Jump to content

Analogue Productions - UHQR video....

René N.
 Share

Recommended Posts

• 5 years later...

Het is wisselend https://nl.trustpilot.com/review/www.northendhaarlem.nl?page=2

Ik zelf heb goede maar ook 1 heel slechte ervaring.  Ik had daar een aantal LP's besteld 1 daarvan had had een hobbel. Zo erg dat de naald uit de groef sprong.  Aangetekend retour gestuurd.  Ik had er gewoon naar toe moeten gaan. Bedenk ik me nu. 

Edited by Tubejack

2 minutes ago, Tubejack said:

Het is wisselend https://nl.trustpilot.com/review/www.northendhaarlem.nl?page=2

Ik zelf heb goede maar ook 1 heel slechte ervaring.  Ik had daar een aantal LP's besteld 1 daarvan had had een hobbel. Zo erg dat de naald uit de groef sprong.  Aangetekend retour gestuurd.  Houden je aan het lijntje.  Qua communicatie en service hopeloos. Reageren op een gegeven ogenblik niet meer. Naar mijn centen en dubbel LP kon ik fluiten. Northend? Nooit meer. 

Begrijpelijk.

Hier ook zeer slechte ervaringen... ooit een plaat van Dead Can Dance besteld. Op de website stond dat deze op voorraad te zijn. Bleek dus niet zo te zijn, moest besteld worden. Na enkele weken zelf toch maar even gebeld. De plaat bleek al lang niet meer leverbaar te zijn. Ik had uiteraard al wel betaald. 'k Heb hemel en aarde moeten bewegen om m'n geld terug te krijgen...

1 hour ago, Jongensdroom said:

Drie jaar geleden Higher van Patricia Barber betaald. Hij is er nog steeds niet.

Soms is men vriendelijk en soms geïrriteerd als je navraag doet.

Daar zou ik zo klaar mee zijn geweest. Of mijn betaalde LP of mijn geld terug of ik pluk proletarisch een qua verkoopprijs vergelijkbare LP uit de winkelinventaris. Gelukkig heb ik zelf bijna uitsluitend goede ervaringen met verkopers.  

20 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Daar zou ik zo klaar mee zijn geweest. Of mijn betaalde LP of mijn geld terug of ik pluk proletarisch een qua verkoopprijs vergelijkbare LP uit de winkelinventaris.

Ik had van Jongensdroom meer verwacht Fuchs (big smile).

Ik koop bij Happy Sad Records, CDvinyl4u en JPC. Goede ervaringen mee. Ik koop altijd wel gerenommeerde merken. Mijn niet gerenommeerd merk ga ik vanmiddag beluisteren. Hoor je vanavond.

Edited by carl

Northend is voor mij enigszins in de buurt. In de winkel Is alles mogelijk, ook platen omruilen die je niet mooi vind bijv. Website zou ik niet doen.

is vaak wel gedoe als een plaat niet goed is. De verzendkosten zijn redelijk hoog in relatie tot de prijs van een plaat. Dat doet de verkoper zeer. Maar in mijn ogen zijn ze verantwoordelijk voor de levering van een goed product, en er wordt voldoende mee verdient om service te kunnen verlenen. Doe dan ook niet moeilijk.

Zijn inderdaad een paar euro's per plaat, zeg minimaal 10. Een lp doet tegenwoordig ook al snel 30-35 euro. Er worden er heel wat verkocht momenteel, dus er zal vast wat aan de strijkstok blijven hangen. Ik heb er zelf al regelmatig wat gedoe mee gehad, is een lastig product, zowel voor de verkoper als voor de consument.