Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

12 hours ago, mumsoft said:

Ja, Kodi gaat van 17.4 naar 18.nogwat

Ik bedoelde update van de add-ons. Via het menu "my add-ons" kun je updaten zodat de programmalijsten bijgewerkt worden en ook de nieuwste uitzendingen te zien zijn.

Gisteren dus, zoals gezegd, een mooi huiskamerconcert. Van de artiest kreeg ik zijn eerste cd gewoon mee, als bijdrage aan de goede zaak (lees: Alzheimerstichting). Hij is ook in Tidal te vinden, zoek maar op Matthew Crosby.

Ah ja. Maar mythtv draait hier op een Ubuntumachine. Ubuntu ken ik nog niet zo goed, updates gaan gesmeerd, maar niet van alles wat je erbij installeert, vrees ik. Voor kodi is er een mythtv-add-on, maar dat is de client (front-end), die de gegevens moet krijgen van de server (back-end). En eerst moet die back-end wat nuttigs doen, anders heeft het geen zin.

Marc is naast een goede collectant een superaardige kerel. Ik hoop dat die lesbische dames hem goed in de watten hebben gelegd ;)

PS ik vrees dat hij mijn hifi niet optimaal gehoord heeft, maar nu met de nieuwe buizen....

Edited by carl

On ‎26‎-‎10‎-‎2018 at 10:43 AM, carl said:

Net Onno aan de telefoon en Puresound gaat dit weekend weer online. Roger en Onno moeten het maar vertellen wat er aan de hand is, maar kennelijk is sprake geweest van een iets kleins.

Twee weken later en nog niet.

On 10-11-2018 at 6:53 PM, carl said:

Marc is naast een goede collectant een superaardige kerel. Ik hoop dat die lesbische dames hem goed in de watten hebben gelegd ;)

PS ik vrees dat hij mijn hifi niet optimaal gehoord heeft, maar nu met de nieuwe buizen....

Dank. Die dames zijn overigens niet lesbisch, voor zover ik weet, maar tweelingzusjes. En die nieuwe buizen, tja, komt nog wel.

Edited by mumsoft

Hier gisteravond Sint Maarten. Zo'n 30 zangertjes en zangeresjes, van nachtegaaltjes tot schreeuwertjes maar allemaal lief, koud en nat. Vorige jaren kwamen er veel meer, stuk of tachtig en meestal was het weer dan nog slechter. Zal wel door de zondag komen en het feit dat in de omliggende plaatsen op zaterdag gelopen werd.

Ik heb in huis schakelende LED lampen. Dat komt er op neer dat als je de schakelaar een keer aanzet een andere lichtsterkte krijgt als twee keer of drie keer klikken. Je hoeft dus geen dimmer meer te hebben voorzover een dimmer al werkt bij LED. Het werkt verder fantastisch - oh ja het kost maar een paar euro duurder als een normale LED. Medaille voor de uitvinder.

Edited by carl

29 minutes ago, vintagemod said:

Carl,zorg maar niet dat je licht van de buren aan en uit zet :D.,dat kan gebeuren met die afstand bediening.

mvg wol

Nee Wiel, geen afstandsbediening maar de schakeling zit in de lamp zelf.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...