TL 200 Posted 22 augustus 2018 Report Share Posted 22 augustus 2018 Just now, mumsoft said: Zo goed? Jaaaahhhh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 augustus 2018 Report Share Posted 22 augustus 2018 Een kinderhand is gauw gevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 augustus 2018 Report Share Posted 23 augustus 2018 Ik ben snel tevreden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 augustus 2018 Report Share Posted 23 augustus 2018 Zo, nu audiofiel grasmaaien. Ik heb een 4-wiel 800 watt analoge grasmaaier (analoog want ik moet hem zelf duwen) met een geweldige spreiding (zonder opvangbak tenminste). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 augustus 2018 Report Share Posted 23 augustus 2018 Lekker 3D dus. Heb net weer een half uur aan de telefoon gehangen om Ziggo op te zeggen. Had het al anderhalve week geleden gedaan via de site, maar dat eindigde met de mededeling dat ze me binnen drie werkdagen zouden terugbellen. Dat gebeurde niet, vermoedelijk bedoelden ze mijn werkdagen. Nu maar opnieuw contact gemaakt, en het -puf puf- geregeld. Op de achtergrond zachtjes NPO Radio 4 voor de soothing stemming. Uit de raspradio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 23 augustus 2018 Report Share Posted 23 augustus 2018 Regelt KPN dat dan niet automatisch voor je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 augustus 2018 Report Share Posted 23 augustus 2018 (edited) KPN? Zit ik niet bij. Heb een proef abo bij hiptv en rapid, denk dat ik éen abo overhoud, of misschien geeneens een. Edited 23 augustus 2018 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 22 hours ago, TL 200 said: Zo, nu audiofiel grasmaaien. Ik heb een 4-wiel 800 watt analoge grasmaaier (analoog want ik moet hem zelf duwen) met een geweldige spreiding (zonder opvangbak tenminste). En wat zei Berret daarvan? Mag wel eens wat geolied worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 (edited) 21 hours ago, mumsoft said: Lekker 3D dus. Heb net weer een half uur aan de telefoon gehangen om Ziggo op te zeggen. Had het al anderhalve week geleden gedaan via de site, maar dat eindigde met de mededeling dat ze me binnen drie werkdagen zouden terugbellen. Dat gebeurde niet, vermoedelijk bedoelden ze mijn werkdagen. Nu maar opnieuw contact gemaakt, en het -puf puf- geregeld. Op de achtergrond zachtjes NPO Radio 4 voor de soothing stemming. Uit de raspradio. Dat is tegenwoordig geregeld zonder mensen lastig te vallen. Hebbie geen internet meer of Mijnziggo o.z.i. Edited 24 augustus 2018 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Probeer het zelf eens, zou ik zeggen. Of hunnie vallen jou lastig met een belletje of andersom. Het is trouwens veel prettiger via de telefoon. De aardige juffrouw wilde mijn abo per 23 september laten stoppen, maar toen ik daartegen bezwaar maakte, aangezien ik al anderhalve week geleden had opgezegd, ging het meteen in. Hoofdstuk afgesloten, nieuwe kansen. Weet iemand toevallig of je met een Humax 5050C ook iets met ip-tv kunt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 51 minutes ago, Pjotr said: En wat zei Berret daarvan? Mag wel eens wat geolied worden? Nee, dat is niet nodig hebben we besloten. Mijn grasmaaier is zelfsmerend. Daarvoor gebruikt hij esoterische slakkenslijm, hij zuigt nl. altijd een paar van die naaktslakken (as big as a freakandel) op en die verhakselt hij dan. En als die opvangbak er weer eens afpleurt smeert hij, in geval van korte broek aan, ook altijd mijn enkels en knieën. Vandaar mijn soepele tred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 11 minutes ago, TL 200 said: Nee, dat is niet nodig hebben we besloten. Mijn grasmaaier is zelfsmerend. Daarvoor gebruikt hij esoterische slakkenslijm, hij zuigt nl. altijd een paar van die naaktslakken (as big as a freakandel) op en die verhakselt hij dan. En als die opvangbak er weer eens afpleurt smeert hij, in geval van korte