Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

16 hours ago, Tubejack said:

Toen ik het van de week las, moest ik er zelf ook over nadenken, toch is  woord is al een paar keer voorgekomen in dit of andere recente topic's.  Dark Site Of the Moon. 

En ik dacht er over na en kwam tot de conclusie dat het de Sound of Music moest zijn, dan is het wel weer nodig om de afkortingen te verklaren, zo maken we er een potje (muziek) van, en nog niet eens door onze eigen schuld.😂

8 minutes ago, Tubejack said:

Daar ben ik wel heel goed in hoor :rolleyes:

Gelukkig, dan ben ik niet de enige, zo tegen het eind van het jaar ga je nog wel eens terug kijken, en dan zie ik ook de verschillende potjes wel.

Maar ik heb geluk, ik kijk meestal vooruit.☺️

Ik heb vandaag mijn losse harde schijven eens doorgebladerd. Die heb ik nog uit mijn defecte laptops en een pc. De Kerstman heeft mij nu een handige IDE/SATA adapter naar usb gegeven. Met een eigen voeding en ik kan er naast harde schijven ook cd-rom spelers etc mee aansluiten. Handig voor back-ups maar eerst alle foto's die er nog opstaan online opslaan.  Ik heb ook nog een verzamelbox met audiofiele opnames teruggevonden. Die had ik geript  vlak voor de pc stierf en nog nooit beluisterd. Leuk dat het nu kan, via de Raspberry en mijn dac. Klinkt vast beter dan de pc met de dropveter. Morgen maar eens luisteren.

Edited by TL 200

On 12/27/2019 at 10:16 PM, Tubejack said:

Toen ik het van de week las, moest ik er zelf ook over nadenken, toch is  woord is al een paar keer voorgekomen in dit of andere recente topic's.  Dark Side Of the Moon. 

Ik verwar DSOTM nog wel eens met DSOT.

Delicate Sound Of Thunder.  

Edited by TL 200

11 hours ago, carl said:

De verkeerde kennelijk Jack. Ik schat in dat mijn kleindochter via de opvang alle Rotterdamse bacteriën en virussen bij zich draagt 😀

Tja kleinkinderen... Die komen op het kinderdagverblijf, school enz. Altijd snot...

Gelukkig maar, daarmee bouwen ze weerstand op. 

19 minutes ago, Hans van Liempd said:

Tja kleinkinderen...

Mooi man, wij hebben vannacht ons eerste kleinkind gekregen. Een flinke knaap van 4 kilogram. Via een keizersnede gehaald, was zwaar voor onze dochter. Voor ons ook wel een beetje want we hebben van half vijf gistermiddag tot half acht vanmorgen in spanning gezeten en haast niet geslapen.😀

Ik ga nu weer op mijn roze wolk zitten wachten op de eerste foto's en nieuws over bezoektijden enzo.

Fijne jaarwisseling allemaal en tot later.

2 hours ago, TL 200 said:

Mooi man, wij hebben vannacht ons eerste kleinkind gekregen. Een flinke knaap van 4 kilogram. Via een keizersnede gehaald, was zwaar voor onze dochter. Voor ons ook wel een beetje want we hebben van half vijf gistermiddag tot half acht vanmorgen in spanning gezeten en haast niet geslapen.😀

Ik ga nu weer op mijn roze wolk zitten wachten op de eerste foto's en nieuws over bezoektijden enzo.

Fijne jaarwisseling allemaal en tot later.

Gefeliciteerd... Wij hebben er vijf, daar genieten we echt van.

En een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Een paar uurtjes alleen thuis ,en dus kan ik de Elipsons eens de sporen geven.
Dan laten ze horen hoe goed ze klinken op een luider niveau.
Ik luister nu tussen de 65 en 75 db.

Ben nu goed bezig in Lekkere stukken, een boek over muziek, door Mike Boddé, pianist, mogelijk u bekend van Podium Witteman. Hij beschrijft heel veel muziek die hem heeft geraakt, en ik zoek die op in Tidal op de foon. Eenmaal gevonden zet ik die in mijn favorieten, met de bedoeling die, eenmaal weer thuis, af te spelen op de onvolprezen rasp. Mooi boek trouwens.

Vandaag naar de begrafenis geweest van Jo Mullers oud recescent van HVT en Music Emotions. Zijn zoon en mijn zoon kennen elkaar al vanaf de kleuterschool. Mijn zoon heeft hem vroeger zelfs nog een keer gevraagd of hij ook zakgeld kreeg!  64 is wel erg jong om naar het audio Walhalla te gaan.

Edited by carl

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...