mumsoft Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 En is dan net zo duur. Het gaat dan ook niet over de WMO-taxi, maar over die schimmige WMO zelf. Toen ik eindelijk het juiste pasje had, was de regiotaxi al niet meer nodig. Die W van WMO staat volgens mij voor Wollig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 7 minutes ago, vintagemod said: In Maastricht 1,32 en 1,98 duurder kunnen we het niet maken,en rolstoel bussen ,plenty ,maar je had zeker geen begeleider pas ? Niet in het begin. Toen wel een pas van de regio-taxi, maar daar had ik niks aan. Onduidelijke site van die regiotaxi, onwetende chauffeurs. Maar ze reden op tijd, en we kwamen waar we wezen moesten. Flinke wachttijd wel, na de tandarts hebben we een uur mogen wachten. Ik betaalde al gauw € 20 voor een rit. Ja ja, onwetendheid, regeling zus, regeling zo, nee, niet hier, daar, wij verwijzen u door. Nou ja, ik wil het vergeten, het dient geen nut. Als iemand anders met zoiets te maken krijgt is de wetgeving vast weer anders. Misschien heeft TL 200 meer geluk gehad, dat zou mooi zijn. Het zijn tenslotte allemaal lokale uitvoeringsorganen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 juli 2018 Report Share Posted 17 juli 2018 Ik heb één keer de gemeente gebeld, werd doorverbonden met een stichting die de intakes doet, één gesprek bij m'n vader thuis en hij had het pasje al met al binnen 4 weken. Hij stort zo af en toe een voorschot op de ritten die hem (incl. mij als begeleider) 7 euro kosten. Dat zijn ritten van ongeveer 12 kilometer, van deur tot deur. Wachttijd max. 30 minuten na het bellen. Dat is allemaal nog wel te doen hier. Maar hier in de gemeente ook klachten zat over de WMO al die gaan i.h.a. niet over vervoer. En dat is gelukkig tot nu toe het enige waar we gebruik van maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 (edited) Een vergelijk tussen de Elipson 1404 en de Cabasse Prao. Groot en klein en toch klinken de Cabasse niet slechter dan de Elipson.,wel minder laag maar naar mijn smaak nog voldoende. Tja en dan merkt de vrouw op,doe die grote maar naar boven Edited 18 juli 2018 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 En wat zei je tegen je vrouw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 Ga je gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 Die is grappig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 Gewoon je vrouw een baantje laten zoeken. Is het zo over.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 18 juli 2018 Report Share Posted 18 juli 2018 53 minutes ago, vintagemod said: Hebben mannen nog wat te vertellen bij de bazin ,ik denk het niet. mvg wol Genoeg te vertellen. Maar ze luisteren niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juli 2018 Report Share Posted 26 juli 2018 Ik ben net terug van een paar dagen zeilen. Op het water in de wind was het nog wel te harden, maar als je dan op de wal zit dan is het ongelooflijk warm en is het eigenlijk niet te harden en weer thuis is het veel te warm voor audio laat staan een platenspeler. Ik wens jullie allemaal sterkte toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 27 juli 2018 Author Report Share Posted 27 juli 2018 Te warm voor audio welnéé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 Ik heb toch maar de Lenco aangeslingerd met daarop Johnny Cash Forever Words. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 Ik heb natuurlijk een luisterzolder en uiteindelijk is daar de warmte niet meer uit te krijgen. En hoewel de woonkamer beter van temperatuur is hoeft muziek bij dit weer niet zo voor me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 Ik zit hier lekker in de woonkamer met de ventilator op stand 1. Ik draai wel minder nu het zo warm is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 Eergisteren een nieuwe Experiabox (V10A) geïnstalleerd. Daarna bleek de netwerkkabel tussen de Experiabox en de media-PC in de huiskamer niet meer te werken. Dus maar nieuwe stekkers er aan. Nu staat hij te updaten. Tegelijk speelt de muziek weer op de DM2a's en Primare A20. Waar warm weer al niet goed voor is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 1 hour ago, carl said: Ik heb natuurlijk een luisterzolder en uiteindelijk is daar de warmte niet meer uit te krijgen. En hoewel de woonkamer beter van temperatuur is hoeft muziek bij dit weer niet zo voor me. Een beetje cool muziekje is natuurlijk juist lekker. Iets van Cool & The Gang? Wat heb je nog meer van die koele liedjes, iets met Alaska, eskimo's, sleetje rijden ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 8 minutes ago, mumsoft said: Een beetje cool muziekje is natuurlijk juist lekker. Iets van Cool & The Gang? Wat heb je nog meer van die koele liedjes, iets met Alaska, eskimo's, sleetje rijden ??? Kerstliedjes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 O Tannenbaum? Jingle Bells liever. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 3 hours ago, Groovy said: Ik zit hier lekker in de woonkamer met de ventilator op stand 1. Ik draai wel minder nu het zo warm is. De ventilator is zo'n beetje het enige wat hier draait. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 27 juli 2018 Report Share Posted 27 juli 2018 Maakt ook geluid Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 juli 2018 Report Share Posted 28 juli 2018 Ik heb nu iets wat op regen lijkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 juli 2018 Report Share Posted 29 juli 2018 Dat zijn toch dacjes? Ik probeer erachter te komen wat een variac voor mijn audiolamp in mijn set kan betekenen, toch. Hearing is believing, heet het hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 29 juli 2018 Report Share Posted 29 juli 2018 Afgelopen woensdag heb ik mijn Modwright VV terug gekregen van reparatie. Maar de afgelopen dagen was het niet te harden in de huiskamer, dus ik had niet de moed en geen zin om te gaan luisteren. Vandaag was het wat beter, dus de boel maar weer eens aangezet. Het bleek dat Itunes intussen een update had gehad, maar in hoeverre dat invloed heeft op het geluid, weet ik niet. Maar de reparatie heeft wel degelijk iets met de sound gedaan. Alhoewel? Kan ik dat na 1,5 maanden nog bepalen? Toch heb ik het idee dat het allemaal wat strakker, gedetaiileerder en mooier geplaatst is geworden. Misschien had de trafo voordat hij definitief ter ziele ging toch al wat tekortkomingen. Nu had ik vandaag nog geen zin om de spullen op de ideale plek te zetten, (te veel gesleep), dus een definitief oordeel komt later wel. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2018 Report Share Posted 29 juli 2018 Mooi dat het uiteindelijk toch allemaal de moeite waard lijkt te zijn Leo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts