Addesmo Posted 16 maart 2018 Report Share Posted 16 maart 2018 (edited) Iets met stuurlui en de wal.......... Edited 16 maart 2018 by Addesmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
audio cor Posted 16 maart 2018 Report Share Posted 16 maart 2018 (edited) 2 hours ago, Addesmo said: Iets met stuurlui en de wal.......... En iets van `De klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt https://www.startpagina.nl/v/werk-onderwijs/vraag/101276/klok-klepel-verhaal/ Edited 16 maart 2018 by audio cor Link to comment Share on other sites More sharing options...
audio cor Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Goede morgen Wol, Wat we allemaal al van Cock hebben gezien en voornamelijk hebben gehoord zal dit project ook wel lukken. Zeker ook al wat we tot dusver hebben kunnen horen, het blijft dus niet bij woorden, en jij bent natuurlijk Wol en geen Cock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Als Thomas B. goede hoorns kan bouwen moeten anderen dat ook kunnen. Probleem is echter dat die anderen graag met bepaalde software werken met als gevolg dat ze allemaal hetzelfde kunstje doen. Ik schat in dat Cock met veel traditionelere ontwerpmethoden (uit zijn jeugd) werkt en zijn oren natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 48 minutes ago, vintagemod said: als ik Cock eens zie zal ik met Cock wel over hebben. Pauzemuziek... [speel Girl from Ipanema hier af] [geluid van krekels mag ook] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Maar leuk dat je iets vertelt over je hoornexperimenten @vintagemod En enthousiaste zonen moet je in ere houden. Vlam nog eens 1x en bouw een hoornluidsprekerset. Het liefst surround ook leuk met films en een projector. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Leuk dat Cock demonstreert dat je met hoorns ook een goed high-end geluid kunt neerzetten. Kun je mooi met eigen oren afchecken of Wiel sprookjes verzint Maar wat is zo revolutionair aan hoorns? Kennen we toch al 100 jaar? Omdat Cock er nu eens mee aan de gang gaat lijkt het ineens wel een wereldwonder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 1 hour ago, vintagemod said: ik zie bij Cock dingen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Ik kan je vertellen dat Cock al 50 jaar met hoorns bezig is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 (edited) Creatief in de zin van iets echt nieuws wordt er natuurlijk niet veel bedacht. Maar als je uit 50 jaar ontwikkelingswerk van jezelf en anderen goed weet te plukken dan kom je inderdaad heel ver. Edited 17 maart 2018 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 (edited) Iemad de forte III als eens gehoord? o, dat is de II Dan de III met extra Edited 17 maart 2018 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Mooie meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Die andere woofers Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 (edited) Iets heel anders. Ik ben nu kort op Tidal geabonneerd en ik kan eigenlijk niet meer zonder, wat dat betreft net TomTom. Als ik nu een hifi blad lees en er wordt een muziekstuk beschreven dan wordt binnen een klik die muziek ten gehore gebracht. Ook het putten uit het muzikale geheugen van mij en vrouw is natuurlijk verschrikkelijk leuk en als dat - tijdelijk - uitgeput is dan zorgt zappen uit de afdeling recommended voor nieuwe inspiratie. Dat wordt nog wat als de luisterzolder weer is ingericht want ik ga de Streamer daar missen. Ik denk er dus serieus over na een Auralic Mini er bij te kopen voor de zolder. Maar niet te snel eerst maar eens kijken of hij met een topdac is te upgraden. Edited 17 maart 2018 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Grappig Carl. Voor old memories, nostalgie en eenvoudig opzoeken, vind ik hoge geluidskwaliteit eigenlijk niet zo heel relevant. Daarvoor voldoet Youtube meestal wel goed. Ok, niet altijd van hoge kwaliteit, maar toch. Dat wordt pas wat anders met hele concerten en albums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 (edited) Carl: Wanneer er SPdif op de Auralic zit is dat prima te doen. Ik wil tzt wel met de Pink Faun naar je toe komen. Dan kun je het zelf horen. Edited 17 maart 2018 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 6 hours ago, Pjotr said: Maar wat is zo revolutionair aan hoorns? Kennen we toch al 100 jaar? Omdat Cock er nu eens mee aan de gang gaat lijkt het ineens wel een wereldwonder... Helemaal niets revolutionairs aan deze techniek en dat wordt ook niet gezegd. Cock heeft vaak genoeg met hoornluidsprekers gedemonstreerd van Veldhoven tot Rotterdam. Dus niets nieuws voor hem. Natuurlijk wil ik graag komen luisteren hoe het klinkt. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 maart 2018 Report Share Posted 17 maart 2018 Zeker voor oude popgroepen is you tube natuurlijk geweldig met die beelden uit vervlogen tijden. Hier beneden heb ik vaak muziek aanstaan als halve achtergrond. In het begin vond ik internet radio geweldig, maar mis daar toch geluidskwaliteit en de zoekmogelijkheid. Daarbij is het voordeel van Tidal dat je het kan opzeggen Voorlopig wel leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 Wiel, je moet Cock niet met Marco verwarren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 Jaha, maar je weet het: resultaten uit het verleden... Ze zijn nu geen vriendjes meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 Met mien luudsprekers kan'k de muziek ook wel hoorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 46 minutes ago, TL 200 said: Met mien luudsprekers kan'k de muziek ook wel hoorn. Dus veur oe is de/het/een "hoorn" geen geslot'n boek..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 On 17-3-2018 at 3:20 PM, Hans van Liempd said: Carl: Wanneer er SPdif op de Auralic zit is dat prima te doen. Ik wil tzt wel met de Pink Faun naar je toe komen. Dan kun je het zelf horen. Doen we per PB Hans in april dan ben ik hier weer uit de ellende Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 4 hours ago, René N. said: Dus veur oe is de/het/een "hoorn" geen geslot'n boek..... Nee hoor, een transmissielijn is ook een hoorn, maar dan andersom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 maart 2018 Report Share Posted 18 maart 2018 22 minutes ago, vintagemod said: De buiten kant van de trechter kun je ook gebruiken,dan heb je het gevoel dat je midden op het podium zit. Mvg wol Zeg wol, wil je dat niet meer doen. Nu zit mijn hele toetsenbord onder de koffie. Maar deze schilderen we op een bordje. Geniaal wol, jij hebt echt verstand van trecheters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts