Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Wat is dat eigenlijk voor een versterker met die knoppen boven elkaar? Maken we er gelijk een kwis van :P

Edited by carl
Mumsoft

De zilverkleurige bedoel je? dat is een Dynaco 400 met blauwe vu meters 200 watt.
Die is ooit van mij geweest daarna van Ruud en nu weer van Jerry.
Hij vond hem iets beter klinken dan de Yamaha m2 vandaar dat ik hem kon kopen.
Er staat ook nog een Kenwood M2 ook geen misselijke.

Edited by Groovy

15 hours ago, TL 200 said:

Ik trek me terug, geeft niet. Maak Hansko maar blij.

Maar geef de TS die je mij beloofd hebt nou niet nog een keer weg.:P

We hadden er ook om kunnen loten. In ieder geval bedankt voor je opstelling in deze.

Plak er maar een briefje op Marc. Luisterbezoek moeten we wel in de eerste helft van mei plannen. Daarna wordt mijn luisterkamer (is op de begane grond) tijdelijk ziekenboeg. Nieuwe heup voor mijn vrouw en daarna mag ik aan de nieuwe knie. 

2 hours ago, hansko said:

We hadden er ook om kunnen loten. In ieder geval bedankt voor je opstelling in deze.

Plak er maar een briefje op Marc. Luisterbezoek moeten we wel in de eerste helft van mei plannen. Daarna wordt mijn luisterkamer (is op de begane grond) tijdelijk ziekenboeg. Nieuwe heup voor mijn vrouw en daarna mag ik aan de nieuwe knie. 

Geen dank Hansko, ik ga straks mijn set naar de zolder verhuizen en dan heb ik weer iets nodig voor de tv beneden. Heb ook al wat gezien in de kringloopwinkels hier. Sterkte met al die operaties van jullie.

18 hours ago, Groovy said:

Niet schrikken:D
20180425_135913_Burst02_1.jpg

Dit maakt mij dan heel nieuwsgierig, want het moet wel héél erg goed klinken, naar ik meerdere keren heb gelezen. Maar eigenlijk wíl ik het ook niet weten, want die akoestische aanpassingen zijn in een "normale" woonkamer niet te doen....

Ach,als je de mogelijkheden en de kennis hebt.
Hij kan het ook op andere manieren goed laten klinken.
Daar gaat veel tijd in zitten en daar ontbreekt het hem momenteel aan.
Elk detail is belangrijk.

Ben een beetje aan het experimenteren met de stroomvoorziening bij de set. Ik had al het extra stekkerblok onder het beeldscherm overbodig gemaakt, wat daarin zat is verhuisd naar het stekkerblok achter een balk, waar allemaal spulletjes in zitten die niet in de audio-stroomweg zitten. Lampen, draaitafel, beeldscherm en zo. Maar nu is ook de muurwrat van de Raspberry daar gekomen, en dat zit me niet helemaal lekker. Kan beter, denk ik. Misschien een echte trafo, of POE, of, eens kijken of de Waka Waka er wat mee kan. Zonneenergie, dat lijkt me wel wat(t). :) Beetje puzzelen.

En kijk, alvast een laaaaange kabel gevonden zodat de Waka Waka  gewoon in het zonnetje kan blijven liggen. Of in de volle maan :P. Of onder een druilerige hemel, zoals nu.<_<

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...