Tubejack Posted 29 oktober 2019 Report Share Posted 29 oktober 2019 30 minutes ago, mumsoft said: Met XS4All? Lijkt er erg op. Nee, alleen met mijn eigen servers. XS4ALL heeft "alleen" een wachtwoord kluis met een hoofdwachtwoord die ze "the Key" noemen. 2 weg verificatie gaat een stap verder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 3 november 2019 Report Share Posted 3 november 2019 Mooie buizen met helaas ook een duister verleden. https://jacmusic.com/techcorner/ARTICLES/English/Portraits/5691-5692-5693/5691-5693-5693-index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 november 2019 Report Share Posted 3 november 2019 Gisteravond las ik dit:https://www.nu.nl/tech-achtergrond/6008290/dure-fraudetelefoontjes-uit-het-buitenland-dit-kun-je-er-tegen-doen.html Vanmorgen tien telefoontjes op rij vanuit Tunesië (00216). Heb maar niet teruggebeld. Kost zomaar €50 per minuut...... Oppassen dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 november 2019 Author Report Share Posted 3 november 2019 Gisteren kreeg ik één telefoontje waar ik niet op kon reageren, maar dat was van een onbekend nummer, en daar valt niet naar terug te bellen. Heel valide, maar irritant ook. Zal wel weer een goed doel zijn geweest, dat meer geld wil. Ze hebben het niet nog eens geprobeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 14 november 2019 Report Share Posted 14 november 2019 Het valt gelukkig dus nog wel mee: https://www.nu.nl/eten-en-drinken/6010943/koken-met-alcohol-mensen-denken-ten-onrechte-dat-het-compleet-verdampt.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 november 2019 Report Share Posted 14 november 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 november 2019 Author Report Share Posted 23 november 2019 Roon updateje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 november 2019 Report Share Posted 27 november 2019 Hoe is het mogelijk, noemde ik vandaag Guido Tent https://www.hifi.nl/artikel/28484/Grimm-Audio,-historie-en-toekomst-de-MU1-muziekspeler-als-rode-draad.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 november 2019 Report Share Posted 27 november 2019 5 minutes ago, Tubejack said: Hoe is het mogelijk, noemde ik vandaag Guido Tent https://www.hifi.nl/artikel/28484/Grimm-Audio,-historie-en-toekomst-de-MU1-muziekspeler-als-rode-draad.html Leuk: Alleen........................... Ik mag veel doen van mijn vrouw maar zoiets gaat ook haar WAF te ver.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 november 2019 Report Share Posted 27 november 2019 Ik heb gewoon betonnen U-profielen als luidsprekerstandaards in de woonkamer Pjotr. Zij heeft een hoge tolerantie graad. Zolang de muziek maar goed klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 november 2019 Report Share Posted 27 november 2019 (edited) 56 minutes ago, Tubejack said: Ik heb gewoon betonnen U-profielen als luidsprekerstandaards in de woonkamer Pjotr. Zij heeft een hoge tolerantie graad. Zolang de muziek maar goed klinkt Oh dat mag hier ook nog wel Tubejack. Maar zo'n losse dradenbende als bij Grimm? Alleen als je het zelf afstoft zeker? Gaat mij ook technisch een beetje te ver als de kap er niet eens meer op kan... Edited 27 november 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 november 2019 Report Share Posted 27 november 2019 Tegen zo' n bak draden, gaat ze protesteren. Hier tegen niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guido Tent Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 23 hours ago, Pjotr said: Oh dat mag hier ook nog wel Tubejack. Maar zo'n losse dradenbende als bij Grimm? Alleen als je het zelf afstoft zeker? Gaat mij ook technisch een beetje te ver als de kap er niet eens meer op kan... beste allemaal, Deze foto betreft een model dat productie doorloopt, de foto is door de enthousiaste journalisten van hifi.nl genomen. Na de eindtest van de muziekspeler wordt de interne bedrading uiteraard netjes gebundeld, en wordt de MU1 verder afgebouwd. Voor een impressie van het totale product zijn hier enkele foto's te vinden: https://www.grimmaudio.com/hifi-products/music-players/mu1/#tab-photos hartelijke groet, Guido Tent Grimm Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 Is dit reclame? Of ga je een exemplaar verloten onder de lezers alhier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 11 minutes ago, audiovorden said: Is dit reclame? Of ga je een exemplaar verloten onder de lezers alhier? Vind ik nu niet direct reclame. Er wordt verteld wat de herkomst is van die dradenfoto. Niet zeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 17 minutes ago, audiovorden said: Is dit reclame? Of ga je een exemplaar verloten onder de lezers alhier? Ik vind het een keurige reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buell Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 Wat mij vandaag ter oren kwam, Beste relatie, In dit bericht willen wij u graag informeren over een belangrijke verandering binnen ons bedrijf. Per 1 januari 2020 zal Chattelin Audio Systems verder gaan onder een nieuwe naam. Ons winkeladres, de bedrijfsfilosofie, het segment high-end audio waarin we opereren en de hoge kwaliteit van service blijft onveranderd. De belangrijkste aanleiding voor deze ontwikkeling is het onverwachte, noodgedwongen en acute afscheid dat we vorige week hebben genomen van de vorige naamgever van het bedrijf, Peter Chattelin. Deze ingrijpende beslissing hebben we moeten nemen nadat onomstotelijk is gebleken dat de bedrijfsvoering en financiële huishouding onder het bewind van Peter Chattelin niet voldeed aan de regels die daar zowel vanuit ons bedrijfsbeleid als vanuit de wetgeving voor gelden. Wij hebben aangifte gedaan tegen Peter Chattelin voor fraude, verduistering van apparatuur, geld en handel uit onze onderneming. Ons vertrouwen is enorm geschonden en een eventuele strafrechtelijke nasleep is nu in handen van de politie en juristen. Het is op dit moment nog niet duidelijk wat de exacte omvang van de schade is. Wat vaststaat is dat we als bestuur van onze onderneming alles op alles zetten om deze situatie voor elke belanghebbende op te lossen en achter ons te laten. Met dezelfde toewijding, deskundigheid en passie die u van ons gewend bent. Ondanks deze tegenslag van formaat, houden wij vast aan de positieve ontwikkelingen die ons bedrijf gelijktijdig doormaakt. Een sterk groeiende klantenkring, zowel in de winkel als in de vernieuwde webshop, een enthousiast en deskundig team en prachtige producten. We zetten onze activiteiten dan ook vol energie, overtuiging en vertrouwen voort onder een nieuwe naam! Vanzelfsprekend is onze winkel gewoon geopend. De nieuwe naam zullen wij op korte termijn bekend maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 Ja, Ik kreeg ook een een mail met dit ietwat vreemde bericht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 Pff nogal een beschuldiging. Dat dit zo maar kan in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 In Nederland ben je onschuldig, tot het tegendeel bewezen is. Onbehoorlijk om bij voorbaat al iemand aan de schandpaal te hangen. Niet eens ondertekend. Wie is "wij" en "ons" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buell Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 24 minutes ago, Tubejack said: In Nederland ben je onschuldig, tot het tegendeel bewezen is. Onbehoorlijk om bij voorbaat al iemand aan de schandpaal te hangen. Niet eens ondertekend. Wie is "wij" en "ons" Je hebt een punt, ...dus bij deze. Het is een mail die zijn klanten hebben gehad. :::..............De nieuwe naam zullen wij op korte termijn bekend maken. .Mocht u behoefte hebben aan verdere informatie of iets met ons willen delen, mailt u dan naar contact@chattelin.nl.We zien u in elk geval graag tijdens de Masters of LXRY van 13 december t/m 16 december in de RAI Amsterdam.Hartelijke groet,Ben van LeliveldHenriëtte WiessenbergBestuur Chattelin Audio Systems+31 6 5......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 november 2019 Report Share Posted 28 november 2019 Komt wel erg rancuneus over. Hier is meer aan de hand en het stinkt! Erg onprofessioneel om op deze wijze je vuile was aan de vlaggemast te hangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 november 2019 Report Share Posted 29 november 2019 13 hours ago, Tubejack said: Ik vind het een keurige reactie Ik ook. Leuk dat je online even langskwam Guido. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 november 2019 Report Share Posted 29 november 2019 15 hours ago, Ove Rickland said: Vind ik nu niet direct reclame. Er wordt verteld wat de herkomst is van die dradenfoto. Niet zeuren. Als je lekker wilt eten moet je niet in de keuken komen en er al helemaal geen foto's van plaatsen ter promotie! (En zonder onderschrift.) Ook al is het eindproduct fantastisch je zou er stante pede van gaan vasten Was dus w.m.b. meer richting de onnozelheid van Hifi.nl. De kwaliteit van de Grimm producten staat buiten kijf. Prima dat Guido dat even recht zet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 29 november 2019 Report Share Posted 29 november 2019 Eigenlijk is het te gek voor woorden dat Guido dat recht moet zetten. Er zal toch geen idioot zijn die denkt dat dit een eindproduct is dat zo in de markt gezet wordt. Maar ja, er zijn altijd figuren die op elke slak zout willen leggen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts