René N. Posted 28 maart 2023 Report Share Posted 28 maart 2023 8 minutes ago, jepe! said: Waarom nu niet meer.Viel het op den duur tegen? Nee, op den duur viel het niet tegen, maar er is nu een andere oplossing die bij mij beter werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 28 maart 2023 Report Share Posted 28 maart 2023 Sorbothane is een industriële demper en is in verschillende persingen te krijgen van zacht tot hard. Afhankelijk van het gewicht dien je de juiste demping te kiezen. Geweldig spul gebruikte we veel toen ik nog in de machinebouw zat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 maart 2023 Author Report Share Posted 28 maart 2023 (edited) 20 hours ago, René N. said: Dat ís serieus, het zijn ook van die Cold-Hot-packs. En ze werken ook goed, ik heb ze er een tijd onder gehad. Maar nu niet meer, dus heb ik er een aantal te koop . Mocht er belangstelling voor zijn, effe via PM graag. Bij mij zijn ze goedkoper dan bij René hoor (haha). PS Misschien kan ik ze beneden nog onder de voeding gebruiken. Edited 28 maart 2023 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 28 maart 2023 Report Share Posted 28 maart 2023 1 hour ago, carl said: (haha). Dat zijn geen grapjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts