robx Posted 26 augustus 2017 Report Share Posted 26 augustus 2017 Eeehhh ... je bedoelt inderdaad een apart Cock topic? Cool. Maken wij dat aan of doet moderator dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 augustus 2017 Report Share Posted 26 augustus 2017 Met ck Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 ja, topick Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 Topcock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 Tot mijn spijt is er iets fout gegaan met de reacties van Robx, Leobus en ReneN over het voedingskabel luisteren met verschillende voedingskabels. Bij het afsplitsen van deze drie reacties om het een eigen topic te geven zijn ze verdwenen en niet meer terug te vinden. Hiervoor bied ik mijn exuses aan deze forummers. Aan hen verzoek en met name aan RobX om een nieuw eigen topic te starten en je bevindingen opnieuw te delen hier. En aan Leobus om zijn bevindingen ook nogmaals te willen doen. Dank namens mijzelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 (edited) Beheerder heeft een PM. Edited 27 augustus 2017 by Ove Rickland Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 Ik neem aan dat Ove de beheerder er even op gewezen heeft waar de reacties nu staan. Ik schrijf dus nog ff niks overnieuw. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 (edited) Niet hier ergens, zo te zien. Edited 27 augustus 2017 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 27 augustus 2017 Report Share Posted 27 augustus 2017 Ik pruts met alle genoegen een nieuw verhaaltje. Even de uitkomst van het raadsel afwachten. Intussen zit er ook zo een draadje (voorlaatste versie) op de eindversterker, te leen. Ben er niet vies van. Gelukkig eind komende week op vakantie, kan ik bijkomen van alle emoties Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 28 augustus 2017 Report Share Posted 28 augustus 2017 (edited) 11 hours ago, mumsoft said: Niet hier ergens, zo te zien. Vreemd, gisteren stond het nog onder het hoofdstuk "High end forums". Nu is het daar ook weg. Groet, Leobus aha, ik zie dat het nu onder "Reviews" staat. Edited 28 augustus 2017 by leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 28 augustus 2017 Report Share Posted 28 augustus 2017 Ja, hoera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 (edited) In tegenstelling tot mumsoft zijn adviezen.... Ook Leeuwarden zag het nut niet zo geloof ik. Maar een nieuwe voeding voor de brooklyn staat in te spelen. Nu paar nummers nog maar gedraaid. Het is impulsief ik weet het maar af en toe mag dat.... Eerste reactie.....NONDEJU!!!!. Edited 29 augustus 2017 by conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 Nou, mijzelf kennende heb ik wel een vermoeden wat ik zou hebben geadviseerd, maar dat is wel lang geleden. Hier staat de Brooklyn nog steeds zijn mannetje in zijn uppie, en dat blijft zo. Maar wat voor nieuwe voeding is het geworden, conqubite? Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 (edited) Tijd is relatief Marc. Ik vind het kort geleden. Net als voor de Aries heeft Kingpin deze gemaakt. Deze is wel specifiek voor de brooklyn gemaakt, dus minder "standaard", dan de Aries waarvan er wel redelijk wat zijn. Kingpin heeft contact gehad met Mytek over het ontwerp. Nog even voor Leeuwarden. Deze voeding lijkt meer te doen die van de Aries, op basis van de eerste dag zeg ik met nadruk lijkt..... Maar dan moet jij genoeg weten, want we hadden het er eens over gehad, weet je nog? Ik was voorzichtig met mijn verwachtingen maar op dit moment ben ik niets minder dan razend enthousiast. Wat is er beter? Nou...... Alles!!!! Wat er uitspringt? Ruimtelijkheid, resolutie, en toch ook weer laag en dynamiek. Edited 29 augustus 2017 by conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 ja daarom dus de kabelsessies bij mij thuis. de eerste reacties heb je gezien. de rest zal ook zo zijn. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 Conqubite mag best langskomen met zijn Brooklyn en de Kingpin, maar het hoeft niet. En de kabel van Cock wil ook graag een keer thuis beleven. Verbeteringen in een set zijn altijd relatief t.o.v. die set, dus niet los te zien. De kabel van Cock kan heel veel doen in de set van Rob, en in mijn set weinig, of - wat wel heel bijzonder zou zijn - juist nog meer. Wat een externe voeding aan de Brooklyn betreft, die heb ik alleen vergeleken in de vorm van een Sbooster. Een Kingpin kan dus wel beter zijn, en wie weet, beter dan de voeding van mijn Brooklyn (let op de cursivering), maar dat valt nog te bezien. Wat gebruikers van externe voedingen erover hebben beweerd valt voor mij in het straatje van de structuurinformatie, dus dat zou me verbazen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 Wat zou het leuk (en interessant) zijn om een (dubbel) blinde test te doen. Maar dat is absurd natuurlijk.... :x Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 dat is gehoord de verschillen inderdaad volstrekt lachwekkend. kom gewoon zelf even luisteren. sessie 3 dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 14 minutes ago, Bill said: Wat zou het leuk (en interessant) zijn om een (dubbel) blinde test te doen. Maar dat is absurd natuurlijk.... :x Ah ja, nogal absurd als het vooral om beleving zou gaan. En laat het daar in deze hobby nou net vaak om gaan bij muziekliefhebbers. Voor die groep is "laboratoriumpje-spelen" nou niet direct het spannendste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 (edited) 4 hours ago, mumsoft said: Nou, mijzelf kennende heb ik wel een vermoeden wat ik zou hebben geadviseerd, De tegel bracht me weinig en wat het bracht was niet allemaal een verbetering maar deels ook een verslechtering. De lamp kon ik niet uitproberen want dat wil ik natuurlijk wel na de ervaring met de tegel, en de behandeling zoals jouw brooklyn heeft gehad is blijkbaar voor de incrowd. Maar geen slecht woord verder daarover hoor. Edited 29 augustus 2017 by conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 7 minutes ago, thingman said: Ah ja, nogal absurd als het vooral om beleving zou gaan. En laat het daar in deze hobby nou net vaak om gaan bij muziekliefhebbers. Voor die groep is "laboratoriumpje-spelen" nou niet direct het spannendste... Ah natuurlijk. Dus nu is het maar de vraag welk emotie deze beleving in gang zet of is het toch echt het kabeltje. We will never know. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 Hoezo never know? Je kunt toch zelf zo'n dubbel blind vergelijk wel opzetten? Beetje vermoeiend lijkt me, maar kan een hoop centjes schelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 (edited) 28 minutes ago, robx said: dat is gehoord de verschillen inderdaad volstrekt lachwekkend. kom gewoon zelf even luisteren. sessie 3 dan. Geloof direct dat ik verschil zou horen. Vraag mij alleen af wat dit verschil veroorzaakt. Maar daaraan mag ik natuurlijk niet twijfelen of op onderzoek naar gaan.... Edited 29 augustus 2017 by Bill Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 ow ow krijgen we dit weer. kom eerst maar eens luisteren, dan is het helder. hoe is intellectueel eigendom van de maker. heb je geen enkel recht op. ik vraag er niet eens naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 augustus 2017 Report Share Posted 29 augustus 2017 Blindtesten tja. De portemonneetest gaat bij mij voor. Wat kost het en hoor ik het ook? LOL :-) Bijzonder leuk te lezen dat een goede voeding zo belangrijk is - Tubejack heeft me daar ook eens over ingelicht - en wat jammer dat het toch een zuinige kostenpost is voor een fabrikant. Maar goed, het maakt de hobby leuk. @conqubite wie of wat is Kingpin? Is dat een fabrikant in externe voedingen zoals de sBooster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts