carl Posted 30 november 2017 Report Share Posted 30 november 2017 Mijn dochter wil een Bluetooth LS voor haar verjaardag. Deze tak van sport is mij niet bekend. Wat is goede voor de High End prijs van rond de 100 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 30 november 2017 Report Share Posted 30 november 2017 (edited) Ik weet niet hoe hij klinkt maar mooi istie wel, bij bol €99 ook in wit. En met Spotify connect. Edited 30 november 2017 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 november 2017 Author Report Share Posted 30 november 2017 Dat is een blote ik met ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 november 2017 Report Share Posted 30 november 2017 Ik gebruik voor een aantal doeleinden zo'n ding: De Braven 705. Klinkt voor zijn zeer kleine formaat erg goed. Kost ook € 99,- bij Bol. En is een mooi stevig en waterdicht ding. Omdat ik ook een radiootje voor schtergrondmuziek in de keuken wou, heb ik me deze week een Tivoli System Three+cadeau gedaan. Deze heeft ook bluetooth, maar klinkt ondanks dat hij een stuk groter en duurder is, minder dan de Braven. Hij kan wel een stuk harder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts