Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II

Tubejack
 Share

Recommended Posts

9 minutes ago, robx said:

Dank Bert, ik denk dat je gelijk hebt. Ik moet verder experimenteren. 

Misschien heeft Buell nog een betere tip maar hier is in ieder geval shungite te koop. Lijkt me ook wel een bonafide bedrijf vanwege deze info.

(geef je anders niet zo gemakkelijk toch?) http://www.tachyon-aanbieding.eu/contact_us.php

Edited by TL 200

War een schattige driewieler, ik zal later even verder kijken maar ziet er leuk uit. Precies het soort winkel waar ik graag even rond struin. c006.gif

Hier in de buurt hadden we het Spirithoes, is helaas gesloten omdat de eigenaars naar Limburg zijn verhuisd en er geen opvolgers waren.

3 minutes ago, robx said:

Cock is vertraagd maar het gaat lukken zo te zien 

Hopelijk is de trein waar hij mee reist net zo veel vertraagd anders voorzie ik heel rare dingen:wacko:

En dat zonder derde oog.;)

Edited by TL 200

28 minutes ago, TL 200 said:

War een schattige driewieler, ik zal later even verder kijken maar ziet er leuk uit. Precies het soort winkel waar ik graag even rond struin. c006.gif

Hier in de buurt hadden we het Spirithoes, is helaas gesloten omdat de eigenaars naar Limburg zijn verhuisd en er geen opvolgers waren.

Het is een Piaggio Ape uit 1976  en wat leuk is, Ape betekend BIJ in het Italiaans, toepasselijk met een BIJ als logo voor de winkel, ha ha.

2 1/2 jaar geleden met deze winkel begonnen uit onvrede, mijn vorige vak was ik beu,  beetje de manager spelen bij een R&D afdeling van AKZO NOBEL en NUON.

Edited by Buell

2 minutes ago, Buell said:

Het is een Piaggio Ape uit 1976  en wat leuk is, Ape betekend BIJ in het Italiaans, toepasselijk met een BIJ als logo voor de winkel, ha ha.

Leuk, die grap met de naam van je winkel was mij ontgaan, ondanks de duidelijke aanwezigheid in het logo. Ik moet ook op zoveel dingen tegelijk letten op dit moment. Ik lees me bijna de blaren op de ogen zo druk is het nu.

10 minutes ago, TL 200 said:

...Ik lees me bijna de blaren op de ogen zo druk is het nu.

:D :D :D. Ja het is bizar druk HEAR. Laptop kapot, veel dingen te doen en kan ik het nauwelijks meer bijhouden.... B)

1 minute ago, René N. said:

Moet ermee naar een reparateur, Windows start niet meer op, maar heb ook meteen maar een andere gekocht.... B)

Oh, dan kun je in ieder geval dóór. Ik heb van m'n PC alles geback-upped, hoef ik "maar" 6 dvd's te installeren en ik kan weer.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...