broek aan, ook altijd mijn enkels en knieën. Vandaar mijn soepele tred. Niks voor vegetariërs of veganisten (hou dat nooit zo uit elkaar) dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 (edited) 59 minutes ago, mumsoft said: Probeer het zelf eens, zou ik zeggen. Of hunnie vallen jou lastig met een belletje of andersom. Het is trouwens veel prettiger via de telefoon. De aardige juffrouw wilde mijn abo per 23 september laten stoppen, maar toen ik daartegen bezwaar maakte, aangezien ik al anderhalve week geleden had opgezegd, ging het meteen in. Hoofdstuk afgesloten, nieuwe kansen. Weet iemand toevallig of je met een Humax 5050C ook iets met ip-tv kunt? Ja heb ik gedaan, was zo geregeld. Kreeg een keurige (en ook droevige) brief waarin ze betreurden dat ik bij ze weg ging maar dat met ingang van dd-mm-jj mijn kabelabonnement stopte. Met inachtneming van 1 maand opzegtermijn, dat wel. En nee, je Humax heb je niks meer aan anders dan de filmpjes afkijken die er al op stonden. Weggeven aan de buren ofzo...? Edited 24 augustus 2018 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Alles verandert... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 2 minutes ago, Pjotr said: Niks voor vegetariërs of veganisten (hou dat nooit zo uit elkaar) dus Die maaien geen gras, die eten dat gewoon op! Ik eet getransformeerd gras, in de vorm van rundvlees, ben ik toch nog een beetje vegetariër. Zo en nu maar hopen dat m'n huis niet beklad en de kat bevrijdt wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 45 minutes ago, Pjotr said: Niks voor vegetariërs of veganisten (hou dat nooit zo uit elkaar) dus Oh, nou, dat is simpel. Vegetariërs eten geen vlees of vis, en veganisten consumeren niks waar ook maar iets aan dierlijke producten in zit. Dus ook geen honing, geen kaas, geen koemelk enzovoort. Heb een goede vriend die ervan is, en mij graag die kant op wil duwen. Maar ik zet me schrap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 (edited) 6 minutes ago, mumsoft said: Oh, nou, dat is simpel. Vegetariërs eten geen vlees of vis, en veganisten consumeren niks waar ook maar iets aan dierlijke producten in zit. Dus ook geen honing, geen kaas, geen koemelk enzovoort. Heb een goede vriend die ervan is, en mij graag die kant op wil duwen. Maar ik zet me schrap. Ok helder! Edited 24 augustus 2018 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 En veganisten hebben nooit goeie schoenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Maar ze mogen dan weer beide geen slakken maaien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Er is een grens aan alles. Je set gaat nooit echt klinken ( al verbeeld je je van wel), en ik zuig met genoegen fruitvliegjes op. En muggen hebben hier geen lang leven. Even afkloppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 6 minutes ago, mumsoft said: en ik zuig met genoegen fruitvliegjes op Ik ook. Spinnen zuig ik niet op; dan plakt dat web zo om m'n mond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Nou, spinnen zijn nuttige beestjes, alleen die langpootspinnen, daar heb je geloof ik niks aan. Die maken een rommelnet. Geen idee wat die eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Even de schouders eronder gezet, en de laatste rommel-cd's aangeboden aan de Olive. Die lustte de meeste niet. Dat kan uitkomen , want het zijn allemaal krijgertjes met van-alles-en-nog-wat erop, hoofdpijn cd's die nauwelijks goed te beschrijven zijn. Een stuk of vier herkende hij nog wel, en die zal ik nog behandelen. Daarna is het schluss. Pensioen moet je doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 augustus 2018 Author Report Share Posted 24 augustus 2018 Weinig audiofiele dagen. Druk met werken Ok ik luister ' s avonds nog wel eens naar de radio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 24 augustus 2018 Report Share Posted 24 augustus 2018 Back in time Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts