ergens in het midden van Frankrijk. Voer voor een audiofiele dag.

On 17-8-2018 at 5:48 PM, mumsoft said:

Het wordt tijd dat ik een oud voornemen in de praktijk breng, en mijn Fairphone op een hoger plan breng. Bedenk ik me wat laat ergens in het midden van Frankrijk. 

Ga je nog naar de Pyreneeën met je phone? Zit je een stuk hoger.:P

• 3 weeks later...

Hm, die video begint ergens na 12 minuten. Maar goed, net zo min als ik overtuigd ben van de voordelen van hirez, ben ik het van MQA. Ik kan het afspelen, is altijd leuk, maar het hoeft van mij niet. Waar het voor mij om gaat in audio, is, dat de muziek je pakt, en niet een of ander beter hoorbaar detailtje. Maar dat geldt denk ik niet voor iedereen. Hoor die triangel!, hoor die grote trom!, goed hè? Ja, best goed, maar niet wezenlijk. Mijn mening.