Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Mooi dat die gemaakt is Leo. Ik moet wel zeggen dat mijn ervaring is dat de set na een vakantie altijd weer verrast - dus beter klinkt dan mijn herinnering.

Een paar uur bij Jerry op bezoek geweest.
De Yamaha c4 had wat ongelijke output op de mc phono,hij heeft dat hersteld.
Ook weer even geluisterd naar de quad esl57,dat was weer genieten.

Heb vanmiddag weer eens een aantal geripte cd's van de PC naar de externe HD gekopieerd. Altijd weer mooi om te horen hoe zo'n Raspberry met een DAC toch stukken beter klinkt dan een PC met een standaard geluidskaart.:wub:

Ik heb nu met toestemming van mevrouw Groovy twee sets beneden staan,althans twee versterkers en twee sets luidsprekers.
Momenteel draai ik met de Luxman l507s met daarop de Cabasse Prao.
Ook dat is genieten.
:)

Hier in de huiskamer is het prima uit te houden. 25 grd en een ventilator. Vanmorgen op zolder even een paar CD's van HD tracks gehaald en even geluisterd. Om 11:00 uur was dat niet meer te doen. Nu dus in de huiskamer. Leonard Cohen Live in Londen draait nu. Lekker rustig...

15 hours ago, mumsoft said:

Morgen... ga ik een stuk fietsen, en twee variacs ophalen in Purmerend. Ben ik ook eens buiten als gediplomeerde binnenzitter.

Heb je twee lampen?

Ben alweer onderweg naar huis. Ik heb inderdaad twee lampen, maar een van de variacs is voor iemand anders. Prima temperatuurtje om te fietsen vandaag, en een paar verdwaalde druppeltjes regen. Kan niet beter.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...