Pjotr Posted 4 september 2019 Report Share Posted 4 september 2019 (edited) Echte dingen? Dat is toch alles Het is meer hoeveel waarde je aan een en ander hecht. Sterkte met je kleindochter Carl. Een operatie bij zo'n jong wurmpje is niet mis. Of viel het mee? Edited 4 september 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 september 2019 Report Share Posted 4 september 2019 (edited) Als ze een witte jas ziet Peter wordt ze al bang want die doen altijd pijn: bloed prikken en infuus is een groot probleem met kleine aders die bovendien moeilijk te vinden zijn. De ouders zijn de hele periode bij haar geweest en dat is voor zo’n kind toch wel weer veilig. Weet je Jack, je kan pech en geluk hebben in je leven. Om die reden stel ik me ook maar aan het financieel geluk bloot sinds die pech indertijd. Heeft iemand wel eens de Oubliëtte van Vestdijk gelezen, het is een beetje die filosofie. Overigens is een paar ton leuk, maar deze keer is het 26,5 miljoen en dat is toch werkelijk belachelijk veel. Maar ja ik heb een automatische afschrijving. Edited 4 september 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 september 2019 Report Share Posted 4 september 2019 26 minutes ago, carl said: ................Overigens is een paar ton leuk, maar deze keer is het 26,5 miljoen en dat is toch werkelijk belachelijk veel. Maar ja ik heb een automatische afschrijving. Is ook geen lol aan dan. Soort van staatslotradio op de achtergrond maar het is eigenlijk nooit wat De lol is natuurlijk persoonlijk loten gaan kopen om de hoek en dan... de spanning bij de trekking Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Ik ben er een keer ingetrapt Peter Voor wat betreft die grote bedragen. Een normaal mens kan met een paar ton wel overweg. De hypotheek wordt afgelost, er komt een nieuwe auto en audiofielen kopen ongetwijfeld wat nieuwe spulletjes. Met 26,5 miljoen wordt het leven ineens veel anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Laatst won ik nog e7.50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) 1 hour ago, carl said: Ik ben er een keer ingetrapt Peter Voor wat betreft die grote bedragen. Een normaal mens kan met een paar ton wel overweg. De hypotheek wordt afgelost, er komt een nieuwe auto en audiofielen kopen ongetwijfeld wat nieuwe spulletjes. Met 26,5 miljoen wordt het leven ineens veel anders. Je koopt een bootje in Griekenland en forumt wat in de rondte op e.o.a. audioforum? Zie het verschil niet... Edited 5 september 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Dat zie je pas als je het hebt. Lijkt me niks leuk, hoop zorgen erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 2 hours ago, Groovy said: Laatst won ik nog e7.50 echt gewonnen of toch effectief €7,50 in de min? Een kennis van mij had laatst ook gewonnen. Hij vroeg zijn vrouw, wat doe je als ik in de staatsloterij gewonnen heb?" Haar antwoord:" ik neem de helft en verlaat je direct.". "Nou", zei de kennis,: "Hier heb je €5, daar is de deur!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 5 september 2019 Author Report Share Posted 5 september 2019 22 minutes ago, Sodejuu said: Een kennis van mij had laatst ook gewonnen. Hij vroeg zijn vrouw, wat doe je als ik in de staatsloterij gewonnen heb?" Haar antwoord:" ik neem de helft en verlaat je direct.". "Nou", zei de kennis,: "Hier heb je €5, daar is de deur!" Hahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Das een goeie Negatief e10.50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Mensen die wij af en toe op een verjaardag treffen, hebben in 2000 6 milj. Gewonnen. Daar is weinig veranderd. N ander, wat groter huis en een andere auto. Een Jaguar, dat wel, maar wel het goedkoopste type. Eigenlijk een vermomde Mondeo. En verder gewoon zuinig. Hun kinderen profiteren er nog t meest van. Die krijgen meestal het maximum wat belastingvrij geschonken mag worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 3 minutes ago, Hans van Liempd said: ................Hun kinderen profiteren er nog t meest van. Die krijgen meestal het maximum wat belastingvrij geschonken mag worden. Dat schiet lekker op mer 5K/jaar Of hebben ze een GROOOOOOOOOOOOOOT gezin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 30 minutes ago, Pjotr said: Dat schiet lekker op mer 5K/jaar Of hebben ze een GROOOOOOOOOOOOOOT gezin? Als de kinderen het in een nieuw huis steken, mag er een ton geschonken worden. Dat schiet al beter op. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 17 minutes ago, leobus said: Als de kinderen het in een nieuw huis steken, mag er een ton geschonken worden. Dat schiet al beter op. Groet, Leobus Psies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) Bovendien waren het toen nog guldens. Edited 5 september 2019 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) 54 minutes ago, leobus said: Als de kinderen het in een nieuw huis steken, mag er een ton geschonken worden. Dat schiet al beter op. Groet, Leobus Kweenie 6 miljoen / 1 ton = 60 kinderen, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. En moeten ze ook nog tussen de 18 en 40 jaar oud zijn. Wordt i.d.d. opschieten dan Edited 5 september 2019 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Geld geven mag altijd, toch? Het is alleen dat de belastingdienst wil meegenieten, houd je daar rekening mee dan gaan al die restricties gelden. Om psies te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Ik lees net dat de vader van Schubert 19 kinderen had, en het niet breed. Geen staatsloterij daar, kennelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) 1 hour ago, Pjotr said: Kweenie 6 miljoen / 1 ton = 60 kinderen, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. En moeten ze ook nog tussen de 18 en 40 jaar oud zijn. Wordt i.d.d. opschieten dan Ik zei: “dat schiet beter op”. Je kent de betekenis van het woord “beter” toch wel? Groet, Leobus Edited 5 september 2019 by leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) 5 hours ago, Sodejuu said: Een kennis van mij had laatst ook gewonnen. Hij vroeg zijn vrouw, wat doe je als ik in de staatsloterij gewonnen heb?" Haar antwoord:" ik neem de helft en verlaat je direct.". "Nou", zei de kennis,: "Hier heb je €5, daar is de deur!" Erg grappig. Ik deel de helft met mijn vrouw. Weet ik zeker waarom ze bij me blijft Maar goed als ik vanavond boven de miljoen win dan zorg ik voor een leuk audiofeestje voor jullie. Edited 5 september 2019 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 Als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent, zul je wel moeten ook. Is dat miljoen voor of na delen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 49 minutes ago, leobus said: Ik zei: “dat schiet beter op”. Je kent de betekenis van het woord “beter” toch wel? Groet, Leobus Druppel op een gloeiende plaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 (edited) 19 minutes ago, Pjotr said: Druppel op een gloeiende plaat? Nee, want die verdampt. Die ton in een huis blijft waarde houden. Groet, Leobus P.S. Nu stop ik ermee hoor! Edited 5 september 2019 by leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 22 minutes ago, leobus said: Nee, want die verdampt. Die ton in een huis blijft waarde houden. Groet, Leobus P.S. Nu stop ik ermee hoor! Ja, zo komen die vrienden van Hans nooit van die 6 miljoen af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 september 2019 Report Share Posted 5 september 2019 On topic dan maar. De Yamaha m2 en c4 in de luisterkamer gezet. Dat is genieten. Ook weer iets geleerd over ls kabels namenlijk dat je niet zomaar verschillende kunt aansluiten. Het stereobeeld trok naar rechts. Na 2 dezelfde ls kabels aangesloten te hebben stond het stereobeeld weer vast in het midden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts