Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

23 hours ago, Pjotr said:

Een toch, en toch is de gemiddelde leeftijd waarop wij "op" zijn de afgelopen eeuw behoorlijk gestegen. En wel in een tijd dat het "radio" gebruik ook fors is toegenomen... Geheel vanuit de "Het is geprobeerd" en "Het zou allemaal kunnen" gedachte: Er is vast een oorzakelijk verband...  :rolleyes:

De gemiddelde leeftijd is inderdaad gestegen, net als de zorgkosten en het aantal nagenoeg vegetatief levende mensen in verzorgingshuizen.
Ik heb meer met Ralph Waldo Emerson: "It's not about length of life, but depth of life".

Het is overigens vooral in de laatste twee decennia dat intense kunstmatige radiostraling nogal dichtbij is gekomen.
Over één generatie praten we wel verder, maar reeds steken de eerste app-nekken de kop op en dat is dan nog puur fysiek herleidbaar... :rolleyes:

Probeer eens een bakje tuinkers te laten groeien naast je modem. Tenzij ik nep nieuws las ... gaat dat verrassend resultaat opleveren. Slaplantjes bij een UMTS zender wordt ook geen maaltijd. En dan kan je denken .... ja heee maar ik ben geen tuinkers .... geeft wel te denken. 

1 hour ago, robx said:

Probeer eens een bakje tuinkers te laten groeien naast je modem. Tenzij ik nep nieuws las ... gaat dat verrassend resultaat opleveren. Slaplantjes bij een UMTS zender wordt ook geen maaltijd. En dan kan je denken .... ja heee maar ik ben geen tuinkers .... geeft wel te denken. 

Er zijn legio voorbeelden te vinden op het wereldwijde web over de kwalijke invloed die straling kan hebben. Het duurt jammer genoeg altijd een poos voor dat (h)erkend wordt, denk daarbij ook aan b.v. asbest en tabak. Ook commerciële belangen staan vaak in de weg.

Edited by TL 200

1 hour ago, robx said:

De planten in mijn kamer, vlakbij het wifi modem, doen het sinds de komst van structuurinformatieverbeterende middelen wel erg goed. Beetje tè, zelfs.

1 minute ago, mumsoft said:

De planten in mijn kamer, vlakbij het wifi modem, doen het sinds de komst van structuurinformatieverbeterende middelen wel erg goed. Beetje tè, zelfs.

Zet je modem dan maar niet uit, straks wordt het een jungle.  Dr. Mumsoft i presume?

1 hour ago, mumsoft said:

Voor het beste effect kun je m.i. het best een beetje "trollensnot"  op de bovenkant van je hand doen.  Daarna via je neus, diep inhalen, zodat je: "in hogere sferen bent".  Zonder dat wij hier hoeven "mee te genieten"  ;)  

2 hours ago, robx said:

iets te simpel Jack gezien mijn bevindingen ....

Dat kan. 

Maar voor de meeste mensen die toevallig op dit forum terecht komen,  is het toch niet te volgen? Open gewoon een nieuw topic en noem het b.v. "Robx tweaks"  en of "Mumsofts tips" en geef daar keer op keer de vorderingen die je meemaakt.  Dat is ook veel leesbaarder voor iedereen.  ;) 

Edited by Tubejack

13 hours ago, Tubejack said:

Dat kan. 

Maar voor de meeste mensen die toevallig op dit forum terecht komen,  is het toch niet te volgen? Open gewoon een nieuw topic en noem het b.v. "Robx tweaks"  en of "Mumsofts tips" en geef daar keer op keer de vorderingen die je meemaakt.  Dat is ook veel leesbaarder voor iedereen.  ;) 

Maakt niet uit. Voor een newbie is het toch een wondere wereld waar je argeloos instapt. Voor leesbaarheid heb je moderators.
Ik open allang geen nieuwe topics meer en kijk wel uit om er een voor mezelf te openen. Daarbij komt, dat we iets universeels te pakken hebben, is het nu Cock met zijn uitgeklede set, ik met alle zegeningen van 'structuurverbeterende' maatregelen, Rob met dit en dat en nog wat anders, of TL 200 met slechts een tegel. En jij nu zonder.

36 minutes ago, Groovy said:

Ah,een ander meubel in de ruimte kan ook verschil maken.
Dus heb ik mijn ls meer ingedraait om een goed stereobeeld te krijgen.

Ja die rotmeubelen ook. Hier staat sinds een paar weken een grotere salontafel. Is het akoestisch niet beter van geworden. 

Zo gauw de zolder leeg is zit ik daar met mijn spulletjes.

1 minute ago, TL 200 said:

Ja die rotmeubelen ook. Hier staat sinds een paar weken een grotere salontafel. Is het akoestisch niet beter van geworden. 

Zo gauw de zolder leeg is zit ik daar met mijn spulletjes.

Het klinkt nu weer zoals het was, heel goed dus:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...