leonardus77 Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Ik heb vandaag de magnepan 1.6 beluisterd en moet zeggen dit klingt goed. Een mooi groot en diepbeeld. De ruimte was klein waar ze stonden ong 3 meter breed en de speakers stonde 25 cm van de zijwand en 100 cm ong van achterwand.Het geluids beeld viel dus niet tegen ondanks de beperking van de ruimte. Ik heb verschillende soorten muziek op beluisterd en ook pop en rock klonk goed. Vergeleken met mijn martinlogan cls leverje iets in op detail en transparantie.Daar in tegen klinkt pop en rock weer wat beter op de magnepans. Ik ga eens nadenken wat verstandig is. Twee systemen in een kamer vind ik niet echthandig. Ik wil nog wel wat ruimte in mijn luister kamer overhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonardus77 Posted 18 november 2003 Author Report Share Posted 18 november 2003 sorry dit had onder de vorige posting van magnepan moeten staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door leonardus77:sorry dit had onder de vorige posting van magnepan moeten staan Je kunt de hele boel wissen hoor. Je klikt dan op bewerken van de eerste post. Door het kruisje bovenin aan te vinken verwijder je hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heefiguur Posted 22 november 2003 Report Share Posted 22 november 2003 Een ander voordeel van de magnepan is dat je ze niet eens in de zoveel tijd hoeft te ontdoen van stof. Een esl trekt stof aan een maggie niet. Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts