Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

Als ze een witte jas ziet Peter wordt ze al bang want die doen altijd pijn: bloed prikken en infuus is een groot probleem met kleine aders die bovendien moeilijk te vinden zijn.  De ouders zijn de hele periode bij haar geweest en dat is voor zo’n kind toch wel weer veilig. 

Weet je Jack, je kan pech en geluk hebben in je leven. Om die reden stel ik me ook maar aan het financieel geluk bloot sinds die pech indertijd. Heeft iemand wel eens de Oubliëtte van Vestdijk gelezen, het is een beetje die filosofie.  Overigens is een paar ton leuk, maar deze keer is het 26,5 miljoen en dat is toch werkelijk belachelijk veel.  Maar ja ik heb een automatische afschrijving.  

Edited by carl

26 minutes ago, carl said:

................Overigens is een paar ton leuk, maar deze keer is het 26,5 miljoen en dat is toch werkelijk belachelijk veel.  Maar ja ik heb een automatische afschrijving.  

Is ook geen lol aan dan. Soort van staatslotradio op de achtergrond maar het is eigenlijk nooit wat  :lol: De lol is natuurlijk persoonlijk loten gaan kopen om de hoek en dan...  de spanning bij de trekking :D

Ik ben er een keer ingetrapt Peter 😀  Voor wat betreft die grote bedragen. Een normaal mens kan met een paar ton wel overweg. De hypotheek wordt afgelost, er komt een nieuwe auto en audiofielen kopen ongetwijfeld wat nieuwe spulletjes. Met 26,5 miljoen wordt het leven ineens veel anders. 

1 hour ago, carl said:

Ik ben er een keer ingetrapt Peter 😀  Voor wat betreft die grote bedragen. Een normaal mens kan met een paar ton wel overweg. De hypotheek wordt afgelost, er komt een nieuwe auto en audiofielen kopen ongetwijfeld wat nieuwe spulletjes. Met 26,5 miljoen wordt het leven ineens veel anders. 

Je koopt een bootje in Griekenland en forumt wat in de rondte op e.o.a. audioforum? Zie het verschil niet... :lol:

Edited by Pjotr

2 hours ago, Groovy said:

Laatst won ik nog e7.50😁

echt gewonnen of toch effectief €7,50 in de min?

Een kennis van mij had laatst ook gewonnen. Hij vroeg zijn vrouw, wat doe je als ik in de staatsloterij gewonnen heb?" Haar antwoord:" ik neem de helft en verlaat je direct.". "Nou", zei de kennis,: "Hier heb je €5, daar is de deur!"

22 minutes ago, Sodejuu said:

Een kennis van mij had laatst ook gewonnen. Hij vroeg zijn vrouw, wat doe je als ik in de staatsloterij gewonnen heb?" Haar antwoord:" ik neem de helft en verlaat je direct.". "Nou", zei de kennis,: "Hier heb je €5, daar is de deur!"

Hahahahaha :lol:

Mensen die wij af en toe op een verjaardag treffen, hebben in 2000 6 milj. Gewonnen. Daar is weinig veranderd. N ander, wat groter huis en een andere auto. Een Jaguar, dat wel, maar wel het goedkoopste type. Eigenlijk een vermomde Mondeo. En verder gewoon zuinig. Hun kinderen profiteren er nog t meest van. Die krijgen meestal het maximum wat belastingvrij geschonken mag worden.

3 minutes ago, Hans van Liempd said:

................Hun kinderen profiteren er nog t meest van. Die krijgen meestal het maximum wat belastingvrij geschonken mag worden.

Dat schiet lekker op mer 5K/jaar :lol: Of hebben ze een GROOOOOOOOOOOOOOT gezin? :wacko:

30 minutes ago, Pjotr said:

Dat schiet lekker op mer 5K/jaar :lol: Of hebben ze een GROOOOOOOOOOOOOOT gezin? :wacko:

Als de kinderen het in een nieuw huis steken, mag er een ton geschonken worden. Dat schiet al beter op.

Groet,

Leobus

54 minutes ago, leobus said:

Als de kinderen het in een nieuw huis steken, mag er een ton geschonken worden. Dat schiet al beter op.

Groet,

Leobus

Kweenie 6 miljoen / 1 ton = 60 kinderen, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. En moeten ze ook nog tussen de 18 en 40 jaar oud zijn. Wordt i.d.d. opschieten dan  :lol:

Edited by Pjotr

1 hour ago, Pjotr said:

Kweenie 6 miljoen / 1 ton = 60 kinderen, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. En moeten ze ook nog tussen de 18 en 40 jaar oud zijn. Wordt i.d.d. opschieten dan  :lol:

Ik zei: “dat schiet beter op”. Je kent de betekenis van het woord “beter” toch wel? ;)

Groet,

Leobus

Edited by leobus

5 hours ago, Sodejuu said:

Erg grappig. Ik deel de helft met mijn vrouw. Weet ik zeker waarom ze bij me blijft 😀 Maar goed als ik vanavond boven de miljoen win dan zorg ik voor een leuk audiofeestje voor jullie.

Edited by carl

19 minutes ago, Pjotr said:

Druppel op een gloeiende plaat? ;)

Nee, want die verdampt. Die ton in een huis blijft waarde houden.;)

Groet,

Leobus

P.S. Nu stop ik ermee hoor!

Edited by leobus

On topic dan maar.
De Yamaha m2 en c4 in de luisterkamer gezet.
Dat is genieten.
Ook weer iets geleerd over ls kabels namenlijk dat je niet zomaar verschillende kunt aansluiten.
Het stereobeeld trok naar rechts.
Na 2 dezelfde ls kabels aangesloten te hebben stond het stereobeeld weer vast in het midden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...