Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Groovy said:

Ja:)

Als ik een verbetering wil moet ik die hele tafel wegzetten, is wel te doen maar dan moet ik eerst de prullaria verwijderen. En mijn vrouw, of wachten tot ze even weg is.Het is MIJN set en het zijn HAAR meubelen ..........:D Vandaar mijn vertrek naar de zolder straks.

18 minutes ago, Pjotr said:

Samen een set geen optie? Iemand moet het toch ook poetsen... :D

Zij mag mijn set niet poetsen, alleen de volumeknop aanraken. Ik daarentegen mag wel alle meubels stoffen, de kamer stofzuigen en dweilen. heeft ze geen enkel bezwaar tegen. Raar hè? ;)

On 12-12-2017 at 10:26 PM, Tubejack said:

Dat kan. 

Maar voor de meeste mensen die toevallig op dit forum terecht komen,  is het toch niet te volgen? Open gewoon een nieuw topic en noem het b.v. "Robx tweaks"  en of "Mumsofts tips" en geef daar keer op keer de vorderingen die je meemaakt.  Dat is ook veel leesbaarder voor iedereen.  ;) 

+1

Ik heb echt steeds minder lol op dit forum, van mij mag de snot en andere troep (ja: troep) in een apart topic komen.

Ga nu niet zeggen dat ik er niet voor open wil staan en dat ik het nooit heb gebruikt dus er geen mening over kan hebben. 

Lees mijn handtekening, val me niet lastig met dat soort onzin!

2 hours ago, Paulebappie said:

+1

Ik heb echt steeds minder lol op dit forum, van mij mag de snot en andere troep (ja: troep) in een apart topic komen.

Ga nu niet zeggen dat ik er niet voor open wil staan en dat ik het nooit heb gebruikt dus er geen mening over kan hebben. 

Lees mijn handtekening, val me niet lastig met dat soort onzin!

Ik heb diverse kreren mijn neus gedrukt, als het me teveel werd. Raad ik iedereen aan die daar ook last van heeft. Gewoon een tijdje wegblijven, tot het weer betijd is.

Tip voor diegenen die wars zijn van snot en lamp enz.

hififorum.nl of hififreaks.nl

Daar zitten de gelijkgestemden. Of je kunt natuurlijk ook accepteren dat niet iedereen eenzelfde beleving heeft. Leven en laten leven dus.

Groet,

Leobus

8 minutes ago, leobus said:

Tip voor diegenen die wars zijn van snot en lamp enz.

hififorum.nl of hififreaks.nl

Daar zitten de gelijkgestemden. Of je kunt natuurlijk ook accepteren dat niet iedereen eenzelfde beleving heeft. Leven en laten leven dus.

Groet,

Leobus

Tja, blijft zo wel doorsnotteren Leo. Lekker intolerant weer. Stel dan toch een apart snotterhoekje voor. Of begin zelf een snotterforum, mag TL200 jullie daar ook inzepen en zo.

Wat je ook mag denken van dat gesnotter e.d. , het verschil is volgens mij niet significant vandaar dat ik die weg niet ben opgeslagen. Een element, kabel of een onderplaat bij een draaitafel doet veel meer. Ik zou het leuk vinden daar meer ervaringen van te horen.

Edited by carl

Lamp tegels snot gehakt ik voorspel dat er in 2018 weer iets nieuws komt.
Nu hoorde ik het gerucht dat een echte ouderwetse kooldraadlamp ook zonder een printplaatje zijn uitwerking niet mist.
Mijn ervaring is dat een kooldraadlamp sfeerverhogend werkt,en ik heb er een boven mijn set hangen.
Niet gedimd dat dan weer niet.

27 minutes ago, Groovy said:

Lamp tegels snot gehakt ik voorspel dat er in 2018 weer iets nieuws komt.

Vast zo'n zak sfeerlichtjes: 70 stuks voor €4 bij de Hema en voor de helft bij de Action. In de jaren '70 hingen in iedere tienerkamer wel 1 of meerder kooldraadlampen ter aanvulling van de toen gebruikelijke kaarsjes. En lagen er op de vloer van die grastegels uit India e.o. en je zat op zitzakken. Op de PU The Moody Blues. Men meende de sfeer te versterken met wietthee. Zonde van de wiet want THC lost niet op in water. Desalniettemin  waren sommigen toch zo stoned als een garnaal (aangeboren?). Het belooft nog wat Groovy :D

Edited by Pjotr
typo

Ik rookte voor het eerst en laatst een sticky nee niet bij de Rolling Stones maar bij I go to Sleep van de Pretenders,en slapen deed ik :D
Nog een x spacecake geprobeert maar daar werd ik ook misselijk van.

10 minutes ago, Groovy said:

Ik rookte voor het eerst en laatst een sticky nee niet bij de Rolling Stones maar bij I go to Sleep van de Pretenders,en slapen deed ik :D
Nog een x spacecake geprobeert maar daar werd ik ook misselijk van.

I.i.g. tweaks die hun uitwerking ondubbelzinnig niet misten :D

B..t.w. Er werd i.d.d.  nogal wat afgeklooid. Spacecake behoort een behoorlijke dosis suiker of honing te bevatten ter voorkoming van misselijkheid.

1 hour ago, Pjotr said:

Tja, blijft zo wel doorsnotteren Leo. Lekker intolerant weer. Stel dan toch een apart snotterhoekje voor. Of begin zelf een snotterforum, mag TL200 jullie daar ook inzepen en zo.

Je reageert alleen op het eerste deel van mijn reactie. Het tweede deel lijkt mij veel belangrijker. "Leven en laten leven."

Groet,

Leobus

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...