Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Ik moet het nog even navragen bij mijn broer, daar staan ze op zolder. Hij heeft het even lastig. Ze snappen niet waar de pijn vandaan komt.

Edited by carl

Hier doet haast niks het meer. Tja, slim gas en slim stroom in een oud huis. Maar ja, toen het huis gebouwd werd had je niks. Geen elektriciteit, geen gas en geen water. Lekker fikkie stoken toen. Wel gezellig.

Nou, hier is het nog knudde. Ik kan niet inloggen op de hoofdpagina. Via google wel op de subpaginas; ook niet op de hoofdpagina. Op de subpaginas ben ik wel als leobus ingelogd. Vandaar mijn reactie. Hopelijk gaat het snel weer goed.

groet,

Leobus

Mijn audiofiele dagen bestonden uit het bouwen van een nieuwe kast om mijn muziek PC. Die zit nu in een Array kast wat wel zo mooi staat in het rek. Bovendien is zo'n kast wat ruimer en heeft eigenlijk voldoende ruimte om in de toekomst de lineaire voedingen in te bouwen. Maar of dit gebeurt is zeer de vraag, al die magnetische invloeden in de kast lijkt me ook niet ok.

Ik heb nu dus een in nieuwstaat zijnde Streacom computerkast over. Met ongebruikte heatpipes en koelplaten. Geschikt voor een micro ATX moederbord. En met een SSD disk uiteraard muisstil.

Mijn audiofiele dag  bestond uit het testen van verschillende configuraties DIY ground boxen. Dit samen met twee andere audiofielen. Conclusie was dat alle geteste configuraties van de ground box (o.a. op basis van shungite en tourmalijn) een positief effect hebben op het geluid. Wordt vervolgd...

Edited by audiovorden

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...