mumsoft Posted 28 maart 2019 Author Report Share Posted 28 maart 2019 Uploadfilter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 31 maart 2019 Report Share Posted 31 maart 2019 (edited) Kwam bij toeval terecht op de pagina bij ING met mijn opgebouwde spaarpunten (waar ik overigens nooit iets mee doe: dus wie wat nodig heeft ...). Een van de elektronica-producten die kan worden aangeschaft is een high-end versterker, met onder meer de volgende aanprijzing: "Advanced UHC-MOS is een ideale versterker waarvan de voedingsprestaties superieur zijn aan die van de bipolaire transistor en die beschikt over de kwalitatieve geluidsvoordelen van MOS-FET's. De Advanced UHC-MOS is uitgerust met een single push-pull instelling die afleidingen in de versterkingsfase elimineert en het evenwicht zoekt tussen kracht en subtiele muzikale details. Dit netwerk geeft het volledige sonische spectrum perfect weer, van subtiele muzikale toetsen tot de krachtige climaxen van rijke, expressieve muziek.Voor de digitale ingang maakt [.....] gebruik van Advanced AL32 Processing Plus, de nieuwste versie van de analoge Waveform-weergavetechnologie [.....] die gebruikmaakt van unieke data-interpolatiealgoritmen en tevens een 384 kHz/32-bits PCM-signaalingang met hoge resolutie ondersteunt. Deze algoritmen voegen voor en achter bestaande punten in grote hoeveelheden data toe die nodig zijn om een vloeiende golfvorm te creëren die het originele signaal dicht benadert. Het zorgvuldig herstellen van gegevens die tijdens digitale opnames verloren zijn gegaan, resulteert in een zeer gedetailleerd, storingsvrij, nauwkeurig gepositioneerd geluid dat zeer expressief is in het lagere bereik en het originele geluid dicht benadert." Bent u er nog? Ik snap er ook geen snars van. Wel fijn te lezen dat de digitale ingang het originele geluid dicht benadert. Edited 31 maart 2019 by Ove Rickland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 31 maart 2019 Report Share Posted 31 maart 2019 (edited) 1 hour ago, Ove Rickland said: Bent u er nog? Ik snap er ook geen snars van. Wel fijn te lezen dat de digitale ingang het originele geluid dicht benadert. Idd, de schrijver snapt het duidelijk zelf ook niet! Niks aan de hand, is meestal zo bij deze materie. Het ziet er i.g.g. ongevaarlijk uit, je kunt rustig gaan slapen denk ik... Edited 31 maart 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 1 april 2019 Report Share Posted 1 april 2019 1 hour ago, vintagemod said: Ze hebben het gewoon over een Denon versterker. Goh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 april 2019 Report Share Posted 6 april 2019 (edited) https://www.tekenradar.nl/over-tekenradar-nl/lymeprospect-en-pandora-onderzoek/waarom-dit-onderzoek Si simple, bedankt Onno. Er volgen er nog 9 anderen. Hier mag je er een uitkiezen Edited 6 april 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 april 2019 Report Share Posted 7 april 2019 (edited) https://audio21.eu/het-feuilleton-vervolg/ Ambitieuze jongen die Mark (excuses Marc ). Ga daar wel eens een kopje koffie drinken op weg naar mijn zeilboot in Heeg. Edited 7 april 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2019 Author Report Share Posted 7 april 2019 Marc? Laat die nou Mark heten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 april 2019 Report Share Posted 7 april 2019 (edited) 24 minutes ago, mumsoft said: Marc? Laat die nou Mark heten. Er zal nog wel teveel Franse eau de vie du vigneron (Marc de ....) in het hoofd zitten Edited 7 april 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 april 2019 Report Share Posted 7 april 2019 Als ik iets sterks drink dan is het “Korenwijn”, van de rest krijg ik hoofdpijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2019 Author Report Share Posted 7 april 2019 Marc de Bourgogne... dat is pas sterk. Moest het natuurlijk wel proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 april 2019 Report Share Posted 7 april 2019 Omdat het kan. https://www.nu.nl/mobiel/5830851/studenten-lichtten-apple-op-door-nep-iphones-te-ruilen-voor-echte.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 april 2019 Report Share Posted 10 april 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 april 2019 Report Share Posted 12 april 2019 Net zo goed als de sp10? https://darko.audio/2018/04/in-berlin-by-the-wall-of-sound-technics-sl-1000r/ (alleen was die circa1500 gulden geen 16000 euro) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 april 2019 Report Share Posted 13 april 2019 En dat maken we ook in Nederland: Archidio Little/One: klein kastje met de laagweergave van een vloerstaander Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 april 2019 Author Report Share Posted 20 april 2019 Mooie, interessante video i.m.h.o. Snel gesproken, maar ondertiteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 april 2019 Report Share Posted 20 april 2019 Dat wisten we toch al Marc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 april 2019 Author Report Share Posted 20 april 2019 Jawel, maar zo 'concise' had ik het nog niet gezien. En het verklaart ook wel waarom elementen temperatuurgevoelig zijn. De een wat minder dan de ander natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 That 's the spirit of Rock 'n'Roll https://www.nu.nl/achterklap/5854704/ub40-saxofonist-weigert-te-stoppen-met-drinken-en-roken-na-hersentumor.html#coral_talk_wrapper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 24 minutes ago, TL 200 said: That 's the spirit of Rock 'n'Roll https://www.nu.nl/achterklap/5854704/ub40-saxofonist-weigert-te-stoppen-met-drinken-en-roken-na-hersentumor.html#coral_talk_wrapper Is toch meer Reggae wat ie toetert ??? Rock-'n-Roll was meer Chuck Berry, Elvis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 Niet zo kritisch Pjotr. Het gaat om de way of life. Hier heb ik meer respect voor dan voor die mietjes van Metallica die bij Dr. Phil in behandeling gingen in plaats van een stevige borrel en een flinke snuif of zoiets te pakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 3 hours ago, TL 200 said: Niet zo kritisch Pjotr. Het gaat om de way of life..................... Ah, dan was Beethoven de eerste echte Rocker. Die ging gewoon door met componeren terwijl ie al stokdoof was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 On 4/10/2019 at 11:37 PM, Duck-Twacy said: Goed stuk. Het is verbluffend hoe goed CD's klinken via een Cambridge CXC loopwerk en b.v. de 16bits dac die er nu staat, de Schitt modi multi bit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 1 minute ago, Tubejack said: Goed stuk. Het is verbluffend hoe goed CD's klinken via een Cambridge CXC loopwerk en b.v. de 16bits dac die er nu staat, de Schitt modi multi bit. En daar kom jij na 40 jaar pas achter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 Wat heb jij staan Pjotr aan CD-speler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2019 Report Share Posted 21 april 2019 2 minutes ago, Pjotr said: En daar kom jij na 40 jaar pas achter Het heeft FF geduurd Maar even zonder dollen, ik heb altijd redelijk goede CD-spelers gehad, met e.e.a. Philips CDM loopwerk en ben inmiddels verder dan die review van 20 juni 2016. Maar wat het CXC loopwerk in combinatie met de modi, uit diezelfde schijfjes weet te persen is toch wel bijzonder, anders zou ik het niet eens melden. Om verschil te horen heb je echt geen Hegel Mohican cd-speler ad €4600 voor nodig. Wel een goede versterker en luidsprekers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts